Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемно тракане след чипосване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемно тракане след чипосване.

    Здравейте, малък проблем имам с тракане и вибриране от към двигателя долу ниско от дясната страна след затопляне на мотора - не мога точно да преценя двигател или скоростна кутия- ритмично трака и се усеща върху скоростния лост и волана нещо като промяна на работата на двигателя(въпреки 4е незнам дали е от него точно на 100%) .Малко пред история. Брава 1.6 16в 103hp 2000г 84000km.Спортен филтър JR -конус , сменено масло MOTUL 8100 X-cess 5W-40, чип тунинг, свещи denso iridium.Всичко сменено с чипа барем преди два дена. Мисълта ми е от маслото ли се разхлопа нещо, може би е тънко. Чипа ли промени тъка двигателя да се разлопа. Малко идей от какво може да е точно и да ли е опасно за колата освен че доста дразни вибрирането и тракането. Иначе колата тегли яко. С някой от същия клас може да пробваме гонка

    #2
    Така седнали пред клавиатура е трудно някой да ти кажа какъв е проблема на колата. Според мен не е от маслото , защото и аз карам с 5W40 вече 20.000 км. и нямам никакви проблеми с тракания и чукания. Възможно е случайно повредата да е съвпаднала с модифицирането на софтура. Най-добре закарай колата на някой добър монтьор да я погледне. Ако може да споделиш каква беше промяната в динамиката на колата след чип-тунинга?
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      Пробвай следните неща и разказвай после какви са резултатите...НАтисни съединителя и слушай дали шума се променя или изчезва. И като второ включи климатика и пак слушай какво се случва.Много ще е трудно така да се даде някаква правилна диагноза,но можем да опитваме с налучкване.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Това беше важно да го чуя за маслото. Старото беше 10w40 сложихме и добавка от 5 лева за измиване на сажди преди смяната на маслото изключвам значи да е от него. Ще сложа стария флаш на колата да видя може ли от тези промени да трака и да има неприятно вибриране. Иначе да усеща се доста с новите настройки по динамична и еластична. Има доста добра промяна но и това вибриране, тракане - си дразни та ще се види да ли е от там. Ако искаш много съм навид да тествам друга подобна и да сръвня с моита количка.

        Коментар


          #5
          И аз имам брава.Разкажи малко за чипа.Къде са ти го монтирали за колко пари.Как е сега мощността и т.н.....
          FIAT Brava 1.6 16v 1996г.
          FIAT Doblo 1.2 8v 2001г.

          Коментар


            #6
            Четах доста пробвах със съединителя няма ефект. Ясно че така трудно ще се разбере. Но искам да отхвърля някои неща преди да сложа стария флаш и пак да тествам.

            Коментар


              #7
              Чипосах при лъчо. Мисля, че и тук има тема. Аз порзгледах в другия форум на фиат и от там ми попадна даже сега са по провинцията да слагат. Цената е добра и дърпа доста ако сте от софия казвате и се виждаме да тествате ,чe по-цял ден тествам и вече свикнах нещо. Но този проблем с това тракане и вибрации си го има от когато смених горе изброените неща. За това искам всичко друго да отхвърля и накрая да пробвам с старите настроики да не би да е проблема в новите.

              Коментар


                #8
                Пробвай първо със старите свещи.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Не е от свещите. Порбвах със старите. Някои с чип на атмосферен да сподели дали има подобен проблем. Мерси.

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е от кабели или свещи. На моята имах проблем с единия кабел и като седнеш вътре беше като вибро-масажор. :D След по-доброто наместване на кабела не съм имал проблеми.А е възможно да е имала луфтове в двигателя и с по-тънкото масло да са се проявили. Но от това не би трябвало да имаш силно вибриране на двигателя.
                    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                    -------------------------------------------------------------

                    Коментар

                    Working...
                    X