Трудно загрява... едва вдига до втората чертичка сега зимата
Не трябва ли да работи нормално до половината?(90 градуса) ... 90 градуса въобще не мога да достигна. Струва ми се, че нещо термостата си играе с колата
Какви пари е нов някой знае ли? И още нещо ... възможно ли е ако термостатът не е в ред да ми играят оборотите от това? Постоянно играят, никога не падат на 850 както всъщност мисля че трябва да е. Кажете си мненията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.4 12V проблеми ...
Collapse
X
-
при 1.4 не можеше ли да смени само пружинката с клапата, а не цялото тяло?или това беше за 1.8?Mazgarev написа:термостата е за смяна... аз смених моя и сега каквото и да я правя седи само на малко под 90 градуса (както трябва и да е..)54 лв. струва термостата за мойта Брава с климатик... можеш и сам да си го смениш, иначе искат 15 лева за смяна.
Коментар
-
Re: Fiat Bravo 1.4 12V проблеми ...
Даааа, тер мос тат! Много е важна марката на термостата който ще монтираш!Оборотите нямат пряка врьзка, но не е невьзможно, зависи как се колебаят!Смени пьрво термостата, а после ще коментираме!VeSSkO написа:Трудно загрява... едва вдига до втората чертичка сега зимата
Не трябва ли да работи нормално до половината?(90 градуса) ... 90 градуса въобще не мога да достигна. Струва ми се, че нещо термостата си играе с колата
Какви пари е нов някой знае ли? И още нещо ... възможно ли е ако термостатът не е в ред да ми играят оборотите от това? Постоянно играят, никога не падат на 850 както всъщност мисля че трябва да е. Кажете си мненията 
Коментар
-
Да не пускам нова тема...През по-топлите месеци температурата на двигателя беше около 90 градуса (средата на скалата), а сега през студените (да речем 2 месеца) забелязвам, че показва температура около 75 градуса... дори и след 200 км каране нон-стоп. Честно не съм забелязал някакъв проблем или неадекватно поведение на автомобила, но ми прави впечатление, че на другите колеги им стои около 90 градуса и през зимата.. а при мен това падане на показанията съвпадна с по-сериозното застудяване...Става дума за автомобила от подписа. Някакви идеи? Май не е нормално?FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло.vesko написа:Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?
Bravo(TM) HGT

Коментар
-
аз нали ти казах по-горе - 54лвVeSSkO написа:Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло.vesko написа:Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
За цените е добре да му пишеш на ЛС. Иначе за марката, оригиналния е behr, Такъв купих от hit-ko.VeSSkO написа:Да ама ти си с Брава, а аз с Браво.Mazgarev написа:аз нали ти казах по-горе - 54лв
И питам него, защото искам да знам ако от него си го поръчам колко ще ми излезе. А и нали марката имало значение ... и това ли ще да е Марели 
Коментар
-
Пиша понеже имах и аз тези дни същия проблем. Става дума за Типо 1.4 бензин. Колата работи няколко минути. Пипам двигателя топъл. Пипам радиатора - и той. Работата ясна. Термостата въобще не затваря а си работи само отворен на големия кръг. 90 градуса не бях виждал да показва. Решението - 50 лв за нов понеже на типото се продава комплект заедно с тялото или поне така обясниха в сервиза. Сега - приказка. Карам десетина минути - колата на почти 90. Пипам двигателя - топъл. Радиатора студен както трябва да си бъде преди да е отворил термостата.VeSSkO написа:Точно! Запалих и държах 2,3 минути колата да работи. Пипнах мотора отгоре - студено. Пипнах маркуча към радиатора - топло.vesko написа:Хора, ползвайте търсачката!!!Ако маркуча към радиатора загрява преди колата да е достигнала 80 градуса значи термостата е пътник.
Има ли някаква регулировка този термостат? Или трябва да си взема нов?hit-ko, можеш ли да ми кажеш цена на тоя термостат за Браво 1.4 12V 97-ма?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар