Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стартера или.... моля за помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега,като се почне много ремонти по една кола кола решението за мен е да я пооправиш и да я продадеш,явно не ти е на късмет,а новия собственик може и нищо повече да не му се обади дето се казва Инъче,по конкретния проблем,защо не идеш някъде да ти замерят акумулатора,ако кажат,че е ОК,значи не е от него и още нещо,да ти проверят за утечка,да не се случва понякога като затваряш врата или багажника,да не се затвори плътно и да свети лампичката(ако е в багажника не можеш я видя ако свети и това да ти черпи тока...или се утича някъде,да не би да се губи масата,това е най-лесно,да пуснеш един многожилен кабел за маса от акумулатора до някоя част на купето или двигателя! Но най-баналното провери най-напред,за светеща лампа в багажното и утечка при изгасен мотор!
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #17
      Inessita написа:
      И какво да правя сега? Карам си така до следващия път когато не знам къде ще ми се случи. А някой знае ли ако наистина е от тия четчици колко струват и колко вземат за смяна? От един месец ме тормози тоя фиат. То не бе скоростна кутия, която така си карам, не бе изправяне на джанти, не бе смяна на масло, предните ми прозорци не се отварят и ми е жега вече. Колегите на работа вече ме бъзикат да я освободя от скорост в посока Дунава
      Вземи я засили на 5-та в посока Варна! Да си попочине малко при мен!

      Коментар


        #18
        Здравейтеднес спрях на една безиностанция за да си сменя чистачките сменям влизам въртя ключа да запаля и се чу едно "Цък" и нищо не премигна на таблото и така няколко пъти.Подозирам че съм като колегата за втулки и евентуално бендикс.Та въпроса ми е колко евентиално струва това удоволствие тъй като смятам в понеделник да я вкарвам в сервиз.
        Fiat Brava 1.6,100

        Коментар


          #19
          I AZ GO IMAM TOQ PROBLEM KAT ZAVARTA VSI4KO UGASVA I NE PALI SLAGAM AKUMOLATORA NA DRUGATA KOLA I SI PALI BEZ PROBLEM

          Коментар


            #20
            demon8512 написа:
            I AZ GO IMAM TOQ PROBLEM KAT ZAVARTA VSI4KO UGASVA I NE PALI SLAGAM AKUMOLATORA NA DRUGATA KOLA I SI PALI BEZ PROBLEM
            दोनों कारों और एक नई बैटरी खरीदने में बैटरी बदलने की जरूरत है :D
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #21
              demon8512 написа:
              I AZ GO IMAM TOQ PROBLEM KAT ZAVARTA VSI4KO UGASVA I NE PALI SLAGAM AKUMOLATORA NA DRUGATA KOLA I SI PALI BEZ PROBLEM
              При теб са ясни най-малко 3 неща:- за нов акумулатор си;- не можеш да пишеш на кирилица;- не знаеш правописа.
              FIAT Brava '96 1.6 16V

              Коментар


                #22
                Колеги при мен оплакванията са точно както при автора на темата. Бях го забравил тоя проблем зимата, но като се постопли и ей го на! Акумулатора ми е в гаранция и ходих при ония чичковци да го проверят. Казаха, че е абсолютно нормален и да търся проблема другаде. А пък и аз си мисля, че ако е от акумулатора, то сутрин на студено ще имам повече грижа с паленето. Често ми се случва като е студена колата да загасва по няколко пъти (това е др. проблем) и се налага сутрин понякога 2-3 паления да направя при което стартера си върти както трябва без въобще да се замисля. След една подобна сутрин изминах 230 км от които 90% по магистралата (120-140 км/ч) и спрях на бензиностанцията да заредя. Да съм се бавил 5-6 мин. Когато опитах да запаля - все едно съм карал с пълна консумация без да зареждам тоя акумулатор. Избутах колата да не преча на колонката и изчаках 10-15 мин. още. След това запали като завъртя доста по-лесно. Мерих зарядното напрежение - в норми е и при положение че от паленето сутрин до гасенето изминах 230 км не виждам как поне малко да не съм го позаредил тоя акум. Определено има нещо с температурата, но според мен не на двигателя а по скоро със стартера. Той е отпред и въздуха който се загрява при преминаване през радиатора (и перката помага) го обдухва и нагрява. Нещо от температурното разширение заклинва или не контактува добре четките с колектора не знам.
                FIAT Brava '96 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  Колеги,хахаха и аз го имам тоз проблем маа му! Като ми е топъл двигателя и особено ако съм го карал дълго време примерно пътувам извънградско, спирам на бензиностанция да го изпикая, влизам после в колата, завъртам аз ключа и започва да върти едвааа... едвааа.... на пресекулки, мн зор! Акумулаторът е НОВ (доста скъп)! Стартерът е РЕЦИКЛИРАН! Оправия НИКАКВА! Вече 3 години така
                  Fiat Bravo 80 16V

                  Коментар


                    #24
                    Да колеги няма оправия... смених акумулатора смених и стартера с друг втора ръка но проблема остава... забелязах също че най-често се случва когато съм карал много и колата е загряла.Идентичен случаи като на колегите по горе..

                    Коментар


                      #25
                      И как ще го решаваме сега тоя случай? Аз тъкмо се бях навил да купувам стартер 2-ра ръка, въпреки че вече си имам (2-ра ръка) Всички описват, че проблема се появява при дълго каране при топло време, вероятно при пуснат климатик. Или в задръстване с почти постоянна работа на вентилатора. Вероятно при охлаждането на радиатора топлия въздух нагрява стартера и той "откача". Аз даже си мислех дали не е имало фабрично някакъв екран пред стартера, който да го предпазва от топлия въздух, който го обдухва. Определено е свързано нещо с нагряването на стартера - има някаква конструктивна недомислица май.... Този проблем почва да ме дразни.
                      FIAT Brava '96 1.6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Имам същия проблем, опитах какво ли не. Намерих временно решение. Когато го направи, удрям стартера отдолу с метална тръба и веднага след това върти като нов. По мнение на мой приятел монтьор това са свършили четки.

                        Коментар


                          #27
                          Пак ме домързя да прочета всичко, ама вие не се спирате :П Имах същия проблем преди на едно Пежо (предишната ми кола ) Изшкурках клемите със шкурка и всичко приключи
                          Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                          Lancia Lybra 1.8 131Hp

                          Коментар


                            #28
                            в крайна сметка някой от вас реши ли си проблема или не? като пишете нещо,като се оплаквате,поне пишете какъв е после резултата?
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #29
                              paralesa написа:
                              в крайна сметка някой от вас реши ли си проблема или не? като пишете нещо,като се оплаквате,поне пишете какъв е после резултата?
                              Аз който съм автор на темата все още не съм решил проблема макар че вече ми се случва доста по рядко... Смених четки, втулки на стартера и нов акумолатор, също така и клемите съм почистил...

                              Коментар


                                #30
                                според мен проблема е в ротора.
                                тел.0897943620

                                Коментар

                                Working...
                                X