Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч от скоростната кутия

    Напоследък чувам един шум откъм скоростната кутия като леко свистене на въздух - явно лагер на сухо. Та днеска гледам отдолу - кутията омаслена откъм късата полуоска. Имах към 200мл масло долях, но поне още 300мл ще поеме. Тъй като всички ЕПЕРи са скапани на страница 2/2 при скоростната кутия, не мога да видя какви гарнитури и чудеса има там. Цялата кутия отстрани е омазана. Въпроса е има ли от какво друго да тече. Гледам някаква капачка с 3-4 болта има, под нея гарнитура има ли няма ли? В ЕПЕР-а има някакъв болт и до него тубичка силикон, аз освен пробките друго не съм развивал, от болт някакъв може ли да тече?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    Най-вероятно ти е скъсан маншона на полуоската. Провери го дали е здрав. Маслото от скоростната кутия влиза в маншона и като има дупка на него изтича. Аз имах същия проблем на Бравата и смених маншона и се оправи. Маншона нов струва към 30 лева. На мен ми го смениха за 15лева и 30 лева маншона, общо 45лева ми излезе. Иначе няма смисъл да сипваш масло защото ще изтече.

    Коментар


      #3
      Re: Теч от скоростната кутия

      spark написа:
      Гледам някаква капачка с 3-4 болта има, под нея гарнитура има ли няма ли?
      Ако говориш за капачката от снимките - няма гарнитура. На нея посредством скоба се захваща маншона на въртешното каре.Виж какво ми се беше случило на мен:
      Прикачени файлове
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #4
        И аз имах скоро този проблем. Смениха ми маншона и лагера в него + масло. Излезе ми 120лв
        FIAT Marea ex
        FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
        Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

        Коментар


          #5
          За една друга плочка говоря, нямаше как да я снимам днес. Гледам в сайта на хит-ко маншона струва 3.50лв, това което ти си сменил някакъв комплект ли е? Има разни комплекти с лагер по 28-29лв сигурно за това говориш. Цялата работа мисля пред гаража да я правя и изобщо не знам какво да купя, тоя лагер ли играе ролята да зарържа маслото? Има ли изобщо някакъв семеринг вътре или е само това - лагер и маншон? И тоя лагер в маншона трудно ли се вади?
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Да лагерчето задържа маслото!! Принципно не се вади трудно защото може да смениш само маншон или само лагер!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Бе ти първо се увери дали ти тече от маншона, а не от някоя сглобка на кутията. Аз лично не можех да си обясня друго място за теч освен лагера и маншона но това е фиат и не спира да ме удивлява, еиго на на кумеца аз го убеждавах че му тече маншона (разбира се без да съм го видял) а се оказа от самата сглобка на кутията, ко ша прави сега идея си нямам искат му 200 кинта за да я свалят и оправят. Ако маншоните са ти омаслени и самата полуоска значи е от тях, естествено на около всичко също е в масло щото от въртенето го разхвърля на всякъде. Не си прави експериметни смени си направо маншона с лагер-семеринга. Наи вероятно тече от лагера, маншон там трудно се къса освен ако не си ходил по полетата някъде и си го порнал на някоя клечка. Процедурата не е много сложно, зора е да развиеш голямата гаика на главината, но лично аз незнам как се сваля после вътрешното каре за да може да махнеш и сложиш новия лагер с маншона. Сигурно не е сложно вероятно е някъв шлиц ама като не съм го виждал
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Аз другата полуоска съм я свалял, като откача носача и направо излизаше цялата полуоска с карето. Но тя беше по-дълга и имаше как да я измъкна. За гайката имам една корава тръба и я развивам без проблем. Мен ме притеснява тоя лагер дали ще мога да го измъкна. Отивам да поръчвам комплект пирели, че много ръмжи кутията а уж има към литър масло. В събота ако не вали ще действам Дано уцелят правилния размер лагер в магазина, че гледам има два вида Ф23 и Ф24... моя уж трябва да е Ф23 моторя ми е номер 405ххх
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Лагера няма д ати е проблем да го извадиш от полуоската, а в магазина вземи ги с уговорка за замяна ако не е този размера
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Мерси колега, взех маншон Pirelli и лагер Ф23 марка INA (Brazil) с уговорка да го сменя ако не стане. Имаше и лагери Birth, но аз тая марка съм я отписал. Тея лагери INA читави ли са? Много нежно име са им избрали
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      шшшшшшшшш..... името е нежно ама лагера си е пушка, аз на ИНА се радвам като малко бебе на нянка, имам им доверие почти колкото на SNR и SKF маи и оригинално се вграждат в доста коли.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Оказа се че изобщо нямам лагер при тоя маншон, каква е тая скоростна кутия не знам. Изглежда не тече от маншона защото беше сух. Забърсах скоростната кутия и затегнах всички болтове пък да видим. Шума който се чува е подобен на този като дадеш на задна скорост, само че много по-тих и не знам от какво може да е, а кутия не ми се сваля засега, че тука са едни майстори... мани бегай
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Да бе в Бургас са едни майстори остави се, да не ти се налага да прибягваш до Тях.
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            Аз и за тва не им давам да пипат че после трябва ги трепя. Като съм ги чувал как се изцепват
                            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                            Коментар


                              #15
                              Аз за това взех кардинално решение за по сериозни ремонти отпрашвам към Ямбол и в сервиза на Христо та така .
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар

                              Working...
                              X