Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпково моторче

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стъпково моторче

    Искам да попитам къде се намира и може ли някой да качи някакви снимки къде се намира и как се почиства,защото и на мен ми варират оборотите? Ходих на диагностика и ми казаха,че дебитомера ми е за смяна.

    #2
    А каква кола караш?
    Fiat Punto 1.1 '97

    Коментар


      #3
      Фиат Браво HGT 2.0 20 V

      Коментар


        #4
        А пробвал ли си да завъртиш волана и дали проблема се оправя като при мен, също ме попитаха дали ми придърпва колата и наистина на втора придърпва. Тъкмо и аз мислех да попитам същия въпрос за моторчето, но няма да се повтарям ще следя твойта тема
        фиат мареа 2.4тд
        опел фронтера

        Коментар


          #5
          Номер 15 е моторчето за празния ход (стъпковото моторче).
          Прикачени файлове
          Fiat Punto 1.1 '97

          Коментар


            #6
            ivailo7406 написа:
            А пробвал ли си да завъртиш волана и дали проблема се оправя като при мен, също ме попитаха дали ми придърпва колата и наистина на втора придърпва. Тъкмо и аз мислех да попитам същия въпрос за моторчето, но няма да се повтарям ще следя твойта тема
            Не изчезва проблема като завъртя волана.

            Коментар


              #7
              hann написа:
              Номер 15 е моторчето за празния ход (стъпковото моторче).
              Благодаря за снимката, а има ли някъде тема как се почиства защото не можах да намеря?

              Коментар


                #8
                Колега, по принцип се почиства елементарно. Развиваш две винтчета, изваждаш моторчето, и изчистваш тая пишка дето стърчи от него със сух парцал. След това го ЗАвиваш без да го затягаш много и като вече си го ЗАвил, РАЗвиваш всяко винтче с половин оборот. Влизаш в колата и даваш 5-6 пъти на контакт без да палиш. След това ЗАвиваш всяко винтче с по четвърт оборот и пак даваш 5-6 пъти на контакт. После си ЗАтягаш винтчетата добре. Това с контакта се прави, за да се припасне моторчето само в леглото си. (От ръководството на Хайнес съм го прочел.) Аз например като чистих моето моторче (въпреки че нямах проблем с оборотите, просто профилактично), след като го монтирах оборотите ми бяха един малък ужас. Играеха и нагоре и надолу. След това прочетох в ръководството на Хайнес, че след като се изчисти моторчето, трябва да се откачи минуса на акумулатора за 15мин. и след това като се закачи минуса отново и се запали колата да се остави да работи на празен ход 10-тина минути и да се изгаси. След това вече си я караш. Идеята на това била ЕКУ-то да влезе в режим на самообучение. След тази процедура, вече оборотите ми играеха, но само надолу, нагоре вече не мърдаха сами (тоест от 900 до 700 и обратно, но на празен ход не качваше сама над 900). След това прочетох и как точно се прави монтажа след почистването, който съм описал в началото и оборотите заспаха.Това което съм описал колега е начина на работа, ако моторчето ти изглежда като на снимката (като при 1.6/16 или 1.8/16). Защото например при 1.4/12 е с друга конструкция, а твоето моторче на празния ход не можах да го намеря на картинка да видя какво представлява.
                Прикачени файлове
                Fiat Punto 1.1 '97

                Коментар


                  #9
                  ясно разбрах горе долу. А иначе трябва ли и аз да откачам минуса на акумолатора за 15 мин?

                  Коментар


                    #10
                    След като го изчистиш, тогава откачаш за 15мин иначе е безмислено. Колкото и тъпо да звучи това с откачането на (-), в Хайнес така пише.
                    Fiat Punto 1.1 '97

                    Коментар


                      #11
                      Добре колега благодаря за инфото. Ще го пробвам и после ще пиша дали има разлика

                      Коментар


                        #12
                        колега пробвах обаче като развих двете болчета нямаше пишка за почиствабе а само дупки и вътре се бяха насабрали сажди и аз ги почистих,ама незнам дали е това въобще. Направил съм снимки и ще ги качя и да ги видиш.

                        Коментар


                          #13
                          това е отвитата част отгоре

                          Коментар


                            #14
                            това отвитата горна част на моторчето
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              това е долната част която си остана след отвиването и както казах има отново две дупки.
                              Прикачени файлове

                              Коментар

                              Working...
                              X