Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля помогнете за следния проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля помогнете за следния проблем

    Здравейте на всички!Ето какво се случи с мойта Брава 1.4 - наскоро се хвърлих в една голяма пряспа сняг.Свледствие- счупена броня и изгорял вентилатор на радиатора.Беше са задръстил със сняг и се опече.Смених го с друг - на Ровър, от една автоморга.За нов ми искаха 250лв(ИталБулком Плевен), а тоя го взех за 50.Колата е Брава 1.4 98г.Новият вентилатор го пробвах на акумулатор - работи.След монтажа на мястото му - а той си пасна идеално на мястото на стария,покарах колата и забелязах че когато съм нанагорнище и на 2-ра ,стрелката на температурата минава средата с около 2мм.Оставих я на другия ден да работи на място за да видя дали работи вентилатора- включи се доста след средата посока червено.Има много писано във форума по тая тема.Не мога да се ориентирам точно от къде идва проблема - датчик ли е, реле ли е, за да си купя нов и да го сменя .Ако обичате да помогнете да разбера какво точно да сменя ще съм ви благодарен.

    #2
    Проблема е от датчика на перката смени си го и си готов. :D
    FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

    Коментар


      #3
      Колега, един съвет от мен. Преди да сменяш каквото и да е я закачи на една Виса и виж на колко градуса се включва. Успех.

      Коментар


        #4
        ИМАШ ВПРЕДВИД КАТО ЗАСТАНЕШ СРЕЩУ КОЛАТА ТОЙ Е ДОЛУ В ДЯСНО?ПРИ НЕГОВАТА СМЯНА ЛИ ИЗТИЧАШЕ АНТИФРИЗА?

        Коментар


          #5
          dallaz написа:
          ИМАШ ВПРЕДВИД КАТО ЗАСТАНЕШ СРЕЩУ КОЛАТА ТОЙ Е ДОЛУ В ДЯСНО?ПРИ НЕГОВАТА СМЯНА ЛИ ИЗТИЧАШЕ АНТИФРИЗА?
          Да.Но все пак провери колко степени на въртене има перката,защото ако е една,може да си я вързал на втората на датчика и за това да се включва на към 100 градуса...
          Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
          ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
          ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
          ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

          Коментар


            #6
            ventsi79 написа:
            dallaz написа:
            ИМАШ ВПРЕДВИД КАТО ЗАСТАНЕШ СРЕЩУ КОЛАТА ТОЙ Е ДОЛУ В ДЯСНО?ПРИ НЕГОВАТА СМЯНА ЛИ ИЗТИЧАШЕ АНТИФРИЗА?
            Да.Но все пак провери колко степени на въртене има перката,защото ако е една,може да си я вързал на втората на датчика и за това да се включва на към 100 градуса...
            Извинявам се за невежеството ми, ама не знам как да разбера колко степени има перката, нито пък дали е на 2степен .Нищо не съм променял във връзването - само размених вентилаторите.А и това "Виса" не знам какво е.Лошото е че ми се налага спешно пътуване.Иначе ще се запиша на ел.майстор и няма да ви занимавам с моите проблеми.А ме е страх да тръгна на дълъг път с тоя проблем.За маистор се чака при нас - имам впредвид Плевен, поне седмица.Също като на частен зъболекар !

            Коментар


              #7
              НАЙ-ВЕРОЯТНО проблема ти е в реостата за първата степенпри прекъсване на веригата се държи както си описал

              Коментар


                #8
                u_bo написа:
                НАЙ-ВЕРОЯТНО проблема ти е в реостата за първата степенпри прекъсване на веригата се държи както си описал
                Колега - прав излезна.Намотката е здрава т.е.непрекъсната, но под него имаше едно малко съпротивление - то беше издало багажа.И в кутията с големите бушони беше изгорял този на вентилатора, а той 50А????Сега всичко си работи вече нормално.Благодаря ви за съветите.

                Коментар

                Working...
                X