В един магазин ми казаха 65 лв за бобина - почти колкото оставих във ванто. Едното поне има материално измерение
А и освен това аз сменям маслото всяка седмица защото колата ми трябва и си я карам, това са още 30-ина лв (все пак сега сипвам разни евтинджоси за по 400 км)...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква може да е причината?
Collapse
X
-
O.K. Задръж още няколко дни. Дано всичко да се оправи и тогава ще предприемеш адекватни действия. Не се хвърляй сляпо на ненужна смяна на части. Казвам го защото още си разкарвам 5 спирачни маркуча за UNO-то в багажника му. Всъщност усеща ли се циклично леко прекъсване при ниски обороти? При мен се усеща. Може в тоя случай да е и бобина но все пак трябва да има твърдо мнение, че е така. Искрите от лулите като ги гледам са едни мощни... Незная!? Майсторът ще даде надявам се компетентно мнение. Хайде за сега толкова. Ще пиша до къде съм я докарал.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Преди малко си говорих с едно момче от форума на ситроен, имал е същия проблем. При него се е оказало незатваряща дюза, говореше за уплътнение и клапан, не съм запознат. Мисля, че в другата тема някой беше написал точно това предположение...Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Според мен не би трябвало да има налягане в маркучаvesko написа:... Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
. Нали и самата помпа има байпас. Налягането би трябвало да се създава след като включиш т.е. дадеш на контакт. Нали тогава се включва помпата и създава налягане.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтърbrat_John написа:Според мен не би трябвало да има налягане в маркучаvesko написа:... Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
. Нали и самата помпа има байпас. Налягането би трябвало да се създава след като включиш т.е. дадеш на контакт. Нали тогава се включва помпата и създава налягане.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
А къде отива излишното гориво, когато двигателя работи на място или пък когато бензиновата помпа не се изключва при работа на газ?stef написа:има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтърFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Помпата има невьзвратен клапан, който задьрйа налягането известно време, но не и половин час!!!vesko написа:Преди малко си говорих с едно момче от форума на ситроен, имал е същия проблем. При него се е оказало незатваряща дюза, говореше за уплътнение и клапан, не съм запознат. Мисля, че в другата тема някой беше написал точно това предположение...Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
Коментар
-
ами след дюзите/при пълен инжекцион/ има регулатор на налягането който подържа определено налягане в системата и ако се повиши това налягане/ все едно излишно гориво/ той пропуска, и това гориво се връща в резервоараbrat_John написа:А къде отива излишното гориво, когато двигателя работи на място или пък когато бензиновата помпа не се изключва при работа на газ?stef написа:има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтърTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Здравей Vesko и останалите, който очакват пост от мен. Днес бях на майстор. Целта беше да диагностицира работата на двигатела и да каже каква е причината за високия разход на гориво и пълненето на картера с бензин, съответно разреждане на маслото. Нещата отидоха обаче доста по-далече. Понеже имам износване на гърбица на Разпределителен вал, след като чу мотора как работии и направи бърз визуален оглед майстора каза, че тая кола в никакъв случай не трябва да бъде карана. Необходима е смяната на Разпределителният вал, кобилици, Маслени повдигачи, семеринги, гарнитура, масло и Маслен филтър. Работата на двидателя не била никак добра. Единят от цилиндрите почти не работел и това е предпоставка бензина да отива в картера. Говореше за фазови измествания на работа на клапаните. Оставих колата там и ще мога да кажа какво е станало в края на другата седмица. Предполагам че е добър и му се доверявам просто защото аз нямям понятие от това. Дано при Vesko нещата не са така, защото разходите са големи. Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат с мнение и съвет.И... майстора е като лекар. Дано не ти се налага да ходиш!Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Да. Когато купих колата, мастора при когото ходя нямаше възможност да я погледне по обективни причини. Месец и половина след това пак той ми смени всичи онези задължителни за смяна части след покупка на кола втора ръка. През отвор аза маслото се вижда гърбицата на 4-ти цилиндър. Именто тя е надраната. Като казвам надрана имам предвид, че се е получил канал с ширина 8мм и дълбочина около 1мм. Това провокира отварянето на капака на главата и подмяна на 2 кобилици и 2 Маслени повдигача, единят от които бил счупен. Майтора каза, че подобен ремонт в сервиз не правят и това, което правим не е много добро. Сега и новият майстор казва, че без смяна на тези части просто няма да мине т.е. потвърждава мнението на предният. Преди да отида сега сондирах мнения и един каза, че това не е такъв проблем защото повдигачите компесирали износването на вала. Този говори за нарушаване на Кръгова диаграма. Ще сменявам. Нямам друг избор.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Ако имаш износена гьрбица с 1мм. то по-нататьшното износване ще стане много бьрзо поради по-слабото закаляване на материала надолу!Хидравличния повдигач компенсира до известно време хлабината на клапана, но поради нарушен профил на гьрбицата се нарушават и фазите на газоразпределението!Така, че новият вал е задьлжителен, но преди да го смениш налей в маслото присадка за промиване на мотора, остави го да работи 5мин. на празен ход и ново масло!!!Тогава смени вала, понеже причината за износването е нарушено мазане поради запушване на маслената магистрала!mme написа:Да. Когато купих колата, мастора при когото ходя нямаше възможност да я погледне по обективни причини. Месец и половина след това пак той ми смени всичи онези задължителни за смяна части след покупка на кола втора ръка. През отвор аза маслото се вижда гърбицата на 4-ти цилиндър. Именто тя е надраната. Като казвам надрана имам предвид, че се е получил канал с ширина 8мм и дълбочина около 1мм. Това провокира отварянето на капака на главата и подмяна на 2 кобилици и 2 Маслени повдигача, единят от които бил счупен. Майтора каза, че подобен ремонт в сервиз не правят и това, което правим не е много добро. Сега и новият майстор казва, че без смяна на тези части просто няма да мине т.е. потвърждава мнението на предният. Преди да отида сега сондирах мнения и един каза, че това не е такъв проблем защото повдигачите компесирали износването на вала. Този говори за нарушаване на Кръгова диаграма. Ще сменявам. Нямам друг избор.
Коментар
-
Съжалявам за малко
ама от това може ли да се направи извода че за 1.4 е добре всеки път при смяната на маслото да се сложи от тая присадка в старото масло да промие добре мотора и по тоя начин да се намали риска от това запушване?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Чак пък на всяка смяна не е нужноzgabrovski написа:Съжалявам за малко
ама от това може ли да се направи извода че за 1.4 е добре всеки път при смяната на маслото да се сложи от тая присадка в старото масло да промие добре мотора и по тоя начин да се намали риска от това запушване?
По принцип добре е ако ти се играе, но ако си сменяш маслото навреме и използваш качествени масла, вероятността да получиш запушване от нагар (защото друго няма какво да влезе при нормална работа на двигателя) не е много голяма, но както казах - ако имаш желание
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар