Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединитела не отделя хич

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединитела не отделя хич

    и така колеги фиата ме остави на пътя ! това е втори сериозен ремонт след пиленето на вала карам си аз и спирам да налея вода... като потеглих усетих че превключвая много трудно с ръмжене ... после още по трудно и по трудно и на края съвсем не можеше да включва.натискам съединителя тя си върви и си тегли, оборотите не падат. карах до нас на първа с 20км/ч все ак не ме е оставил.после брат ми ме тегли до сервиза.в момента колата е в сервизааа ... купих я за 4 000 лв браво 1.8 ГТ 113коня с газова 1996г. ... колко ли мога да и взема сега ? може да си купя мерцедес Ц180 1995г. какво ше кажете ?
    Bravo GT 1.8

    #2
    абе позакрепи я малко и набутай някои с нея що ще я правиш като някой балък може да я направи
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      mitkosoft написа:
      абе позакрепи я малко и набутай някои с нея що ще я правиш като някой балък може да я направи
      заради ей такива като теб,страдат не само безброй неразбиращи хорица,ами и всички купувайки автомобил прави някакви невероятн ритуали с лягане ставане,подскачане покрай автомобила,безброй тестове и т.н. водейки със себе си армия от механици,кой от кой по-голям специалист в някаква област и всички те се "изреждат над горката кола" ,получавайки се нещо като групова оргия!А към човека,смени съединителя и си карай колата!
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #4
        току що ми се обадиха било за регулаж жилото дано не прави повече проблеми
        Bravo GT 1.8

        Коментар


          #5
          "набутай я на някой" много мъдро колега, а послед "тея фиати много се чупят"
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            reter написа:
            "набутай я на някой" много мъдро колега, а послед "тея фиати много се чупят"
            еми мъдро е щот след 10лв регулаж на жило пак се появи проблема и пак не включва добре ! изглежда съединителя е самрегулиращ се и пак си отделя ниско и пак лепне !не знам какво да правя вече !
            Bravo GT 1.8

            Коментар


              #7
              сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепям
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепям
                еми видях педала има си гумичка и е здрава, няма да я махам защото си е здрава.пък и не знам как ще ми помогне ако я махна жилото ще излезе още по дълго и въобще няма да натиска съединителя.
                Bravo GT 1.8

                Коментар


                  #9
                  Е, щом е здрава ясно че няма да я махаш. Сега що ти праи така идея си нямам, освен да се е счупил вътре вилката дет натиска лагера към диафрагмата, но тва са просто предположения.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    zloben9000 написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепям
                    еми видях педала има си гумичка и е здрава, няма да я махам защото си е здрава.пък и не знам как ще ми помогне ако я махна жилото ще излезе още по дълго и въобще няма да натиска съединителя.
                    провери нещо детинско,поне на мен ми е правило мизерии това,карам и изведнъж почна да отлепя трудно и съвсем не искаше да отделя съединителя...чудих се половин час какво става,карах през полината стара загора така и накрая открих от какво беше,стелката ми се беше изплъзнала напред и подпираше педала на съединителя,опитай като махнеш стелката как ще е...най-вероятно не е това,но опитай все пак...инъче отиваш и им го натриваш на майсторите си,да си решат проблема!И казваш,че няма да плащаш повече!
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар

                    Working...
                    X