Днес в големия студ колата малко трудно запали... и после взе, че загря до 110-115СНаправи ми впечатление, че когато термостата отвори - горния маркуч започна да се нагярва, но бавно.Долният остана студен. Същото и с маркучите в купето - замръзнали ми се стори (то си е голям студ).След извесно време (паля, гася, паля, гася) май поразмразих малко и вътре почна да бъде топло, но предния радиатор май го няма още.Та въпроса ми е - препоръчайте сервиз където да мога да си оставя сутринта колата и вечерта да си я взема и да не мисля от къде ще протече.До сега съм наливал само антифриз (готов за употреба). Днес изсипах 1л концентрат. Не знам дали е правилно, но за момента ми се стори добра идея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сервиз за охлаждането
Collapse
X
-
Колега, препоръчително е да ползваш концентрат, в комбинация с вода. Лично аз нямам никакво доверие на готовият за употреба, който продават тук.Ако нямаш парно в купето, вероятно ти е замръзнало, интересно как не се е спукала тръба. Изчакай колата да загрее добре, виж дали не капе от някъде и като се размрази парното и тръгне - източи част от антифриза и добави концентрат.Alles in Ordnung
-
запали колата, изчакай я да загрее до нормална температура и я изгаси. остави я 40-50 минути. пак я запали и я изчакай да загрее и виж дали предгревя все още, ако да пак гасиш и 4акаш 40 мин. и така докато ти се размрази тапата, която е направила. не се безпокой нищо не се е спукалоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Да ама парното ми протече в краката - слабо, но капе.Нямам гараж за да го направя сам и затова търся сервиз. Препоръчайте къде да отида.pakumba84 написа:запали колата, изчакай я да загрее до нормална температура и я изгаси. остави я 40-50 минути. пак я запали и я изчакай да загрее и виж дали предгревя все още, ако да пак гасиш и 4акаш 40 мин. и така докато ти се размрази тапата, която е направила. не се безпокой нищо не се е спукалоTipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
аз ти казах какво мисля по въпроса, ако преди това не ти е текле парното, сега просто е замръзнало след него и водната помпа прави налягане, а понеже е замръзнало /части4но или напълно/ няма къде да отиде това налягане и от най-слабата ти връзка изпуска. това е ако си с парно, а не клима. сервиз не мога да ти препоръчам конкретен, предполагам навсякъде ще ти размразят колата като я оставят при тях на топличко. моя съвет е да изчакаш от утре се вдигат температурите и би трябвало да отпусне. според мен си попаднал на фалшиф антифриз, защото а-за дори и да замръзне, то той става на каша, като кишав сняг и не може да напъне никъде и да скъса тръва или пукне блок или пък да направи тапа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колеги ще ви кажа че не само готовия антифриз замръзва,на типото бях налял 3л концентрат и 0.5лвода и пак същата работо като на колегата null.Как да е размразих радятор парно,тръгна сичко,отивам вземам 1л концентрат 5лв да наливам-обаче
си викам чакаи да го пробвам-бам във фризера на -30 за 3часа и оп каша
това сега според мен не е нормално.Ето каква е схемата според мен-Баи Драгои от фирма за опаковка на антифриз концентрат си бачка на машината и се чуди
-Абе що да не си отлея още 100тина литра аз,за зетя да има за следващите 50се зими,тя цистерната голяма още 200литра вода ше земе без проблем.И така по цяла пътека до нас бедните потрбители.Нии така праим с общото веро на работа
Селски манталитет ко да праиш.
Коментар
-
Пиши л.с и ще ти обясня, къде да отидеш.Нямам гараж за да го направя сам и затова търся сервиз. Препоръчайте къде да отида.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
колега, живееш в заблуда. съвсем нормално е да замръзне антифриза, както и си установил де :D . няма такава течност в природата, която с ниските температури да не се сгъстява все повече и повече и накрая да замръзва. разликата е там, че антифриза като замръзне става на каша, а кашата не може да направи поразия в двг-то, за разлика от чистия лед, който пука тръби и блокове дори. ако искаш на много по-ниска температура да ти ства на каша антифриза и си готов да си платиш за това си купи технически глицерин /от това правят антифриза, но го разреждат/ и си сипи. обаче ще ти излезе доста скъпо, за сметка на това до -70 няма да ти става каша в двигателя. аз не виждам какво ти пречи кашата, точно за 30 секунди след като запалиш няма каша. друг е проблема ако си попаднал на фалшиф антифриз-синя водичка. аз затова си ползвам син спирт :D и нямам проблем :D айде успехbeer написа:Колеги ще ви кажа че не само готовия антифриз замръзва,на типото бях налял 3л концентрат и 0.5лвода и пак същата работо като на колегата null.Как да е размразих радятор парно,тръгна сичко,отивам вземам 1л концентрат 5лв да наливам-обаче
си викам чакаи да го пробвам-бам във фризера на -30 за 3часа и оп каша
това сега според мен не е нормално.Ето каква е схемата според мен-Баи Драгои от фирма за опаковка на антифриз концентрат си бачка на машината и се чуди
-Абе що да не си отлея още 100тина литра аз,за зетя да има за следващите 50се зими,тя цистерната голяма още 200литра вода ше земе без проблем.И така по цяла пътека до нас бедните потрбители.Нии така праим с общото веро на работа
Селски манталитет ко да праиш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Прав си като цяло, антифриза не позволява образуването на монолитен лед, който повишава обема си и пръска съдовете, в които е затворен.Обаче - антифриза не е технически глицерин, а етиленгликол, по-точно разтвор на етиленгликол, вода и разни добавки(срещу ръжда и т.н.)pakumba84 написа:колега, живееш в заблуда. съвсем нормално е да замръзне антифриза, както и си установил де :D . няма такава течност в природата, която с ниските температури да не се сгъстява все повече и повече и накрая да замръзва. разликата е там, че антифриза като замръзне става на каша, а кашата не може да направи поразия в двг-то, за разлика от чистия лед, който пука тръби и блокове дори. ако искаш на много по-ниска температура да ти ства на каша антифриза и си готов да си платиш за това си купи технически глицерин /от това правят антифриза, но го разреждат/ и си сипи. обаче ще ти излезе доста скъпо, за сметка на това до -70 няма да ти става каша в двигателя. аз не виждам какво ти пречи кашата, точно за 30 секунди след като запалиш няма каша. друг е проблема ако си попаднал на фалшиф антифриз-синя водичка. аз затова си ползвам син спирт :D и нямам проблем :D айде успехbeer написа:Колеги ще ви кажа че не само готовия антифриз замръзва,на типото бях налял 3л концентрат и 0.5лвода и пак същата работо като на колегата null.Как да е размразих радятор парно,тръгна сичко,отивам вземам 1л концентрат 5лв да наливам-обаче
си викам чакаи да го пробвам-бам във фризера на -30 за 3часа и оп каша
това сега според мен не е нормално.Ето каква е схемата според мен-Баи Драгои от фирма за опаковка на антифриз концентрат си бачка на машината и се чуди
-Абе що да не си отлея още 100тина литра аз,за зетя да има за следващите 50се зими,тя цистерната голяма още 200литра вода ше земе без проблем.И така по цяла пътека до нас бедните потрбители.Нии така праим с общото веро на работа
Селски манталитет ко да праиш.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
сигурно си прав, колега, навремето все 3 имах по химия, но този гликол ми говори, че е нещо си производно на глицерина/ако не се лъжа тези окончания бяха за 5 валентни атоми/ поправи ме ако греша. иначе че слагат уж някакви добавки за смазка-така е. не знам за колегата, на който му се запушва радиатора на парното, сигурно и ти си от фалшивия, но тази каша 100% до половин минута работа на двигателя трябва да е течност, иначе не е както си трябва антифриза. разберете, че няма как да не се сгъстява, сложете една бутилка ракия във фризера, надуйте го и ще видите, че и нея ще заносате, а какво остава за някакъв си фалшив антифриз :Dpinko168 написа:Прав си като цяло, антифриза не позволява образуването на монолитен лед, който повишава обема си и пръска съдовете, в които е затворен.Обаче - антифриза не е технически глицерин, а етиленгликол, по-точно разтвор на етиленгликол, вода и разни добавки(срещу ръжда и т.н.)pakumba84 написа:колега, живееш в заблуда. съвсем нормално е да замръзне антифриза, както и си установил де :D . няма такава течност в природата, която с ниските температури да не се сгъстява все повече и повече и накрая да замръзва. разликата е там, че антифриза като замръзне става на каша, а кашата не може да направи поразия в двг-то, за разлика от чистия лед, който пука тръби и блокове дори. ако искаш на много по-ниска температура да ти ства на каша антифриза и си готов да си платиш за това си купи технически глицерин /от това правят антифриза, но го разреждат/ и си сипи. обаче ще ти излезе доста скъпо, за сметка на това до -70 няма да ти става каша в двигателя. аз не виждам какво ти пречи кашата, точно за 30 секунди след като запалиш няма каша. друг е проблема ако си попаднал на фалшиф антифриз-синя водичка. аз затова си ползвам син спирт :D и нямам проблем :D айде успехbeer написа:Колеги ще ви кажа че не само готовия антифриз замръзва,на типото бях налял 3л концентрат и 0.5лвода и пак същата работо като на колегата null.Как да е размразих радятор парно,тръгна сичко,отивам вземам 1л концентрат 5лв да наливам-обаче
си викам чакаи да го пробвам-бам във фризера на -30 за 3часа и оп каша
това сега според мен не е нормално.Ето каква е схемата според мен-Баи Драгои от фирма за опаковка на антифриз концентрат си бачка на машината и се чуди
-Абе що да не си отлея още 100тина литра аз,за зетя да има за следващите 50се зими,тя цистерната голяма още 200литра вода ше земе без проблем.И така по цяла пътека до нас бедните потрбители.Нии така праим с общото веро на работа
Селски манталитет ко да праиш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар