колеги помагайте.. ситуацията е следната.. зимам колата със сменени консумативи.. маслото беше тотал 15/40 двигателя трака, очевидно клапанче и като загрее изчезва.. доиде ред за смяна на масло обаче и ми попаднаха 8 литра OMV BIXXOL Extra SAE 10W-40 и го смених с такова.. сега след смяната са минали 8000 км. и въпросното тракане не изчезва от 2 хиляди километра насам.. колата е на 180 000 км. реални със сигорност.. вече се чудя дали въобще е клапан или нещо друго.. дайте някакъв съвет.. апък иначе маслото не е мръднало.. без никво доливане си седи на макса..помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16V 99г. - тракане на клапани
Collapse
X
-
"VooDoo" не мислиш ли че като сложи 5W40 пак ще трака,че и повече.... Трябва да се оправи това клапанче и тогава ще спре,или да сложи добавка дано помогне.Иначе щом в началото е тропало с 15W40 сега пак ще тропа!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Разбира се не мога да твърдя ,че 5W40 ще реши проблема на колегата, но ако бях на негово място бих пробвал с пълна синтетика преди да поверя колата си на някой "майстор". Все пак разликата между 5W40 и 15W40 е голяма.PaUnOff написа:"VooDoo" не мислиш ли че като сложи 5W40 пак ще трака,че и повече.... Трябва да се оправи това клапанче и тогава ще спре,или да сложи добавка дано помогне.Иначе щом в началото е тропало с 15W40 сега пак ще тропа!SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Не е причина маслото за чукането,а проблема е в нередовен хидравличен повдигач/повдигачи/.Имаш два избора:или да се правиш че не чуваш чукането ако не е безобразно голямо и да чакаш дано само се поуправи или намали/има такива случаи/ или подмяна на дефектния повдигач/и/,но много трудно се установява кой е точно дефектния защото са 16 броя.reter написа:щом с 15/40 спираше а с 10/40 неще мисля че с пълната синтетика ще е още по зле.. се пак е още по тънко
Коментар
-
Re: Bravo 1.6 16V 99г. - тракане на клапани
Блокирал хидравличен повдигач , все пак отиди в сервиз с главно "С" да диагностицират дали е повдигач. Ако се окаже че е хидравличен повдигач сменяй всичките . Не се подлъгвай да ги сменяш на парче . Днес примерно сменяш дефектиралия повдигач и след два дена започва да трака друг...reter написа:колеги помагайте.. ситуацията е следната.. зимам колата със сменени консумативи.. маслото беше тотал 15/40 двигателя трака, очевидно клапанче и като загрее изчезва.. доиде ред за смяна на масло обаче и ми попаднаха 8 литра OMV BIXXOL Extra SAE 10W-40 и го смених с такова.. сега след смяната са минали 8000 км. и въпросното тракане не изчезва от 2 хиляди километра насам.. колата е на 180 000 км. реални със сигорност.. вече се чудя дали въобще е клапан или нещо друго.. дайте някакъв съвет.. апък иначе маслото не е мръднало.. без никво доливане си седи на макса..помагайте
какво правим тогава , пак отваряме и сменяме.....сериен филм. Закарай колата в сервиз в който дават гаранция за вложените от тях части
Обади се на Христо от Ямбол и решете проблема.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: Bravo 1.6 16V 99г. - тракане на клапани
кви пари ще струва удоволсвието със смяната на едно парче и смяна на всичкитеAtanas71 написа:Блокирал хидравличен повдигач , все пак отиди в сервиз с главно "С" да диагностицират дали е повдигач. Ако се окаже че е хидравличен повдигач сменяй всичките . Не се подлъгвай да ги сменяш на парче . Днес примерно сменяш дефектиралия повдигач и след два дена започва да трака друг...reter написа:колеги помагайте.. ситуацията е следната.. зимам колата със сменени консумативи.. маслото беше тотал 15/40 двигателя трака, очевидно клапанче и като загрее изчезва.. доиде ред за смяна на масло обаче и ми попаднаха 8 литра OMV BIXXOL Extra SAE 10W-40 и го смених с такова.. сега след смяната са минали 8000 км. и въпросното тракане не изчезва от 2 хиляди километра насам.. колата е на 180 000 км. реални със сигорност.. вече се чудя дали въобще е клапан или нещо друго.. дайте някакъв съвет.. апък иначе маслото не е мръднало.. без никво доливане си седи на макса..помагайте
какво правим тогава , пак отваряме и сменяме.....сериен филм. Закарай колата в сервиз в който дават гаранция за вложените от тях части
Обади се на Христо от Ямбол и решете проблема.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
аз пък мисля, че не блокирал повдигача- защо се отблокира като е загряла тогава? защо първите 5 000 км няма проблем- защото маслото е по-течливо ако мога така да се изразя- съовтно по-бързо пълни повдигача, като го караш 8000 км се сгъстява и съответно не успява да напълни повдигача толкова бързо и се получава удар от хлабината. това е моето си мнение, базирано на 4 смени на маслото на същия двигател- моята е на 180 000 км също в момента, истински- масло до 7000 км не харчи, след това почва д аго харчи, а към 9 000 км повдигачите почват да тропат, дори като загрее колата много добре- ако ще и 500 км да съм минал и да спра пак се чуват лекичко... повече от тези км не съм карал на тази кола с едно масло, сменям го и всичко си утихва- и на топло и на студено и на квото и да е. бих се съгласил с блокирал повдигач ако хлопа постоянно, с каквото и да е ново масло... така ок, но да си блокира и да се оправя....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар