Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
Collapse
X
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушкаmarto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
И аз съм чувал за случаи на смесване на газ с бензин. Имам съмнения проблеми да ми прави бензиновата помпа, тя е нова, но ме съмнява да съм попаднал на некачествен продукт. Другото ми съмнение е (както казват, че когато се кара на газ) май се запушвали инжекторите. Но пък аз винаги паля на бензин, така че възможноста да са запушени инжекторите е минимална.Мисля да пробвам да паля на газ известно време.wwalker написа:Чувал съм, че е възможно да се смесват газ и бензин и да се получава така. Незнам доколко е вярно, но преди да я гасиш минавай на бензин за 2-3 секунди.
Коментар
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
А защо като е студена пали от първия път, независимо че съм я угасил на газ.miro2177 написа:и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушкаmarto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Коментар
-
u_bo
подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
Re: Защо Brava-та пали по лесно когато е студена?
нз и аз тва се чудя :Dmarto_gp написа:А защо като е студена пали от първия път, независимо че съм я угасил на газ.miro2177 написа:и при мен се получава този ефект на трудното палене. пали от първия път де, но звучи малко мъчно. пробвай преди да я изгасиш превключи на бензин за 2сек само да захапе бензина и изгаси. после запали да видиш че ще е пушкаmarto_gp написа:Колеги здравейте. От около 1 година съм с АГУ. Сега сутрин като запаля колата /Brava 1.6/, тя пали от първия път. След като вече е позагряла (някъде от около 60-70 градуса нагоре), кога искам да я запаля, дори и след кратък престой угасена, тя пали от втория или третия път и то с подаването на газ. От къде може да идва проблема. Малко преди да сложа АГУ-то смених бензинова помпа, но нямам спомен да ми е палела така трудно тогава. Виаги я паля на бензин и като отлепи стрелката, прехвърлям на газ.
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
И при мен е същата работа на метан, предполагам че остава метан в "карбуратора". Все се опитвам да свикна да превключам на бензин за малко преди да я изгася, но почти никога не се сещам. Както каза колегата пробвай да я изгасиш на бензин, дори след като превключиш газ-бензин изфорсирай 1-2 пъти леко. Поне при мен като я изгася на бензин и пали от "четвърт оборот"
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
А какво трябва да се направи по въпроса, необходимо ли е да ида на диагностика. Мисля тази седмица да покарам само на бензин и да видя дали ще продължи проблема с трудното палене.Stefan Hadjov написа:И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
-
Ами ако проблема си продължава отиди на диагностика и да обърнат внимание на регулатора на оборотите и двата температурни датчика-на въздуха и двигателя.Успех ти желая.marto_gp написа:А какво трябва да се направи по въпроса, необходимо ли е да ида на диагностика. Мисля тази седмица да покарам само на бензин и да видя дали ще продължи проблема с трудното палене.Stefan Hadjov написа:И когато е студена и когато е топла при старт не се взима показанието ла Ламбдата,защото тя работи само в динамичен режим и то след като е подгрята до необходимата и работна температура.Когато на топла кола за да запали лесно се налага да се подава допълнително въздух със натискане на педала на газта/отваряне на дрос.клапа/,то има проблем в регулатора на оборотите/стъпк.мотор/,защото това трябва да извършва той при всеки старт.Друго възможно предположение е прекалено богата смес при стартиране,което налага също допълнително подаване и на въздух за да се запали лесно горивната смес.Предполагам,че някъде в тези дефекти се дължи проблема на колегата.u_bo написа:подозирам, че е защото когато е студена - не взима предвид показанията на ламбдата - нека се включи Хаджов ... , аз не съм сигурен.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар