Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ивеко Дейли - разлика между 35c13; 45c13; 50c13 ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ивеко Дейли - разлика между 35c13; 45c13; 50c13 ???

    Здравейте колеги,бихте ли казали каква е разликата м/у моделите 35c13; 45c13; 50c13 - т.е. ясно е че е в товароносимостта на бусовете - но има ли разлика в окачването? различни видове ресори или? благодаря!
    Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.

    #2
    ???
    Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.

    Коментар


      #3
      бус

      Остави това Ивеко,преобладаващото мнение на колегите,а и моето ,е да купиш един Спринтер 312-412,ако наистина искаш бус за работа,другото-Пежа,Ситроени и т.н.т. са компромис.
      Marea HLX 147ps

      Коментар


        #4
        Е все пак някой би ли отговорил?
        Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.

        Коментар


          #5
          Re: Ивеко Дейли - разлика между 35c13; 45c13; 50c13 ???

          ivan_will написа:
          Здравейте колеги,бихте ли казали каква е разликата м/у моделите 35c13; 45c13; 50c13 - т.е. ясно е че е в товароносимостта на бусовете - но има ли разлика в окачването? различни видове ресори или? благодаря!
          Daily е оптимизиран във всеки елемент с цел да се съчетаят в едно устойчивостта на удобството на шофиране и надеждността, която се осигурява от стоманените панели на каросерията, захванати с болтове към полуелиптичната рама. Независимото предно окачване дава висока степен на управляемост, докато задните мостове с твърда задна торсионна греда осигуряват максимална здравина.Специалните торсионни елементи или греди, поставени на двата моста, дават оптимален контрол на наклона и е идеален за всякакви условия на натоварване.При поискване се поставя и задно пневматично окачване, което е идеално за превозване на чупливи товари и на хора, полезно за линейки и когато е необходима намалена височина на натоварването.Освен разликата в общата маса на моделите които си посочил от 3500 кг до 5000 кг.Общо взето на предния мост окачването е осъществено със два носача горен и долен като на единия от носачите е закрепен торсиона.Шарнирните болтове на носачите се подменят т.е. не се подменя целия носач.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Взаимно заменяеми ли са задните ресиори на ивеко 50с13 и 35с

            Възможно ли е задни ресиори от Ивеко 50с13 да се монтират на 35с13, взаимно заменяеми ли са ?

            Коментар

            Working...
            X