Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на Феродов притискателен диск на съединителя ?МК1-1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на Феродов притискателен диск на съединителя ?МК1-1.1

    Винаги ми съм се чудел как става и какво нужно да се направи стъпка по стъпка ?
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Re: Смяна на Феродов притискателен диск на съединителя ?МК1-

    Fiat_Punto11 написа:
    Винаги ми съм се чудел как става и какво нужно да се направи стъпка по стъпка ?
    Стъпките са много и позаплетени.Аз въпреки, че 32г. съм имал "Москвич"-408 И, и съм му правил всичко с изключение на диференциала, не се наех на тази процедура.Предпочетох майстор. Преди 1,5г. смених феродовия, притискателния диск и лагера. Ремонта заедно с частите ми излеза около 250лв. Тук влиза и маслото за скоростната кутия.Майстора си има всички необходими инструменти и приспособления. На моя работилницата му е като аптека.чичо Нено
    Fiat Punto 1,1- 1996г.
    газ-бензин , "Lovato"

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на Феродов притискателен диск на съединителя ?МК1-

      E аз просто исках да знам , ако някои го е правил и какво горе долу се прави.Маи е доста играчка и се откача скоростната кутия ?Аве аман от маистори ... те едно щи оправят друго щи развалят,каква полза ?Точат ми бензина , горят газта ако има в бутилката "праят си крагчета",цапат ти тапицерията и копето някфи кори от баница намерих на задната седалка.Аман... Не мисля че моя съединител е за смяна още но се пак попитах да си имам на представа.Щото като е нов е доста по пъргава колата от обикновенно.Ако си направя колата така ... как да я закарам ?Аз трябва го убия с щангата...
      Прикачени файлове
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Наистина не е малка работата, но не е невъзможна, ако не си правил друг път смяна на съединител пък било то и на москвич или жигула с писане няма да се оправиш, трябва ти човек който има понятие от това. А иначе се разкача дясната полуоска от кутията, откачаш левия макферсон,носач и щанги, кабелите на датчиците по кутията, жило на километража, жило на съединителя и чак тогава се маха цялата кутия, след нея вадиш притискателния диск и с него феродовия и лагера, после по обратен ред слагаш, НО трябва да имаш дорник за центровка на съединителя и понякога се случва от първия път да уцелиш шлиците на вала при слагането на кутията, обикновено не става от първия път. Това е грубо казано реда, има и др. бъзикни но те идват в процеса на работа. И това всичкото е на канал иначе става доста трудно, но не е невъзможно и така сме го правили - на пътя.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          http://www.fiatforum.com/cinquecento...санието е за смяна на съединител за Cinquecento 1.1, което е с двигател и скорости на Punto 1.1, 55 кс.

          Коментар


            #6
            http://www.fiatforum.com/cinquecento...санието е за смяна на съединител за Cinquecento 1.1, което е с двигател и скорости на Punto 1.1, 55 кс.

            Коментар

            Working...
            X