Здравейте колеги. Нека в тази тема всеки със същия мотор да сподели за разхода на колата си, може да направим и сравнение с жтд. При нормално каране извън градско твърдя че мойта мареа с още един човек гори 6/100, пак повтарям че нормално това е до 90 -100км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разход фиат мареа 2,4тд
Collapse
X
-
Ами да това е нормално.Брат ми има такава в момента,а преди това я карах аз.Градско чука 10,а като я кара с над 140 пак отива 9-10л/100км.Между 100 и 140 около 7-8 на 100.Този мотор в JTD вариант ще има с около литър по малък разход от тези които съм посочил.Искам само да отбележа че това са разходи при не особенно плавно каране.Колата не се жали и не се кара икономично,така че може да се заложат тези разходи като максимални за този мотор.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Прав си за плавното каране, и че не търпи жалене, многа са ми смешни някой "голфаджии" и др. които не знаят характеристиките на този модел марея/всъщност никъде не ги пише по колата, освен отстрани конете/ и тръгнат да се надбягват с мен, тогава няма как да карам плавнофиат мареа 2.4тд
опел фронтера
Коментар
-
Казах че колата не се кара икономично,а и това е нормален разход за това купе и този мотор.Производителя дава 10,3л/100 на този мотор за градски режим на каране.А ако някой ми докаже че с неикономично каране бензинов мотор 1,8 или 2,0 литра му гори по малко от 12-13/100 бензин градско съм готов да му подаря колата си.И аз съм карал бензинки и зная как лапат,затова от 8 години карам само дизел.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колега при 140 разхода е около 8/100 а над 140(имам предвид 170-190) отива към 10.npace написа:2.4ТД с градски разход 10/100?Нещо да не сте се объркали бре?Не е ли прекалено много за 125 кс дизел да гори 10 кила градско и 10 кила при 140?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ами първо 2.0 бензин върви повече , второ ако 2.0 бензин има турбо върви още повече.Не забравяй че не трябва да сравняваме мотор с принудително пълнене с атмосферен такъв.Има мареа с 2.4 бензинов мотор която е ламя (15.5л/100км градско) но тук в БГ не се среща.Да не подхващаме темата кое е по хубаво бензин или дизел а просто да кажем на бъдещия собственик че ЖТД е по добрия мотор откъм разход но по скъп за обслужване и поддръжка.iakvvu написа:Казах че колата не се кара икономично,а и това е нормален разход за това купе и този мотор.Производителя дава 10,3л/100 на този мотор за градски режим на каране.А ако някой ми докаже че с неикономично каране бензинов мотор 1,8 или 2,0 литра му гори по малко от 12-13/100 бензин градско съм готов да му подаря колата си.И аз съм карал бензинки и зная как лапат,затова от 8 години карам само дизел.
Коментар
-
Колега събуди сеее...Първо явно не си карал турбо дизел за да кажеш че дву литров бензин върви повече,а и аз не говоря за това кое колко върви,а за това кое колко гори.Темата е за разхода на Мареа 2,4TD.И имам чувството че и не четеш посовете,защото аз вече писах че 2,4 JTD има с около литър по ниски разходни норми,а това да се изказваш че е по скъп за поддръжка двигател заклеймява факта че си далеч от нафтовитв мотори.Желая ти приятно пътуване с бензинката.npace написа:Ами първо 2.0 бензин върви повече , второ ако 2.0 бензин има турбо върви още повече.Не забравяй че не трябва да сравняваме мотор с принудително пълнене с атмосферен такъв.Има мареа с 2.4 бензинов мотор която е ламя (15.5л/100км градско) но тук в БГ не се среща.Да не подхващаме темата кое е по хубаво бензин или дизел а просто да кажем на бъдещия собственик че ЖТД е по добрия мотор откъм разход но по скъп за обслужване и поддръжка.iakvvu написа:Казах че колата не се кара икономично,а и това е нормален разход за това купе и този мотор.Производителя дава 10,3л/100 на този мотор за градски режим на каране.А ако някой ми докаже че с неикономично каране бензинов мотор 1,8 или 2,0 литра му гори по малко от 12-13/100 бензин градско съм готов да му подаря колата си.И аз съм карал бензинки и зная как лапат,затова от 8 години карам само дизел.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Съжалявам че ще ти го кажа по грубия начин но от годините на моето Браво (2.0 20V 147HP) Мареата е 2.4ТД която ако не се лъжа е 125HP + TURBO!!!Което веднага я премества при колите с принудително пълнене.Без значение Браво/Мареа 2.0 20V върви повече от 2.4ТД на каквото го хванеш-на старт,на ускорение,на мексимална скорост ако искаш.Дизеловите мотори се развиват по бързо от бензиновите и ако правим сравнение на Комън Рейл дизел с атмосверен бензин (след 2005 год) дизела е по добър!За 2.0 20V vs 2.4TD няма смисъл да спорим - тествано е бензина печели!Като гледам как се пална я ми сравни 2.0Т (бензин) с 2.0Т (дизел) на една и съща марка и да го има даже и на едно и също купе двата мотора!iakvvu написа:Колега събуди сеее...Първо явно не си карал турбо дизел за да кажеш че дву литров бензин върви повече,а и аз не говоря за това кое колко върви,а за това кое колко гори.Темата е за разхода на Мареа 2,4TD.И имам чувството че и не четеш посовете,защото аз вече писах че 2,4 JTD има с около литър по ниски разходни норми,а това да се изказваш че е по скъп за поддръжка двигател заклеймява факта че си далеч от нафтовитв мотори.Желая ти приятно пътуване с бензинката.npace написа:Ами първо 2.0 бензин върви повече , второ ако 2.0 бензин има турбо върви още повече.Не забравяй че не трябва да сравняваме мотор с принудително пълнене с атмосферен такъв.Има мареа с 2.4 бензинов мотор която е ламя (15.5л/100км градско) но тук в БГ не се среща.Да не подхващаме темата кое е по хубаво бензин или дизел а просто да кажем на бъдещия собственик че ЖТД е по добрия мотор откъм разход но по скъп за обслужване и поддръжка.iakvvu написа:Казах че колата не се кара икономично,а и това е нормален разход за това купе и този мотор.Производителя дава 10,3л/100 на този мотор за градски режим на каране.А ако някой ми докаже че с неикономично каране бензинов мотор 1,8 или 2,0 литра му гори по малко от 12-13/100 бензин градско съм готов да му подаря колата си.И аз съм карал бензинки и зная как лапат,затова от 8 години карам само дизел.
За мен дизела винаги е бил компромисен вариант.
Коментар
-
ЖТД върви повече и гори по малко но е с по скъпа поддръжка.Все пак при Common Rail моторите се залага на по прецизно впръскване на горивото с цел икономия но се ускъпява поддръжката.Нека колегите с ЖТД двигатели кажат каква е резликата в цената на маховиците на ТД и ЖТД.Доколкото съм запознат ТД е до края на 98ма а ЖТД след това.ivailo7406 написа:Колеги обърнахме темата и взехме да мерим конете, пуснах я за разхода на дизела с мотор тд и жтд, всички коли вървят, ако имаме пътища хубави
Коментар
-
И с поддръжката не си запознат и продължаваш да спамиш.За твоя информация TD 125 и JTD-то което карам в момента са с един и същ маховик и цената им е една и съща.Същият е и маховика на 2,4 JTD. Единствено по малките по мощност JTD-та(80,105 коня) са с по евтин маховик защото е по малък като диаметър,но е също демпферен(разликата в цената е около 150-200 лв.).И ако знаеше защо е така направен този маховик и защо е такава цената му сигурно щеше да се изкажеш по подготвен.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар