сега ... значи долу които са ми ги има на схеничка на капака на бушоните ... обаче тя които са горе ги няма на схема и моля които ги знае да ми каже кои за какво е .... щото на мене не ми е много ясно ... + това имам един изгорял 25 ампрера (там където е оградено гнездото ) и като го смених почна да пуши , явно някъде дава накъсо и незнам къде да търся
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предпазители - Браво (Еку Еърбег)
Collapse
X
-
На Мареата този предпазител е 10А и е за ел. стъклата. ЗАД касетофона има сноп кабели, които бях разместил като си слагах музиката. Тогава предпазителя започна да гори всеки път като дам на контакт т.е. без да пипам нищо. След като понаместих жиците се оправи. Предполагам, че е давало накъсо някъде.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Едва ли е 99-та година, като гледам бутона на шофьорската врата... при второто поколение брави и бравовци бутоните за плафона на осветлението е купето е в самите механизми на вратаите. Това означава, че колата ти е прозиведена със сигурност преди ноември 98-ма! Това само за инфо!chaikata написа:колата е 99 година ама стъклата са 6ци всичките и нз точно дали не е модел 96година ..... колата е браво не марея ... и стъклата си ми работят явно не е за там .... които има идея да пише
Порових набързо по схемите но не открих нищо съществено. По принцип тези отделени предпазители са за по-финната електроника в колата (поне при мен е така). А това са таблото, компютъра, контролера на АБС-а, на еърбега...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Провери дали случайно нямаш теч от радиаторчето в купето върху контролера на еърбега. Намира се вдясно от педала на газта в дъното на централната конзола.chaikata написа:свети ми лампата за еърбега да .... и ко да очаквам ся ... недай си боже да стане нещо тъпия еърбег няма да се отвори ? ... ко да правя казваите ... не е шега раота без еърбегFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Щом се изпотява значи е спукано,аз мойто го смених,запотяваше 1-2 дена и спря! Първия път като го гледах само(аз нямам AIR BAG),отдолу мокета беше малко мазен,демек е капало и след като го свалях за смяна беше сухо,явно се беше "закиснал"Иначе колега "chaikata" хубаво е да отстраниш проблема ако ти капе иначе ще се сбогуваш с централата за AIR BAG-а. Снимка немога да дам обаче мога да обясна: значи там долу в краката на пасажера нали има една пластмаса която продължава след централната конзола.Тя се маха като натиснеш тапичката в средата и излиза(две са тапичките)+ една видия,която се развива с шестограм. И като махнеш пластмасата бъркаш или се навеждаш и гледаш точно под пепелника се пада.Там е най ниската точка на тази кутия за вентилацията и като капе от радиаторчето там се събира антифриза и минава през една сглобка и "пльос" върху кутийката за еърбезитеЗа колегата "blop" се отнася същото,ако вече не е изпляскала щом се губи видимо антифриза!!!УСПЕХ ФИАТАДЖИИ
Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
свалих пласмасата и направих снимка понеже не ми е ясно за къде става дума ... снимката я слагам на линк щото да не я намалям ... някои да рисува отгоре и и да обясни къде са тея течове щото аз не видях нищоhttp://od2.hit.bg/DSCN5521.JPG
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар