null.zero написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първа и втора скорост трудно влизат
Collapse
X
-
Да да..... Говорете ми на мене за съединители.... От както съм взел колата съм сменил 2. Преееба ми се съединителя... смених го и след 5000 км пак го смених, защото предишния път ми беха набутали некакво менте... ( То аз съм си виновен, като не си смених съдинителя при моя монтиор ама) куха леикаПродавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D
Коментар
-
Аз пък до сега не съм виждал скоростна кутия без синхронизатор на първата! Дори и ладите 71-ва имат! Виж за задната е ясно, че нямат!6ma7ka7a написа:За колегата вандал аз до сега не съм виждъл скоростна кутия със синхронизатори на първа и на задна(сигурно има) а щом няма синхронизатор на първа значи неможе я вакраш в движение или ще стане но с мъки по принцип на всички коли първа не трябва да може да влиза във движиение.
Коментар
-
Хора я дайте малко акълна 7 януари регистрирах едно Браво на 10 скасах жило - при смяната не ми беше много добре настроен педала - което не ми пречеше особенно само ме дразнеше на 2 февруари имах проблем с смяната на скорости след по дълго пътуване (30-50км. и не зависи от броя превключвания) 1 и 2 и задна не влизаха изобщо - обаче като я оставя час два после нямаше проблем , обаче това означава че не може да се отдалечиш .на 10 февруари смених целия съединител имало шчъпени 3-4 прожини иначе дисковете изглеждали добре макар и да бил оригиналния съединител (на 110 000 км е)като ми го оставиха педала по ниско защото щял да се огризе малко в началото и щял да се качи до дето му е мястото . Дотук добре обаче днес е 4 март едвам се върнах от Котел с 3 почивки от по 1:30 (докато поне успея да включа 2ра)и накрая на въже щото ще стане пак светло до де се пребера . Та равносметката е 800 км. пак ли стана за смяна
незнам да рева или да се смея не съм най=добрия шофьор ама знам какво съединител и как се оперира с него . Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправи ама мен ме притеснява еекта с повечето км. защото не зависи от броя превключвания , защото ба градско 20 км. не ми правеше проблим .Ако някои го е "ял тоя .." ще съм много благодарен ако сподели патилата си
Коментар
-
Така както сте го обяснили, май нещо се случва в скоростите! Моя съвет е: 1. Източване на старото масло от сколостите. 2. Проверете го дали има червени стружки и вообще какъв му е цвета! 3. Сипвате до необходимото ниво, качествено масло, със спецификации GL3,4,5. Такова е например Castrol Sintrax Universal 75W90. Предлага се в Ауто Италия. Може и друго но е добре да изпълнява и трите спецификации. Те означават, че маслото има смазочни качества като за GL5, и корозионна агресивност като за GL3. Единствения му недостатък е цената.Подозирам, че проблема е в маслото защото лошите ситуации са след известно каране, т.е. позагряло масло. Старото и окислено масло точно така се държи. Дано съм прав и решите проблема по този начин. С новото масло спокойно може да карате до 80 000км.wwwroot написа:Хора я дайте малко акълна 7 януари регистрирах едно Браво на 10 скасах жило - при смяната не ми беше много добре настроен педала - което не ми пречеше особенно само ме дразнеше на 2 февруари имах проблем с смяната на скорости след по дълго пътуване (30-50км. и не зависи от броя превключвания) 1 и 2 и задна не влизаха изобщо - обаче като я оставя час два после нямаше проблем , обаче това означава че не може да се отдалечиш .на 10 февруари смених целия съединител имало шчъпени 3-4 прожини иначе дисковете изглеждали добре макар и да бил оригиналния съединител (на 110 000 км е)като ми го оставиха педала по ниско защото щял да се огризе малко в началото и щял да се качи до дето му е мястото . Дотук добре обаче днес е 4 март едвам се върнах от Котел с 3 почивки от по 1:30 (докато поне успея да включа 2ра)и накрая на въже щото ще стане пак светло до де се пребера . Та равносметката е 800 км. пак ли стана за смяна
незнам да рева или да се смея не съм най=добрия шофьор ама знам какво съединител и как се оперира с него . Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправи ама мен ме притеснява еекта с повечето км. защото не зависи от броя превключвания , защото ба градско 20 км. не ми правеше проблим .Ако някои го е "ял тоя .." ще съм много благодарен ако сподели патилата сиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега за мен това не е масло.Старата кола съм я карал близо 4000км.без масло в скоростите и нямаше проблем,после сипах и разлика нямаше.Нито е имало виене на скорости нито трудно превключване,това си е съединител или щангите като загрее и пластмасовите втулки омекват и неможе да се нацели предавката.
FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Аз също имам такъв проблем и със сигурност не е от маслото, защото го смених (Tutella ZC75 Synth) и пак като позагрее скоростите влизат по-трудно.Би трябвало да се оправи.Не знам, но започвам да си мисля, че проблема е в менте жилата, които се продават в БГ. Моето съм го натягал 3 - 4 пъти след поредната смяна и след време пак се отпуска и съответно педала хлътва, а скоростите започват да хъркат. Съединителя го отварях и е добре...wwwroot написа:Сега ми дават акъл да ми дигнат само педала нагоре щело да се оправиAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Re: Първа и втора скорост трудно влизат
Браво - трябва да проверя и азFlow написа:А защо не вземеш да си видиш конзолата, която ти държи скоростния лост. При мен беше пукната(пластмасова) и ябълката поизносена и не стигаше ход за да се избират крайните положения (при мен 1ва и задна). Не знам как е изпълнено при Punto, но и не вярвам да е по-различно от Marea. Сега, дори и 1ва, влиза в движение м/у 20 и 10 км/час.RoMeO_156_GTA написа:Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст
Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата
Писна ми от Фиат 
карам Punto
Коментар
-
Добре мога да се съглася , но като съм почти спрял и не мога да вкарам първа , вкарвам втора и мъча двигателя и от там полусъединител - което не е оферта май !?! А да питам ,знаеш ли защо след смяна на жило на скоростната , трудно влиза вече от трета на втора скорост , трябва доста да намаля и плавно да действам за да не се чува неприятното престъргване , сменил съм съединител комплект и масалце ?Tornado написа:Първа се използва само за потегляне от място и евентуално за изкачване на много стръмни участъци като задължително се включва когато автомобила е в покой.null.zero написа:вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.карам Punto
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар