Интересуваме диаметъра на полуоската в областа кадето се набива лагера на маншона. Предстои ми смяна на маншон-лагер-семер комплект и на двете полуоски и искам да съм готов с този инструмент
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Семер на полуоска
Collapse
X
-
не мога д аотворя прикачения файл в моемнта, че съм на работа. каквото ще напиша се отнася за браво 1,6. маншона е с лагер само от едната страна, пада се ляво като си в колата. лагера при мен има 2 модела- единия не помня колко беше на сайта на хит ко ги има, другия е 34.4. няма начин да се потготвиш предварително с нов лагер ако не измериш полуоската. не може д асе разбери ни по рама ни по година... поне хит не успя. затова отиваш в магазина и питаш имат ли 2-та лагера и като разглобиш тогава купуваш. или вземаш 2-та и се разбираш да върнеш единия. моя съвет е ако не тече от лагера не го сленяш, аз смених моя оригиналния, щото много леко омасляваше. с новия тече повече. ебаси лагерите. имай предвид ако мериш полуоската, че видимата част сле длагера е по-широка, там където ляга лагера е по-тънка и общо взето кофти раота еп.с сори за грешките, но бързамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Тече по-точно от семера който е след лагера. Намерих решение , ще премеря в магазина вътрешния диаметър на лагера и ще отпусна малка хлабинаpakumba написа:не мога д аотворя прикачения файл в моемнта, че съм на работа. каквото ще напиша се отнася за браво 1,6. маншона е с лагер само от едната страна, пада се ляво като си в колата. лагера при мен има 2 модела- единия не помня колко беше на сайта на хит ко ги има, другия е 34.4. няма начин да се потготвиш предварително с нов лагер ако не измериш полуоската. не може д асе разбери ни по рама ни по година... поне хит не успя. затова отиваш в магазина и питаш имат ли 2-та лагера и като разглобиш тогава купуваш. или вземаш 2-та и се разбираш да върнеш единия. моя съвет е ако не тече от лагера не го сленяш, аз смених моя оригиналния, щото много леко омасляваше. с новия тече повече. ебаси лагерите. имай предвид ако мериш полуоската, че видимата част сле длагера е по-широка, там където ляга лагера е по-тънка и общо взето кофти раота еп.с сори за грешките, но бързам
След като направя дорника ще го пусна на снимка с всички размери , който има интерес да си го направи.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
според мен нещо си се объркал. няма семеринг- това е един лагер с особенна черупка, на която да легне маншона. стяга се маншона със скоба към лагера и маслото няма как да мине между маншона и лагера, а ако лагера не се е скапал та маслото от скоростите да влезе в него и оттам не може д амине и се седи вътре. това, няма специален семеринг. то набиването на лагера не е драма дори без дорник. един голям гаечен кюч звезда и си с готов дорник. проблема е, че има 2 модела лагери и ще разбереш кой е твоя след като свалиш полуоскатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Явно мислиш че се бъркам като споменавам думата "семер" като съществуваща единична част. Не семера не съществува като единична част но го има защото лагера сам по себе си като лагер неможе да спре маслото да не приминава през него. Ще снимам тази част която точно извършва спирането на маслото.pakumba написа:според мен нещо си се объркал. няма семеринг- това е един лагер с особенна черупка, на която да легне маншона. стяга се маншона със скоба към лагера и маслото няма как да мине между маншона и лагера, а ако лагера не се е скапал та маслото от скоростите да влезе в него и оттам не може д амине и се седи вътре. това, няма специален семеринг. то набиването на лагера не е драма дори без дорник. един голям гаечен кюч звезда и си с готов дорник. проблема е, че има 2 модела лагери и ще разбереш кой е твоя след като свалиш полуоската
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Утре ще снимам . Интересно е за да се знае при монтаж каде да се внимава повече.Така наречения семер е вграден в самия лагер . На тази част на лагера която се намира навън не към кутията през процеп ясно се вижда кумената част на семера , както и номенклатурния номер с размерите.pakumba написа:ам добре, в такъв случай сигурно ти си правФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар