georgiarg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Амортисьри за Brava
Collapse
X
-
И аз такива взех от hit-ko за Бравото, мисля че и други колеги бяха вземали, засега няма забележки а и цената беше 55 лв/бр.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
ако са турски на AS МЕТАЛ за 55лв добре ама ако са италиански на БИРТ бягай далече на мойта темпра единия ми носач е рециклиран в момента е на 10 хил и е добре /да не чуе дявола/ но зависи от майстора как ще го направиspark написа:Ами около 2000 км съм навъртял, аз такива малки амортисьорчета не бях виждал. Магазина се намира на ул. Гладстон. Тръгваш от Младежкия дом по посока на Билла и на 50м вдясно след като трънеш е магазина - Fiat, Alfa, Lancia пише по табелата. Може да провериш и в Александър Кар какви имат, магазина им е на бул. Мария Луиза (бившия бул. Москва). Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
Коментар
-
колега може би за първи път не съм съгласен с теб, турските части по окачването са с доста добро качество бих казал че по добро от повечето италиански фирми които се продават в бг а пък с рециклиран/оригиналния/ на уно съм изкарвал 60хил и пак не се беше разбил а аз сам си го прецаках като изках да го избия от носача ПС :и аз се занимавам с авточасти и имам наблюденияhit-ko написа:Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Сега ще отворим една голяма тема, ама не мога да не отговоря, в крайна сметка участваме вьв форума за да консултираме и предпазим хората от некачествена стока, да ги ориентираме кьм по-добрия вариант за ремонти то само с добре проверени сьвети! И в този аспект не сьм си позволил нито за момент да бьда голословен или подвеждащ!Щом се занимаваш с авточасти много добре знаеш, че не е важна дьржавата, а фирмата-производител и нейния авторитет, а авторитет се постига с качество!!!Както виждащ, аз никьде не сьм споменал "турски", защото и там има качественна стока, но не е по 55лв! Оригинален носач произведен в Турция е с цена 115$!!! А ефтинията от 55 лв. идва от преработена пластмаса в шарнира, неполирана сфера, ефтина грес и маншон, манифактурна сглобка и спестени куп необходими операции! Не само в Турция, но и в Италия и по целия свят има такива фирми, но се опитвам, благодарение на опита си не само в тьрговията, но и в сервизната дейност да отварям очите на хората по такива проблеми!А, за качествен рециклаж се иска сериозна техника за обработка на сферата в шарнира и..., но тя е дьлга тема....Така, че далеч сьм от мисьлта да спорим, но дьржа да бьда обективен и коректен!stef написа:колега може би за първи път не съм съгласен с теб, турските части по окачването са с доста добро качество бих казал че по добро от повечето италиански фирми които се продават в бг а пък с рециклиран/оригиналния/ на уно съм изкарвал 60хил и пак не се беше разбил а аз сам си го прецаках като изках да го избия от носача ПС :и аз се занимавам с авточасти и имам наблюденияhit-ko написа:Аз бих те посьветвал, нито едното, нито другото! В крайна сметка нещата опират до сигурност на пьтя, а с това компромис не трябва да се прави!И при това с рециклиран шарнир / носач / не се изкарва дьлго, понеже няма как да се шлайфа сферата, а то точно там е проблема и какво остава, един двоен монтаж-демонтаж!А и за 4-5 лева отгоре на носач, можеш да си всемеш много качествен!Малко извън темата е, ама какво бихте посъветвали - да ми наковат носачите за 20лв парчето или да взема нови за по 55лв (сигурно турски). Аз засега съм на първия вариант.
Коментар
-
Сериозната техника е на лице. На мои приятели редовно им ремонтираха цистерните там и поне с техника за обработка на метал мисля, че нямат проблем, все пак е Металснаб или нещо от сорта. Това доколкото знам е единственото място в Бургас където "рециклират" носачи. Сервиза се намира в кв. Победа - завива се покрай бензиностанцията на Петрол 500-600м по-нататък между едни цехове се виждат десетките коли чакащи за ремонт. Ако някой все пак е правил подобна процедура точно там нека сподели мнение.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
съгласен :D може би нещо не съм те разбрал в предния постhit-ko написа:Сега ще отворим една голяма тема, ама не мога да не отговоря, в крайна сметка участваме вьв форума за да консултираме и предпазим хората от некачествена стока, да ги ориентираме кьм по-добрия вариант за ремонти то само с добре проверени сьвети! И в този аспект не сьм си позволил нито за момент да бьда голословен или подвеждащ! Щом се занимаваш с авточасти много добре знаеш, че не е важна дьржавата, а фирмата-производител и нейния авторитет, а авторитет се постига с качество!!! Както виждащ, аз никьде не сьм споменал "турски", защото и там има качественна стока, но не е по 55лв! Оригинален носач произведен в Турция е с цена 115$!!! А ефтинията от 55 лв. идва от преработена пластмаса в шарнира, неполирана сфера, ефтина грес и маншон, манифактурна сглобка и спестени куп необходими операции! Не само в Турция, но и в Италия и по целия свят има такива фирми, но се опитвам, благодарение на опита си не само в тьрговията, но и в сервизната дейност да отварям очите на хората по такива проблеми! А, за качествен рециклаж се иска сериозна техника за обработка на сферата в шарнира и..., но тя е дьлга тема.... Така, че далеч сьм от мисьлта да спорим, но дьржа да бьда обективен и коректен!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Добре, spark, вьзможно е хората да имат добра техника за металообработване, аз все-пак ще мина да ги видя какво рециклират и как!Но искам да ви кажа, че никьде в Европа не се разрешава производството и продажбата на рециклирани части по окачването! И сигурно има защо, ама те не знаят какво ги чака като се докопаме до Европа!spark написа:Сериозната техника е на лице. На мои приятели редовно им ремонтираха цистерните там и поне с техника за обработка на метал мисля, че нямат проблем, все пак е Металснаб или нещо от сорта. Това доколкото знам е единственото място в Бургас където "рециклират" носачи. Сервиза се намира в кв. Победа - завива се покрай бензиностанцията на Петрол 500-600м по-нататък между едни цехове се виждат десетките коли чакащи за ремонт. Ако някой все пак е правил подобна процедура точно там нека сподели мнение.
Коментар
-
Следва искрен смях в залатаhit-ko написа:ама те не знаят какво ги чака като се докопаме до Европа!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар