При мене е същото - на 2-3 месеца доливам по 500-700 мл антифриз "Аляска" разреден на -25 градуса. Гарантирам, че няма течове по системата и се чудех на какво се дължи, но явно е нормално да има изпарение. По скоро се замислям за следното - дали не се изпарява само водата и в системата да остава концентриран антифриз? Вие какво ще кажете? [/b]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антифриза намалява
Collapse
X
-
Ако се изпарява, то тогава само водата от разтвора се изпарява, антифриза е смес от етиленгликол и вода.Тогава спокойно може да доливаш чиста водица, няма да се промени температурата на замръзване.Ако губи антифриз по някаква друга причина, доливането на вода може в един момент да разреди антифриза до такава степен, че да стане беля.kiro_of_the_day написа:При мене е същото - на 2-3 месеца доливам по 500-700 мл антифриз "Аляска" разреден на -25 градуса. Гарантирам, че няма течове по системата и се чудех на какво се дължи, но явно е нормално да има изпарение. По скоро се замислям за следното - дали не се изпарява само водата и в системата да остава концентриран антифриз? Вие какво ще кажете? [/b]Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Ако попада в горивната камера-лошо-но би трябвало да се усеща и ще се разбере по работата на двигателя.При мен не отива в маслото, така, че остава варианта теч, който не се вижда.sacho написа:За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
загрей колата до нормална темп отвори капака и гледай внимателно/най вече около скобите на мъркучите/ дали излиза пара от някъде така наскоро установих за един теч на уното миkiro_of_the_day написа:Ако попада в горивната камера-лошо-но би трябвало да се усеща и ще се разбере по работата на двигателя.При мен не отива в маслото, така, че остава варианта теч, който не се вижда.sacho написа:За какво изпарение говорите като охладителната система е ЗАТВОРЕНА и не се съобщава с атмосферата :D Няма и не трябва да има никакво изпарение и течове.Загубата на антифриз е от течове които не винаги виждаме и в по лошия случай от гарнитура на главата.Тогава антифриза или попада в горивната камера и го изгаряме или попада в маслото и го пресича.Втория случай се установява покачване на нивото на масло на пръчката :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
и като видиш от къде излиза парата таме е и течаsacho написа:Течовете се установяват по лесно на студен двигател.На топъл теча от съединенията спира ако е малък и се изпарява това което е било протекло отвън по скобите и маркуча. :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
когато е студена колата ,няма налягане в охладителната система и може и да не тече ,аз съм имал спедният проблем :напукан маркуч ,който видимо си е здрав и когато отвори 2-рият кръд вече минава вода през него и от там пропуска ,лек теч който капе към двигателя и се изпарява ,може да се види само при отворен капак и то точно когато се отваря вторият кръг на охлаждането .sacho написа:Течовете се установяват по лесно на студен двигател.На топъл теча от съединенията спира ако е малък и се изпарява това което е било протекло отвън по скобите и маркуча. :Dфиатче Браво 2.0
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар