колегите го обърнаха на 50% майтап 50% сериозностЩе обобщя :1.8 е МНОГО по-добър избор от 1.6ОСОБЕННО АКО се слага газова уредба !!! - а АГУ се слага на 80% от бензинките
1.8 е по-добър и от дизелите - просто по-евтина е поддръжката - особенно ако се кара градскоНЕ трябва да се забравя, че кола втора ръка се взима СПОРЕД СЪСТОЯНИЕТО Й , а не според модела
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Браво
Collapse
X
-
u_bo -
Абе каквото и да е , само да работи на бензин. Да добавя че печките имат и жила на скоростите, и зимата замръзват като ръчната, тая зима всяка сутрин съм чакал по половин час на място за да се размрази. Да не говорим пък че термостата ми е прецакан, както каза emzo, а той се сменя на 20 000 км, и струва 100 лева, и е заврян на .....и като запаля зимата - парното го чакам по 1 час, егати тъпия дизел. Толкова ме е яд, ама сега не мога да го продам, щото никой не търси.
Коментар
-
Гледам, че и ти си го обърнал на майтап:Тоя лаф - с него все едно си казвате "здрасти" - скъпа му е поддръжката... Скъпа е - масло се сменя по-често отколкото на бензин. Останалото - какво е по-различно в поддръжката? Защо трябва през три дни едно и също да се повтаря?Поддръжката не е ли редовната проверка и смяна на компоненти, препоръчана от производителя? Поддръжка и непредвидени ремонти не са ли различни неща? И в духа на твоя пост: 1.9 JTD просто е по-добър от 1.8u_bo написа:1.8 е по-добър и от дизелите - просто по-евтина е поддръжката
Коментар
-
:Dsimeon3000 написа:най-добре 1.1 моно, на Пунто.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
u_bo
сега ще те изненадам :1. ДИЗЕЛА Е ПО_ДОБЪР - само ако се кара МНОГО и то на дълги разстояния ! = повече от 30 000 на година2. бензина е по добър ако се кара по-малко от споменатотоogi28b написа:Гледам, че и ти си го обърнал на майтап:Тоя лаф - с него все едно си казвате "здрасти" - скъпа му е поддръжката... Скъпа е - масло се сменя по-често отколкото на бензин. Останалото - какво е по-различно в поддръжката? Защо трябва през три дни едно и също да се повтаря?Поддръжката не е ли редовната проверка и смяна на компоненти, препоръчана от производителя? Поддръжка и непредвидени ремонти не са ли различни неща? И в духа на твоя пост: 1.9 JTD просто е по-добър от 1.8u_bo написа:1.8 е по-добър и от дизелите - просто по-евтина е поддръжката
в това съм се убедил от личен опит - в семейството имаме и дизели и бензини - ако искаш може да направим цяла тема по въпроса с подробно и разумно излагане на доводите.не забравяй, че градското каране на дизела го вкарва РЕДОВНО в неоптимални режими - с повишена амортизация,като се прибави по-скъпия съединител (изключително натоварван при градско , а не при магистрала) и по-тезката и с по-скъпи части предница - градското не е за дизели.познавам бакшиши с 2 коли - за дълги преходи им е дизел, а за градско са с бензин на газ -- практиката ги е научила
Коментар
-
И аз това казвам - няма смисъл от дизел. В предишния си пост се майтапех, мисля че си личи. Аз понеже не карам моя дизел на дълги разстояния и по над 30 000 км, сега ще взема да си разплета чорапите. Тази граница от 30 000 , само за 1.9 ли е, или важи и за 2.4?Предлагам аргументите да са изложени с точни цифри, а не с разтегливи понятия като "повишена амортизация" и "неоптимален температурен режим" или там както го каза. Например: Дизела е с по-скъпа поддръжка, защото за 100 000 км се налага да се смени това и това, толкова пъти, и това струва толкова пари. При бензина пък, за 100 000 км трябва да се смени това и това, и това струва толкова. Ето защо едното е по-евтино от другото, по отношение на поддръжка. При единия двигател обаче, за 100 000 км трябва да се налеят Х литра гориво, което струва У лева, а при другия - Х+Z литра, и това струва У+Т лева. КАто съпоставим похарчените пари за поддръжка към тези за гориво, виждаме че по-добрият двигател в това отношение е ..........
Коментар
-
Колега,нека да уточним тези аргументи за нови или употребявани коли трябва да бъдат?Според мен не е редно да се сравняват стари коли.Тук идва момента колко са амортизирани,как са поддържани и късмет!Ако искаш ,аз мога да изложа доводи за бравата?Като пари за гориво не съм правил статистика,но като разходи за ремонти мога много точно да изложа какво е сменяно и колко е струвало.за 40 000км са сменение:свещи 4 бр БЕРУ платинум приблизително 25 леватермостат - 70 леварадиатор парно 60 лева3 въздушни филтъра по 10-12 лева 3 маслени филтърас смяна на маслокабели за свещи Беру 74 левапера на чистачки 13 леватова е по отношение на частите.Допълнително съм сложил ГИ (сегашните цени са средно между 900 и 1200лева)Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колега, благодаря за инфото, но аз имах предвид само нещата които са предвидени за смяна по план, т.е. - поддръжка, консумативи, или както ви е удобно. От нещата които си изброил - консумативи са свещите, филтрите, и маслото. Радиаторът не е консуматив. Той може да се наложи да се смени както на единия вид двигател, така и на другия. И все пак говорех за неопетнени коли (бензинова която работи на бензин, а не на газ или метан, и дизелова, която работи с нафта, а не с олио или въглища, или други отоплителни горива) За консумативите - аз за 15 000 км съм сменил масло 2 пъти, сега ще стане трети след 1500 км, също толкова пъти маслен филтър, и веднъж горивен филтър. Определено ще пусна една нова тема, в която да си начешем езиците, и да видим в крайна сметка, на тоя дизел скъпа ли му е поддръжката, или не.
Коментар
-
Това с дългите разстояния от къде го измисли? От какъв зор 30000. Това с оптималните режими е АБСУРДНО. Кой е оптимален и неоптимален режим за дизела. Градското каране на по-ниски обороти е точно предимство на дизела. Относно по-тежката предница с ПО-СКЪПИ части мога да ти кажа следното - носача ако не се лъжа е еднакъв за браво/а и струва еднакво. Смених си ОРИГИНАЛНИЯ десен носач на 240000 км, а с левия още си карам по прекрасните софийски кратери. Съединитела не е кой знае колко по-скъп, за 1,8 е 268 кинта, а за 1,9 jtd е 305, само дето е дооста по-здрав от на бензина. Това със скъпата поддръжка на дизела еu_bo написа:1. ДИЗЕЛА Е ПО_ДОБЪР - само ако се кара МНОГО и то на дълги разстояния ! = повече от 30 000 на годинане забравяй, че градското каране на дизела го вкарва РЕДОВНО в неоптимални режими - с повишена амортизация,като се прибави по-скъпия съединител (изключително натоварван при градско , а не при магистрала) и по-тезката и с по-скъпи части предница - градското не е за дизели.
Единственото свързано с това че е дизел, а не е бензин е смяната на нагревните свещи. Всички други поддръжки са като на бензина. Бензина има повече неща които се сменят по-често от едни нагревни свещи, като кабели, свещи, бубина, капачка на делкото и такива истории.
Коментар
-
Фиат Браво е една много готина количка. Наглед изглежда малка, но влезеш ли вътре има място. Дори и отзад. Разбира се, много е важно какво искаш. За бърза кола - 1.8 мотор, за икономична кола - 1.2. Ако ще караш само на бензин. Аз Газ не признавам.
В никакъв случай 1.4 мотор, така съм чел от колеги. Аз от моя 1.2 съм много доволен. Пъргав е, но не е за състезания. За градска кола си е супер. Самият автомобил е добре пригоден за тези условия, поне според мен и според моите нужди.
Не знам дали е маневрено или е от моито сподобности, но влиза навсякъде.
Успех в избора. Не мисля, че ще съжаляваш.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар