Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст
Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата
Писна ми от Фиат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първа и втора скорост трудно влизат
Collapse
X
-
Re: Първа и втора скорост трудно влизат
Така е братче Фиат-а си е скъпо удоволствие. Твоя проблем ме съмнява, че е свързан със скоростната кутия и по-точно синхронизаторите, но не съм сигурен дали при пунто изобщо се използват такива. На баща ми колата от 12 години е със хъркащи скорости, първа във движение не влиза, втора влиза остро с хъркане, като започна да се проявява и при 3-та. Оказва се, че синхронизаторите при него са много твърди и са надрали зъбните колела. Не се знае дали при теб има нещо общо случая, но ако съединителя не е сменян скоро може да го смениш и да пробваш. Абе Фиат какво да ти кажа, още си сънувам старото пежо, което беше с износен съединител и скоростите му влизаха като в масло....а при моето браво задна влиза с чалъм, но поне не е като при Боби да се дере.RoMeO_156_GTA написа:Писна ми от Фиат
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
След смяната на съединител(комплект) и изминати 1500 км започна да хърка задна и да влиза трудно първа.Още повече да спра на кръстовище и да изключа от скорост, после беше късмет да тръгна.Минавах с лоста през всички скорости докато вкарам първа.Пробвах с натягане на жило(качвах го близо до таблото
и никакво подобрение.Смених щанги на скоростите .Започнаха се мнения за проблем с кутията, синхронизатори и така.Накрая смених съединителя(ноември месец) и о чудо, всичко както преди.п.с.Нямаш проблем с кутията и синхронизатори според мен!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
За колегата вандал аз до сега не съм виждъл скоростна кутия със синхронизатори на първа и на задна(сигурно има) а щом няма синхронизатор на първа значи неможе я вакраш в движение или ще стане но с мъки по принцип на всички коли първа не трябва да може да влиза във движиение.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Re: Първа и втора скорост трудно влизат
А защо не вземеш да си видиш конзолата, която ти държи скоростния лост. При мен беше пукната(пластмасова) и ябълката поизносена и не стигаше ход за да се избират крайните положения (при мен 1ва и задна). Не знам как е изпълнено при Punto, но и не вярвам да е по-различно от Marea. Сега, дори и 1ва, влиза в движение м/у 20 и 10 км/час.RoMeO_156_GTA написа:Имах проблем и трудно вкарвах първа скорост . Смених маслото и нямаше особено подобрение . Сега от няколко дена и втора вече влиза със зор , особено ако колата е била на свободна . Но пък първата влиза по-лесно . С другите нямам проблем засега . Пробвах едно Пунто с твърд педал и неговите скорости се сменяха с един пръст
Моя не е нито твърд , нито мек , някъде по средата
Писна ми от Фиат
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Първа се използва само за потегляне от място и евентуално за изкачване на много стръмни участъци като задължително се включва когато автомобила е в покой.null.zero написа:вярно, и аз трябва почти да спра за да вкарам първа, и напълно да спра, за да вкарам задна без хърррррр.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар