vesko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Духа през щеката на маслото...
Collapse
X
-
Това че при работа на място, не можеш да накараш пръчката да изскочи, колкото и да форсираш, не значи че при движение това не може да се случи. Работата е там, че при работа на място разхода на гориво и съответно картерните газове са на порядъци по-малко отколкото при натоварен двигател. Забележи колко малко натискаш газта за да вдигнеш оборотите до червеното. Това значи малко отваряне на дроселната клапа, съответно малко въздух и малко картерни газове. И въобще, щом компресията ти е в норми, а се е случило да изскочи щеката, според мене имаш проблем със картерната вентилация. Теста със духането ми се струва меко казано неубедителен. Не е ли по-добре да извадиш тръбите и да ги почистиш и прегледаш - не би трябвало да е много трудно.vesko написа:Вярно, че пръчката стои доста хлабаво, но колкото и да я форсирах не успях да накарам двигателя да я изхвърлиFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Знам ли. За мен не много трудни неща по колата често се оказват невъзможни.Но мога да ида в друг сервиз да я огледат и да "подскажа" за товаНе е ли по-добре да извадиш тръбите и да ги почистиш и прегледаш - не би трябвало да е много трудно.
Или да се опитам сам в събота, да поизмръзна и жената после да ме "псува"
Не ги разбирам тия работи, но по пътя на логиката и от това което научих по въпроса дотук, ми се струва (и така ми се иска) че ще се окажеш прав за вентилацията. Майстора в сервиза все пак не ми даде задоволително обяснение защо духа, пък колата е добре и няма нужда от ремонт.Благодаря, ще пиша ако има развитие по въпроса.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Днес ходих пак в сервиза. Свалиха отдушника и маркуча. Маркуча беше позадръстен със бяла! смес - конденз предполагам. Почистиха го като прекараха парцал през него. Имаше някаква цедка - силно затлачена - направо я махнаха. Сложиха ги обратно на колата и аз после реших (извън сервиза) да пробвам - същата работа. Махам щеката на маслото и при форсиране хвърчат ситни капчици масло. Сега и аз не знам - имам ли проблем или не. Според хората от сервиза - по-скоро не. Напомням, че компресията е 12 във всички цилиндри.
Смених маслото, като отново си сипах познатата Селения Голд - ще засичам разхода.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Ама сега си абсолютно сигурен, че вентилацията е наред нали.А ей това не е било май необходимо. Тази цедка е да премахва маслените капчици от картерните газове. Ако я няма има опасност да започне да ти цапа въздушния филтър.vesko написа:Имаше някаква цедка - силно затлачена - направо я махнаха.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
По принцип цедката е искрогасител,който предпазва двигателя от попадане на искри в картера при запалване на горивната смес в смукателния колектор.(случва се понякога)Освен това е нормално да влизат малко газове от горивните камери в картерното пространство.Затова е и тази тръба която отива към филтъра ,за да се изгарят наново от двигателя.А капките масло са от това 4е, при въртенето на коляновия вал пръска масло и малка част от него се увлича от картерните газове.Искро гасителя е добре да се почиства от време на време с бензин и да се продуха с въздух.Също е добре да се почисват и тръбите към филтъра.П.С. Компресията ти е отлична така че не се притеснявай.johnfound написа:Ама сега си абсолютно сигурен, че вентилацията е наред нали.А ей това не е било май необходимо. Тази цедка е да премахва маслените капчици от картерните газове. Ако я няма има опасност да започне да ти цапа въздушния филтър.vesko написа:Имаше някаква цедка - силно затлачена - направо я махнаха.125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
viperecords -
От пръчката ще да е, маркуча на отдушника в горната си част беше идеално чист - бръкнах с пръст и пръста ми си остана чист...pugsy написа:абе и на мойта като и махна пръчката хвърчът капчици,ама на vesko е много,главата цялата е в масло,както и капака,стига чак до рогът маслотомаслото по тези елементи как е стигнало до там,от пръчката или от отдушникаviperecords написа:За основен ремонт си
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Ами предполагам, че този маркуч може да се намери по магазините, ако е наложително....Другото, което си мисля е, че тази цедка приличаше на намачкана тел, само трябва май да е термоустойчива...?FIAT 125s написа:По принцип цедката е искрогасител,който предпазва двигателя от попадане на искри в картера при запалване на горивната смес в смукателния колектор.(случва се понякога)Освен това е нормално да влизат малко газове от горивните камери в картерното пространство.Затова е и тази тръба която отива към филтъра ,за да се изгарят наново от двигателя.А капките масло са от това 4е, при въртенето на коляновия вал пръска масло и малка част от него се увлича от картерните газове.Искро гасителя е добре да се почиства от време на време с бензин и да се продуха с въздух.Също е добре да се почисват и тръбите към филтъра.П.С. Компресията ти е отлична така че не се притеснявай.johnfound написа:Ама сега си абсолютно сигурен, че вентилацията е наред нали.А ей това не е било май необходимо. Тази цедка е да премахва маслените капчици от картерните газове. Ако я няма има опасност да започне да ти цапа въздушния филтър.vesko написа:Имаше някаква цедка - силно затлачена - направо я махнаха.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Последния път за ~6000 смъкна около половината от макс до мин, но и маслото беше друго, преди това със Селенията - още по-малко.Сега съм го сменил и ще го засичам.pugsy написа:колко масло й слагашако си за ремонт все от някъде ще пуши ,я през гърнето я през отдушника,на мойта преди да и сменя сегментите и буталата,като я изгася през картерния маркуч изтичаше маслоАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Това бялото е конденз(по-вероятно) или наличие на вода/антифриз в маслото
уплътнител на главата(обикновенно). Ако искаш прочети опита на други с проблема ти-http://forum.gyuvetch.bg/cgi-bin/showpost.pl?Board=auto&Number=26451&page=0&view=ex panded&mode=flat&sb=5http://www.lancia-bg.com/maslo.htmhttp://audibg.com/NEW/lofiversion/index.php/t5781.htmlhttp://audibg.com/NEW/lofiversion/index.php/t6432.htmlhttp://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?t=1796&highlight=&sid=da8a66d3dd7fe0 db58813aa718c66bbehttp://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?p=8440&sid=4e0b2b6f168278a480bac5ad1 91ebaf3http://renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3933&postdays=0&postorder=asc&star t=15&sid=19bbff579d9f19dbfb8d4ff909fb4c1ehttp://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=148&highlight=%E2%FA%E7%E4%F3%F8%E 5%ED+%F4%E8%EB%F2%FA%F0+%EA%E0%F0%E1%F3%F0%E0%F2%E E%F0+%EC%E0%F1%EB%EEhttp://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?p=21524&sid=be4390ff3fce0bd97d14d8a9 4e1dbdd7

Коментар
-
Благодаря, me_to_u. Изключителен набор от материали. Извода, който си направих е, че конденза насъбрал се върху маслоуловителя е бил замръзнал и затова картерните газове са изхвърлили щеката на маслото. Това, което не е добре е, че оттам хвърля масло т.е. продължи да хвърля и след отстраняването на маслоуловителя, а друг такъв случай не намерих. Сега вече нямам маслоуловител, което евентуално може да доведе до цапане на въздушния филтър затова мисля да направя така:За духането от щеката - един тип, от който си купих акумулатор рече, че било от износени основни лагериhf hpe написа:ми на първо време си купи един масло уловител за картерните газове на лада(предполагам че е ефтин) и го набучи в маркуча на картерните газове
Все пак засега заради едното духане не ми се ще да отварям двигател, май засега ще си карам и ще следя внимателно какво става.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар