Здравейте колеги. Поизчетох доста подобни теми, но конкретно за себе си не намерих отговор... Знам, че покупката на кола на старо си е късмет - бъркаш в торбата и каквото извадиш, но все пак няма да откажа малко съвети. Не сикам да се влиза в поленика коя кола е по-добра бензиновата, дизеловата или т.н. По-скоро ме интересува към какъв мотор да се насоча, като критериите са: да е лесен за подържане (да не му е скъп ремонта ако недай си Боже нещо закъсам), сравнително икономичен(примерен разход), да е пъргав, но не прекалено (имам книжка от 5 години, но нямам шофьорски опит). Горе долу в тази посока. Иначе си имам и изисквания за визията на колата, но открия ли подходящия двигател за мен другото ми е лесно
Благодаря предварително за информацията...П.С.: Пускам темата, за да помогна на приател. Аз все още съм си с Типото и не се отказвам от него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да си купя Фиат Браво - но какво???
Collapse
X
-
1,8 е добър изборобаче се намира трудно, а читав да намериш си е цяло приключениевиж Бравата на Pecho http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...малкото няма да е купена на късмет от някай джамбазинза Браво най-голям избор има на 1,6 бензин и може би 1,9 JTDдизела като години е по-нов, но може би на много повече кмтози мотор обаче е доста по-сложен...но удоволствието от шофирането е друго
Коментар
-
Не си взимай дизелов двигател! Скъпа му е поддръжката, нафтата ще поскъпне повече от бензина, най малко на 300 000 ще е, с превъртян на 120 000, а ако сменяш съединител, задължително се сменя маховика(1500 лева общо), а при проблем с дюзите - задължително се сменят всички, като едната е 1000 лева. Турбината се скапва бързо, маслото му се сменя много често... Лош двигател. Дизела е лошо гориво, купувайте си бензинови или газови, или водородни коли, но не и дизелови! Моля ви!
Коментар
-
ogi28b написа:Не си взимай дизелов двигател! Скъпа му е поддръжката, нафтата ще поскъпне повече от бензина, най малко на 300 000 ще е, с превъртян на 120 000, а ако сменяш съединител, задължително се сменя маховика(1500 лева общо), а при проблем с дюзите - задължително се сменят всички, като едната е 1000 лева. Турбината се скапва бързо, маслото му се сменя много често... Лош двигател. Дизела е лошо гориво, купувайте си бензинови или газови, или водородни коли, но не и дизелови! Моля ви!
Защо така ogi28b нали и ти с дизел.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
колега, ти си тотално изперкал, че чак глупости дрънкаш. Колко често се сменя маслото - на 500 км??? Дизелът в момента е по-евтин, колата е по-икономична. Двигателят е добър, дюзите на JTD са 1000, на TD са 260.Спорът дизел/бензин е безсмислен. Колата е скъпа вещ, която има за цел да те придвижи от А до Б. Това какво ще избереш зависи от това какви нужди имаш и за какво ти е колата. TD100 - аз съм доволнаogi28b написа:Не си взимай дизелов двигател! Скъпа му е поддръжката, нафтата ще поскъпне повече от бензина, най малко на 300 000 ще е, с превъртян на 120 000, а ако сменяш съединител, задължително се сменя маховика(1500 лева общо), а при проблем с дюзите - задължително се сменят всички, като едната е 1000 лева. Турбината се скапва бързо, маслото му се сменя много често... Лош двигател. Дизела е лошо гориво, купувайте си бензинови или газови, или водородни коли, но не и дизелови! Моля ви!
за другите - незнам, колегите да казват
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Дам и аз съм на мнението, че по-добре от човек, а не от горубляне.... А бравата е наистина страшна, но съм се спрял на по-малкият й братSev написа:виж Бравата на Pecho http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...малкото няма да е купена на късмет от някай джамбазин
Ако имах пари за тази кола, нямаше да се замислям и да се чудя на глас тукTornado написа:
За да ограничим вечният спор: мъжа - жената, демек бензин - дизел, да се спрем на бензиновите двигатели и модели
Дизелът засега отпада като вариант за мен
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
мне ний от майтап не разбирамевсе пак, най-икономичното си остава конски впряг или голф 0sugarboy написа:Е, вие толкова ли не разбирате, че Оги се майтапи, защото предполага, че пак ще възникне вечният спор бензин-дизел и той иска да го предотврати
Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Имах Браво 1.6, имам впечатления от него и го препоръчвам.Върви прилично, разхода е добър. Здрав двигател, евтини части втора употреба,особено напоследък форума се зарина с обяви за части за този модел и цените паднаха.Пък и май е най-разпространения модел, което още повече увеличава вероятността да намериш части по-бързо и по-евтино от другите модели.Дано не се налага де, но като взимаш кола на тия години това не трябва да се пренебрегва.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Май не си сръчквал 113 коня, затова!Nikcho написа:..Дам и аз съм на мнението, че по-добре от човек, а не от горубляне.... А бравата е наистина страшна, но съм се спрял на по-малкият й брат
...
Я пак си помисли и прецени + и - на 1,6 и 1,8 - двата двигателя далеч не се различават само по кубатурата...
P.S. Благодаря, Sev!
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар