незнам къв е проблема но днес за 3-4км ми изгасна 3 пъти направо се побърках.И най-лошото е че докато беше студена нямаше проблем запали сутринта, тръгнах си нормално и след 5-10 мин се почна на един светофар спрях по рязко и угасна. И най-гадното че като се опитах да запаля което стана мн мн трудно, се едно имах пясък в двигателя колкото и странно да звучи тъкъв шум се чуваше, и с газ до дупка и с помалко и без неще и неще, чак от 4-5-6 път запали.Идея от какво може да е? Дали не еот добавкато която сипах Castrol TDA за замръзването на дизела (май сипах повеко)колата е 1.9 ТД
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем - гасне много
Collapse
X
-
Да не смуче въздух от някъде.Ако си сменял нафтовия филтър да не би новият да не е монтиран добре.Изключено да е от добавката.И аз последното зареждане сложих повече от нея, но няма проблем... Минал съм към 300 км, бяхме до Копривщица, а каква студ беше не е истина!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
gdd55
Тва много гас дето си го писал незнам какво означава,ама само искам да ти кажа че мойта печка като я вкарам два пъти в прекасва4 последователно угасва и после вартя като ненормален докато запаляДа не я вкарваш в прекасвач?
Коментар
-
А, какво е прекъсвач? На мен проблема ми мяза на нафтова, или горивна помпа, казах го още преди време, но ми бе направена забележка да не плаша човека...gdd55 написа:Тва много гас дето си го писал незнам какво означава,ама само искам да ти кажа че мойта печка като я вкарам два пъти в прекасва4 последователно угасва и после вартя като ненормален докато запаляДа не я вкарваш в прекасвач?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
добре де ти си със същия двигател дай идеи от какво може да е за да проверя едно по едно. попринцип често прави проблем при много рязко спиране.Днес за първи път иначе издаде този гаден шум и то мисля че при самоя опит да завърти мотора иначе сега си пали без проблем и без странен шум само днес като пми изгасна така 2-3 пътиFiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Гадният шум е може би от стартера или бендикса, който при многобройните опити да стартираш двигателя е видял бая зор и е тръгнал да си заминава.Аз пак продължавам да твърдя, че едва ли е от помпата, но на подмятанията на колегата поне за сега няма да отговарям. А и ти не даваш много информация за да получиш адекватен отговор!1.Смени ли нафтовия филтър както те съветваха колегите... "ама бил си го сменял скоро и бил на 1000 км"?! Дори на два км да е при тези ниски температури парафинът който го е задръстил не може да се разтопи.2.От къде зареди и кога сложи добавката?Ако си я сложил след наливането на горивото ефекта от нея е НУЛЕВ.Бадева си дал парите си.3.Сигурен ли си, че на твоята Брава/Браво няма филтър подобен на бензиновите такива(близо до резервоара) и той не е запушен?! Ето тук хората казват за какво иде реч, но както веднъж ти казах трябва да се чете...http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...Сигурен ли си, че горивната система е херметическа и не смуче въздух?!Според мен след като дадеш отговор на тези въпроси, тогава може да мислим за нещо по-лошо.. даже не ми се иска да дърпаме дявола за опашката като му споменаваме името.Anaboliy написа:добре де ти си със същия двигател дай идеи от какво може да е за да проверя едно по едно. попринцип често прави проблем при много рязко спиране.Днес за първи път иначе издаде този гаден шум и то мисля че при самоя опит да завърти мотора иначе сега си пали без проблем и без странен шум само днес като пми изгасна така 2-3 пътиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И на мен вчера ми направи много кофти номер (на бензин съм). Значи колата 4-5 мин работеше на място (чаках един човек), та незнам колко беше загряла. Карах околко 2км и правя един обратен завой на втора и след като излизам от завоя изгасна. На втора бях като излизах от завоя, но съм натиснал съединителя и колата си върви по инерция и изгасна преди да го пусна. След това давам на контакт - инжекциона не ще да изгасне. Два-три пъти гасих и давах на контакт.. не ще и не ще. Викам карай ще въртя, запали .. мина 10-15 мин и пак изгасна. Още един път 10-15 мин и изгасва. След това оставих я 5 мин изгасена, въртя и всичко нормално. На диагностика беше преди месец, смениха свещите, а филтрите лятото ги смених. Та въпроса ми е от тоя обратен завой да не съм събрал бензина (макс около 10л да е имало) в единия край на резервоара, защото завоя го правих не от място, а в движение и влязох остро
Може да е смешно, но добре че нямаше движение, баси 5 мин не мога да мръдна на повече от 10 метра
Бензина ли е калпав, нещо дюзата ли или бензиновата помпа не може да дигне гориво.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Това е то, търси проблема в спирачната система. Ако правилно се досещам me_to_u има предвид помпата на спирачките, а не горивната...me_to_u написа:Щом е при рязко спиране, прилича на сервоусилвател, помпа или някой маркуч...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
За колегата Nino :значи не съм сменял филтера след като ми казаха тъй като незнам как а пак да ходя в ВАНТО
немисе ще значи добавката я сложих след като имах 45л горива обаче3 сложих повечко добавка можеби около 60-70 мл но след това не сам слагал още нафта , ясно от нея не е имало ефект . А иначе зареждам само от Лукоил. А относно последния въпрос дали е херметическа и идея си нямам.
Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар