Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проблем с колекторите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава проблем с колекторите

    Здравейте, имам запитване относно гарнитурата на колекторите.Карам тази брава вече 6 месеца. всичко и е 6 но просто вече съм се отчаял през месец да да я вкарвам в бокса за смяна на гарнитура.Казват ми че ми гори гарнитурата,но при смяна несмятам че е нормално след месец пак да е за бокса.Дадаха ми няколко съвета да пробвам с 2 за да прилепнат по добре но все още несам пробвал. Моля за съвети

    #2
    Причините може да са няколко.1.Крива глава.2.Разтегнати болтове или некадърни майстори които стягат главата.Оставям специалистите да посочат още причини.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Торнадо,благодаря ти че се отзова толкова светкавично. ... ами първо искам да оточня че нямам никакви познания в областа.Но това което забелязах е ,че след смяна на гарнитурата колата си вади нормално мъркащ звук (според мене :P ) но след известно време тъй като вече проверявам как стоят нещата ми прави впечатление че 2 от гайките които мога да видя се развиват.Казах това на моите майстори и те ме посъветваха да сложим бронзови гайки ако не се лъжа но като вдигнах капака преди малко ефектът беше същият.

      Коментар


        #4
        ами щом ти се развиват гайките- то няма значение дали са бронзови или не. слагат се бронзови, защото там са високи температурите и ако са обикновенно се заваряват с времето и един ден не можеш да ги развиеш вече, само за това има значение дали е бронзова гайката или не. а твоя проблем е от ВИБРАЦИИ- дали мотора ти има издал багажа тампон/и или генерацията не знам- по принцип е от генерацията.... затова те съветвам първо да провериш дали всички тампони, които държат генерацията след двуцевката са налични и в добро състояние, дали нещо не е под напрежение и най вече би трябвало да има тампони, които се падат някъде под скоростния лост горе долу- ако те са издали багажа няма кой да държи гърнето и почва да придава вибрации по двуцевката и така става. това е моя съвет
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Благодаря ти много за оточнението "Пакумба" ще ги проверя.Между другото вчера смених тампона на скоростната кутия но още несам ходил за нова гарнитура.та сега ще я закарам пак за да проверя тези тампони които каза и се надявам вече всичко да е на ред.Ще ви уведомя за станалото. Благодаря ви отново

          Коментар

          Working...
          X