Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за съединител?

    Колеги имам един въпрос свързан със съединителя....понеже на приятелката ми аудито съединителя и отделя много високо.....искам до попитам от какво е причинено това и има ли начин да се регулира?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Re: Въпрос за съединител?

    Geraka написа:
    Колеги имам един въпрос свързан със съединителя....понеже на приятелката ми аудито съединителя и отделя много високо.....искам до попитам от какво е причинено това и има ли начин да се регулира?
    Ако е със жило е лесна работа отпускаш жилото и пробваш.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за съединител?

      Atanas71 написа:
      Geraka написа:
      Колеги имам един въпрос свързан със съединителя....понеже на приятелката ми аудито съединителя и отделя много високо.....искам до попитам от какво е причинено това и има ли начин да се регулира?
      Ако е със жило е лесна работа отпускаш жилото и пробваш.
      Ако е с маслени помпи сменяш съединител.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        На такава А3ка и едно Поло съединителя отделя една идея по-горе, отколкото на Браво.Все си мисля, че ще е худравличен ама виж да не да е с жило.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Re: Въпрос за съединител?

          Tornado написа:
          Atanas71 написа:
          Geraka написа:
          Колеги имам един въпрос свързан със съединителя....понеже на приятелката ми аудито съединителя и отделя много високо.....искам до попитам от какво е причинено това и има ли начин да се регулира?
          Ако е със жило е лесна работа отпускаш жилото и пробваш.
          Ако е с маслени помпи сменяш съединител.
          Някои съединители с хидравлично управление имат регулаж Както казва колегата отделя много високо , фактически още в горния ход на педала.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Дано това "Ауди" да има регулиране на съединитела, че с техните малоумни технически решения.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #7
              Колеги сега ако ми кажете и как да разбера дали е с жило или с помпа ще сте златни, че хич не ми се разправя с ауди форума
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар

              Working...
              X