Здравейте на всички!Ето какво се случи с мойта Брава 1.4 - наскоро се хвърлих в една голяма пряспа сняг.Свледствие- счупена броня и изгорял вентилатор на радиатора.Беше са задръстил със сняг и се опече.Смених го с друг - на Ровър, от една автоморга.За нов ми искаха 250лв(ИталБулком Плевен), а тоя го взех за 50.Колата е Брава 1.4 98г.Новият вентилатор го пробвах на акумулатор - работи.След монтажа на мястото му - а той си пасна идеално на мястото на стария,покарах колата и забелязах че когато съм нанагорнище и на 2-ра ,стрелката на температурата минава средата с около 2мм.Оставих я на другия ден да работи на място за да видя дали работи вентилатора- включи се доста след средата посока червено.Има много писано във форума по тая тема.Не мога да се ориентирам точно от къде идва проблема - датчик ли е, реле ли е, за да си купя нов и да го сменя .Ако обичате да помогнете да разбера какво точно да сменя ще съм ви благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете за следния проблем
Collapse
X
-
Извинявам се за невежеството ми, ама не знам как да разбера колко степени има перката, нито пък дали е на 2степен .Нищо не съм променял във връзването - само размених вентилаторите.А и това "Виса" не знам какво е.Лошото е че ми се налага спешно пътуване.Иначе ще се запиша на ел.майстор и няма да ви занимавам с моите проблеми.А ме е страх да тръгна на дълъг път с тоя проблем.За маистор се чака при нас - имам впредвид Плевен, поне седмица.Също като на частен зъболекарventsi79 написа:Да.Но все пак провери колко степени на въртене има перката,защото ако е една,може да си я вързал на втората на датчика и за това да се включва на към 100 градуса...dallaz написа:ИМАШ ВПРЕДВИД КАТО ЗАСТАНЕШ СРЕЩУ КОЛАТА ТОЙ Е ДОЛУ В ДЯСНО?ПРИ НЕГОВАТА СМЯНА ЛИ ИЗТИЧАШЕ АНТИФРИЗА?
!
Коментар
-
u_bo
НАЙ-ВЕРОЯТНО проблема ти е в реостата за първата степенпри прекъсване на веригата се държи както си описал
Коментар
-
Колега - прав излезна.Намотката е здрава т.е.непрекъсната, но под него имаше едно малко съпротивление - то беше издало багажа.И в кутията с големите бушони беше изгорял този на вентилатора, а той 50А????Сега всичко си работи вече нормално.Благодаря ви за съветите.u_bo написа:НАЙ-ВЕРОЯТНО проблема ти е в реостата за първата степенпри прекъсване на веригата се държи както си описал
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар