Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
audi a4 1,8T 4x4 150 k.c ако меже мнения????
Collapse
X
-
Не, не означава че ми е обективна оценката. Както не е и твоята и на никой друг в този форум. Всеки казва нещата от собствената си гледна точка, а тази е моята. И колите не се гледат само по това за колко можеш да ги продадеш. Ако гледаш само това - много зле за теб, не знаеш какво пропускаш.Това превъзнасяне на нещо (в случая немското), без да се гледат реалните му качетва е супер тъпо. Типичното мислене на българина.
-
Браво бе,много неща засегна с малко думи.Не съм и предположил че двете точки имат нещо общо.Защо не е престижно да се кара Фиат или Рено или Пежо в USA.И защо точно Ауди е адско скъпо/както и навсякъде/ а не и други европейски марки да си извоюват такъв престиж и цена разбира се?? На Порше само носещия под е карбонов и някои други детайли,но не купето.А за дураловитят преден мост на Ауди даде 50 % от отговора.Наистина всеки знае че дурала е почти 4 пъти по лек от стоманата.Но точния отговор е следния:в Теорията на Автомобила има един термин "подресорна маса",което ще рече масата на всички детайли на колата които са под нивото на ресорите/пружините/.Това ше рече носачи,шенкели,хебели амортисьори,джанти ,гуми ,част от масата на полуоската и може би пропускам още нещо.Колкото е по малка масата на тези детайли толкова по добре окачването копира по бързо и добре всички неравности напътя особенно при висока скорост,когато честотата е голяма..За това спомагат и алуминиевите джанти,а не само за красота.Това е истинската причина за прословутия алуминиев преден мост на Ауди.Airfan написа:Не си ме разбрал съвсем правилно. Двете точки нямат нищо общо една с друга. Иначе по твоите въпроси - дуралуминият дава здравина, като за сметка на това се олекотява конструкцията и това го знае всяко хлапе. Да не говорим, че от Порше са стигнали по-далеч (по спомени, че автомобилите не са ми приоритетната тема попринцип) предлагайки карбонови купета или само дъното беше от карбон, не помня...Относно точката с престижа - нямах предвид, че носачите са от дурал за престиж, а че е престижно да продаваш марката БМВ, Ауди и т.н. в САЩ. Не всеки кара такъв автомобил там, защото са адски скъпи.Поздрави.Stefan Hadjov написа:Абсолютно верно е за дуралуминия забележката и за това и аз възразих.Но по втората точка тези коли се карат от хора с повече пари,както и у нас.За престиж знаеш че карат коли снобите и тези с повече пари.Навсякъде е така. А сега ако можеш да отговориш на въпроса ми ще те призная за познавач:Защо Ауди е приел това скъпо решение да направи ходовата си част от дуралуминии,а не както всички останали от стомана,а някой още по евтинчииски го правят от щанцована ламарина.За престиж може да си сигурен че не е.Имаш ли отговор??Airfan написа:...
Коментар
-
Хм, сега направих една справка.САЩ - X5 xDrive30d - 45000 USD (64000 лева)България - X5 xDrive30d - 116200 лева.Airfan написа:[Не всеки кара такъв автомобил там, защото са адски скъпи.Поздрави.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Абе човек аз давам висока оценка на Фиата и гледам нещата от всички страни.Даже съм се аргументирал защо предпочитам Фиат и ценя неговите достойнства,но това не пречи Ауди да е по добра кола във всяко отношение.Как не можа да го разбереш това??Пазара дава оценката и в цял свят е една и съща.Само ти и още някой имате друго мнение.Айде стига вече спорове.vsd написа:Не, не означава че ми е обективна оценката. Както не е и твоята и на никой друг в този форум. Всеки казва нещата от собствената си гледна точка, а тази е моята. И колите не се гледат само по това за колко можеш да ги продадеш. Ако гледаш само това - много зле за теб, не знаеш какво пропускаш.Това превъзнасяне на нещо (в случая немското), без да се гледат реалните му качетва е супер тъпо. Типичното мислене на българина.Stefan Hadjov написа:Toва че ти не можеш да видиш как блести или не искаш да видиш,това не значи че оценката ти е обективна.Колкото и да е необективна за сега пазарната оценка за колите е единствената по която се сравняват от потребителска гледна точка.
Коментар
-
Да сравним с цената на Шевролет, примерно:2009 Chevrolet Malibu LS w/1LS - USD19244Или Крайслер:2009 - Chrysler 300-Series - USD28000@Stefan Hadjov - все пак съм софтуерен специалист, а не автомобилен, така че 50% е добре мисля. Престижно е за БМВ и т.н. да не изреждам да си продават ламарините там, както е престижно за ги караш там, защото са по-скъпи от другите автомобили, предлагани на пазара там. Все едно да караш японка тук - всичко е скъпо, поради голямата дистанция.trace написа:Хм, сега направих една справка.САЩ - X5 xDrive30d - 45000 USD (64000 лева)България - X5 xDrive30d - 116200 лева.Airfan написа:[Не всеки кара такъв автомобил там, защото са адски скъпи.Поздрави.
Коментар
-
Не е лошо да дадеш цените и на други аналози на този модел от американския пазар за да разбереме какви са разликите.И най вече на американските модели,защото за тях е родно производство. Не се очудвай на цената в BG.Тук всеки който е дошел дере яко.trace написа:Хм, сега направих една справка.САЩ - X5 xDrive30d - 45000 USD (64000 лева)България - X5 xDrive30d - 116200 лева.Airfan написа:[Не всеки кара такъв автомобил там, защото са адски скъпи.Поздрави.
Коментар
-
@АirfanДобре си разбира се.Аз и не очаквах да дадеш 100% отговор,защото и много автомобилни специалисти не биха отговорили.За сведение много от немските марки и модели се произвейдат там на място както се казва или в Мексико,Аржентина.Мерцедес за американския пазар се произвежда изцяло в USA и то отдавна.
Коментар
-
Къв пазар бе пич. Ай стига с тоя пазар. Ти собствено мнение нямаш ли та ми говориш за пазар. Случайно да си се сетил че на пазара се влияе и едни го правят по-добре от други. Това че нещо е най-продавано, не означава че е най-доброто. Твоите оценки за фиат са ...Stefan Hadjov написа:Абе човек аз давам висока оценка на Фиата и гледам нещата от всички страни.Даже съм се аргументирал защо предпочитам Фиат и ценя неговите достойнства,но това не пречи Ауди да е по добра кола във всяко отношение.Как не можа да го разбереш това??Пазара дава оценката и в цял свят е една и съща.Само ти и още някой имате друго мнение.Айде стига вече спорове.По-голяма глупост от това няма. Подобно твърдение е безмислено.И забравяш факта че не плюя тотално ауди, а ти казвам че не са най-великите и едва ли не богове каквито ти ги изкарваш. Казвам че за мен А4 не е достатъчно добра. Има и модели които ми харесват.Ауди да е по добра кола във всяко отношение
Коментар
-
Според мен зависи колко е запазена... един приятел се видя в приключение точно с такава А4 - 1,8Т... Сега казва, че това е най - скъпата кола на света... и как няма да е, като той наля 5-6 бона в ремонти само за половин година... Това говори за здравината, иначе за лукс, возия, динамика може би е много добър автомобил.Мое мнение е, че здравото и надеждно Ауди приключва с първата А6-ца, тази дето е 1:1 с Ауди 100... т.е. за Ауди след ’97г трябва да си имаш едно наум
Успех.
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ти пак не си разбрал и се налага допълнително обяснение.Никой до сега не е казал,че Ауди е най продавана кола.Точно обратното,понеже е много скъпа е малко продавана.Освен то ва ти ми маниполираш изказванията.Това което си цитирал от мое име си съкратил най важното: Ауди е по добра кола във всяко отношение ОТ ФИАТ.Естествено,че има и по добри коли.Кой е твърдял противното та сега се мъчиш да извърташ нещата както и друг път си го правил.Някой да е казал,че по добра кола от Ауди няма.Все трябва да ти се обяснява допълнително.vsd написа:Това че нещо е най-продавано, не означава че е най-доброто. Твоите оценки за фиат са ...Ауди да е по добра кола във всяко отношение
Коментар
-
Твоя приятел изглежда е попаднал на голяма подводница.И аз познавам такива и натопили се с други марки коли.Нашия пазар е с голям спектър на качество.Доколкото си спомням колега,май че и ти изгоря с един Фиат 1,4-12V...........msotiroff написа:Според мен зависи колко е запазена... един приятел се видя в приключение точно с такава А4 - 1,8Т... Сега казва, че това е най - скъпата кола на света... и как няма да е, като той наля 5-6 бона в ремонти само за половин година... Това говори за здравината, иначе за лукс, возия, динамика може би е много добър автомобил.Мое мнение е, че здравото и надеждно Ауди приключва с първата А6-ца, тази дето е 1:1 с Ауди 100... т.е. за Ауди след ’97г трябва да си имаш едно наум
Успех.
Коментар
-
Само мога да кажа браво , твоя приятел е направил правилния избор и е спестил поне 4000хил.лв. от покупка на Ауди4. Колега обясни на автора на темата колко струва една бубина на това Ауди което смята да купува мисля че там бяха 4 бр. , поправиме ако греша за модела. А това че не се чупи Ауди няма такава кола , всички си имат + и - Неможе да се отрече също че на Ауди частите са в повечето случаи два пъти по скъпи от както казваш неговия аналог Мареа.Stefan Hadjov написа:@vsdДа, прав си за това че по отношение на дизайна и удобство на интериора италианските коли са Номер 1.Но все пак колата е техническо изделие и тези неща не могат за съжаление да бъдат изтъквани като първоводещи.По отношение на снега,Ауди куатро е кола с по-специално предназначение за потребители с по-специални изисквания.Има и Ауди само с пред.предаване.Верно е че Ауди не блести с външен вид,вози твърдо за класа си,седалките са му твърди,интериора му не е фрапантен и какво ли още не,но струва 4 пъти по скъпо от неговия аналог Мареа.Преди някоко дена купихме на мой приятел Мареа 1,9ЖТД-110 к.с.Комби, Евро3,2002 год с всички екстри за модел ЕЛХ и 4 ербека при първоначална цена 3600 и падна след оглед и пазарлък на 3300 лв.А намери ми такова Ауди с тези данни на тази цена.Не ми са вярва Марата да е по добрата и да е така оценявана.И на мене ми е криво,но това е положението.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Да точно от фиат имах предвид. Абсурдно е да твърдиш точно това. Нещата не са черни и бели за да има "по-добър във всяко отношение" от който и да е.PS: Аз съм супер манипулатораStefan Hadjov написа:Ауди е по добра кола във всяко отношение ОТ ФИАТ.Естествено,че има и по добри коли.Кой е твърдял противното та сега се мъчиш да извърташ нещата както и друг път си го правил.Някой да е казал,че по добра кола от Ауди няма.Все трябва да ти се обяснява допълнително.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар