Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ИЗГОРЯ лампа "акумулатор" на ТИПО?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ИЗГОРЯ лампа "акумулатор" на ТИПО?

    Значи, светна лампата на таблото че не се зарежда акумулатора. Колкото повече качвам оборотите толкова по силно свети. Останалите лампи не светват по силно и си светат нормално. При това положение при включен двигател на празен ход измерих напрежението на акумулатора: 14.6V!След това дигнах оборотите при което лампата светна много силно и ИЗГОРЯ!!Сега като запаля колата и меря акумулатора показва 11.5V и като подам малко газ явно се включва алтернатора и си става 14.6!От каде се е взело толкова голямо напрежение върху индикаторната лампа че да изгори, при положение че другите лампи си светеха нормално?Това че измервам на акумулатора при работещ двигател 14-15V гарантира ли ми че се зарежда коректно и че мога да си карам колата така?мерси...

    #2
    вероятно реле регулатора ?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      През тази лампа се затваря веригата за управление на реле-регулатора. Като ти е изгоряла - все едно не работи. А за да изгори най-вероятно релето е пило вода или имаш нещо бъгнато по стартера. Най-добре е да ти го проверят някъде.

      Коментар


        #4
        Ако не се лъжа някъде към 15V сработва защитата на ECU и колата би трябвало да гасне. СЛед запалване напрежението трябва веднага да се качи на около 13-14V. Понякога алтернатора сработва след 1-2 минути(когато има проблем с него, но още не е за ремонт) и тогава е нормално да замериш малко под 12V, но не е нормално да ти се качва напрежението толкова много. Може да ти е за смяна акумулатора. Негова работа е също така да нормализира подаваното от алтернатора напрежение в нормални граници. Над 14,5V е много. Пробвай със здрав акумулатор как ще е.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          ... но как стана така че изгоря крушката? Аз като гледам по схемата тази криушка ще светне ако напрежението на акумулатора е по-голямо от напрежението взето от някаква жица от алтернатора. Но как е възможно разликата да се качи толкова че да изгори крушката при положение че останалите лампи светеха нормално? Можеби на въпросния извод от алтернатора който отива в индикаторната лампа да е имало голчмо напрежение, но по схема трябва да има в таблото диод който да не пуска ток в обратна посока...Във всеки случай първо ще сменя крушката след това ще тарся сервиз... но искам да сам запознат за какво става въпрос преди това...

          Коментар

          Working...
          X