Баира към Галата си е доста убедителен,особено с товар
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Фиат Мултипла?
Collapse
X
-
Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Искам само да ви кажа, че баща ми има тази кола от 2008г. Тоест ние взехме първата Мултипла в Стара Загора.Отначало всички я гледаха като объл камък и питаха това там скоростния лост ли е.Повечето части са лесни за намиране и евтини,но джантите са изключително трудни за намиране.Колата има климатроник,прибиращи се огледала,ел.стъкла и всякакви други екстри.Тя е 1.6 метан и си върви много добре.С 4-ма човека и мотор в багажника карахме с 160 по магистралата,нямаше никакви проблеми.Р.S: Метановата версия на колата е със 103 к.с и празна тежи над 2000 килограма,а не 1600.Прикачвам малко снимки за да я видите:Така беше без джантите:
А сега със:

Коментар
-
20гр. са предостатъчни, вярно ще гори малко повече от 60гр., но не е фатално.20гр. се достигат много бързо, колкото и да е къса отсечката(стига да не е 300метра.) все ще обърне на газ.Лятото температурата на антифриза в жегите стои на около 30гр. достатъчни, да обърне на газ секунди след запалването.Редовно, колко да е редовно ? В газта има графит, в метана има масло, компресорите изпускат доволно количество масло.При читав газов филтър на течната фаза - графита, не е проблем, обаче маслото, което идва с метана си се набива и през 2 филтъра за изпарена газ в инжекторите.Проста рейка - Валтек, изкарва 100 000км без ядове, е не като 500 000км, но пък цената и е смешна.Настройки и донастройки - да, ако не уцелиш на кадърни майстори, иначе - нищо подобно. 1 настройка напролет и 1 наесен.В моя случай по 1 за всеки сезонNikolow написа:Да , пропан-бутана е евтин в момента.Обаче:- Пропан-бутановата инсталация се слага допълнително кой , къде и какво ще сложи е въпрос на избор и пари.- Инжекциона чака да се стопли двигателя , демек зимата на къси отсечки си карате на бензин.- Имате редовно обслужване на изпарителя , и честички посещения за настройки и донастройки.Заводския метан прехвърля веднага , без значение на обороти и температура на двигателя.В редуктора за метан няма нищо за обслужване освен едно филтърче за 1,6лв.Дюзите си изкарват и до половин милион километра , за разлика от по-евтините за пропан-бутана.Не са само елементарните сметки 5,5кг метан срещу 10литра газ.
Метана ми го хвали само за евтинджос возене от точка А до Б. Нито мощност , нито нищо ... само една икономия, ама икономията е майка на мизерията Край.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
как ви се струва тази обява...?
Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906
Коментар
-
Re: как ви се струва тази обява...?
Ами колата е в доста добро състояние предвид на колко години е.Предполагам знаеш, че колата е дизел,а на всички дизелови двигатели им е нужно подгряване за да може да се запали дизела.Не е като бензина с искра,а с подгряване.Чичо ми има един Фолксваген бус 83’ и трябва това подгряване да е включено поне 10 секунди иначе посмъртно не може да запали.diablovt написа:Здравейте колеги!Мой познат е докарал тази кола от Австрия ако не се лъжа. До колкото знам нищо не е правил по нея, освен пране и леко закърпване на шофьорската седалка. Ръждичката ми се стори малко за от долу ... Даже и километража не е връщал. Видях я като я свалиха от платформата. Изглежда добре и стори ми се стегнато возене ( за около километър пробно) . Има печка под купето, но няма дисплей вътре. Предполагат че е за затопляне на двигателя само, когато е по-студено.... Цената ще ми е доста под посочената в обявата...Колебая се че е 2000 г. .... щеше ми се да е след 2002 ама... нещо не мога да се реша... http://valvel.cars.bg/c362906
Коментар
-
За да тресе,значи нещо не работи както трябва,трябва и доктор.Може да е свещ,кабели,бобина и др.На метан ли тресе само или и на бензин.Виж къде могат да ти я погледнат.андреян лъсков написа:
От десет дни я имам - Бипауар 2001. Не мога да се оттърва от едно гадно тресене на ниски обороти. Някой да е преживял нещо такова?MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Здравеите,нов съм в форума.Досега търкалях Улисе ,но е време да го бракувам.Понеже пътувам за работа с колата и ми трябва да е 6-местна.Cпрях се на Мултиплата,поради сравнително българската и цена.Двоумя се между метан и дизел.Fiat Multipla 1.6 i METAH Април 2002 г. и Multipla 1.9 JTD Октомври 2002 г.Kаръл съм avensis,primera,ulysse,bora и всичко това на метан или газ.Дизел до сега не съм търкалял.Давайте мнения,помагайте,в града има метан станция.Cлаби места?Как се държи ходовата част?Миг невнимание - цял живот умрял...
Коментар
-
Re: Multipla 1.9 jtd 110 hp
Има ли дори малко ръжда, просто спираш да я гледашroma123 написа:!
Draac, вземай метановата. Разхода е смешен и поддръжката е евтина. Щом ще я караш всеки ден, хич не го мисли. Много е удобна за извънградско.андреян лъсков, започни от чистене на метановите дюзи и смяна на метановия филтър.Аз го имам същото леекичко тресене. Смених свещи и кабели и пак си го има. Не вярвам да е от бубината и тея дни ще нося дюзите на баня
Колеги, дайте ми конкретно място от което да си взема проклетия метанов филтър, че в Евро 07 ме гледаха като изкопаемо
П.П. Митака утре ми праща филтъра
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Mисълта ми беше най проблемната бройка от би-пауър карана тук в България. Търся лични впечетления. А за Брава 1.4 ами откакто смених гумичките на маслена магистрала - нямам проблеми. (бяха оригинални на дърво след първата смяна на разпределителния вал в "сервиз" дано да са фалирали вече ) Даже заради Бравата залюбих и марката Fiat. Трябва ми семейна кола. Която да вози добре и да е весело и широко вътре - нещо като Мултипла. Конкретно - с лек проблем в предно окачване и съединител за смяна - трудно ли се оправят "пред блока"
Познати ме плашат с лошо окачване.
FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар