Здравейте колеги,бихте ли казали каква е разликата м/у моделите 35c13; 45c13; 50c13 - т.е. ясно е че е в товароносимостта на бусовете - но има ли разлика в окачването? различни видове ресори или? благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ивеко Дейли - разлика между 35c13; 45c13; 50c13 ???
Collapse
X
-
Re: Ивеко Дейли - разлика между 35c13; 45c13; 50c13 ???
Daily е оптимизиран във всеки елемент с цел да се съчетаят в едно устойчивостта на удобството на шофиране и надеждността, която се осигурява от стоманените панели на каросерията, захванати с болтове към полуелиптичната рама. Независимото предно окачване дава висока степен на управляемост, докато задните мостове с твърда задна торсионна греда осигуряват максимална здравина.Специалните торсионни елементи или греди, поставени на двата моста, дават оптимален контрол на наклона и е идеален за всякакви условия на натоварване.При поискване се поставя и задно пневматично окачване, което е идеално за превозване на чупливи товари и на хора, полезно за линейки и когато е необходима намалена височина на натоварването.Освен разликата в общата маса на моделите които си посочил от 3500 кг до 5000 кг.Общо взето на предния мост окачването е осъществено със два носача горен и долен като на единия от носачите е закрепен торсиона.Шарнирните болтове на носачите се подменят т.е. не се подменя целия носач.ivan_will написа:Здравейте колеги,бихте ли казали каква е разликата м/у моделите 35c13; 45c13; 50c13 - т.е. ясно е че е в товароносимостта на бусовете - но има ли разлика в окачването? различни видове ресори или? благодаря!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар