Здравейте,Надявам се, че съвсем скоро и аз ще се присъединя към форума с една Marea. Преди това бих искал да се консултирам с вас относно това до колко е изгодна сделката. Става въпрос за Fiat Marea с дата на производство Ноември 1996; 1.9 TDI / 75к.с. na 81 000 km (това да кажем, че не го подлагаме на съмнение). Колата няма никакви допълнителни екстри - няма климатик, ABS и AirBag. Сумата е 4400 лв, а колата е наистина добре гледана и в отлично състояние. Единственото нещо което ме притеснява е един шум от хидравлика на волана, който наподобява на звука при процеждане на течност през малък отвор. Започва да се чува при навивана на волана кум крайните позиции - при паркиране например. Имате ли идея на какво може да се дължи това "цвърчене" или и аз не знам как да го определя. Ще съм благодарен за всяко едно мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за Marea - цена ?
Collapse
X
-
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=621Няма кой-знае голяма разлика с Марея.Ниво на хидр.течност или необходимост от смяна.И при моята Брава си го имаше подобен звук на крайно ляво-дясно положение.Е, не беше силен,но се усещаше.Странно е че няма air-bag
Но най-добре си запиши час във "Ванто Трейд" и прегледай колата основно.... тел.:763 452, 9753509Ако продавача откаже това последното.... СЛЕДВАЩАТА...!!!! Мареите няма да се свършат с тази.Успех!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Съвет за Marea - цена ?
Ами при въртене в крайни позиции се отваря един предпазно-преливен клапан, който го има на всички коли с хидравличен усилвател,така че споко.Sve написа:Здравейте,Надявам се, че съвсем скоро и аз ще се присъединя към форума с една Marea. Преди това бих искал да се консултирам с вас относно това до колко е изгодна сделката. Става въпрос за Fiat Marea с дата на производство Ноември 1996; 1.9 TDI / 75к.с. na 81 000 km (това да кажем, че не го подлагаме на съмнение). Колата няма никакви допълнителни екстри - няма климатик, ABS и AirBag. Сумата е 4400 лв, а колата е наистина добре гледана и в отлично състояние. Единственото нещо което ме притеснява е един шум от хидравлика на волана, който наподобява на звука при процеждане на течност през малък отвор. Започва да се чува при навивана на волана кум крайните позиции - при паркиране например. Имате ли идея на какво може да се дължи това "цвърчене" или и аз не знам как да го определя. Ще съм благодарен за всяко едно мнение.
Въпроса е като въртиш на място да не издава звук като виене, свирене идруги такива. За киломертите забрави, освен ако не е карана от баба италианка(или от където е) и е стояла в гаража 5 години, без да се кара.
Важно е да е в добро състояние. Парите са малко ако е в добро състояние. Отивай на сервиз най-добре да я прегледат обстойно.

Коментар
-
gdd55
колата е тежка 1185кг и с тия 75 коня само ще износи6 мотора и от там главоболия.и още нещо турбината е много по важна от скапаната хидравлика.подаи газ до 1300 и задраж ако оборотите започнат да се качват сами значи турбото е ок
Коментар
-
Да прщаваш, ама ми е много трудно да не го подложа на съмнение. Кой си купува кола за ~30000 марки за да я кара по 750 км на месец и накрая да я продаде за макс. 1500 марки за да стигне до теб на 4400? Пък и ДИЗЕЛ? Пък и без АБС и еърбег - също съмнително, в тая връзка - откъде е внесена колата, та 96-та година няма АБС и възд. възглавница? БЕгай бърЖе във Вантото...Извини ме, не искам да се заяждам, още по-малко да ти развалям кефа от придбивката, ама по-добре да си мнителен като купуваш и да ти е спокойно след това, отколкото обратното, ще се съгласиш...81 000 km (това да кажем, че не го подлагаме на съмнение)Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
И аз да се оптам да помогна за километрите и аз се съмнявам преди близо година си взех браво ’97 и бе на "реални" 119 000(самия търговец каза гаранция не давам за километрите и той не може да знае дали в Италия не са пипани), отностно Еърбег-а и АБС-а --споко и моята няма - това са си екстри за тая 96-97 година, не мога да кажа от коя година са стандартно оборудване.Успех!vesko написа:Да прщаваш, ама ми е много трудно да не го подложа на съмнение. Кой си купува кола за ~30000 марки за да я кара по 750 км на месец и накрая да я продаде за макс. 1500 марки за да стигне до теб на 4400? Пък и ДИЗЕЛ? Пък и без АБС и еърбег - също съмнително, в тая връзка - откъде е внесена колата, та 96-та година няма АБС и възд. възглавница? БЕгай бърЖе във Вантото...Извини ме, не искам да се заяждам, още по-малко да ти развалям кефа от придбивката, ама по-добре да си мнителен като купуваш и да ти е спокойно след това, отколкото обратното, ще се съгласиш...81 000 km (това да кажем, че не го подлагаме на съмнение)FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Да, за Еърбег-а и АБС-а май има значение откъде идва колата, аз карам типо 1.4 S (минимум оборудване, без оборотомер) ’95 от Австрия и е с Еърбег, а някой ми беше казал, че ако било от Германия щяло и АБС да има. Въпрос на законови изисквания в страната по време на първата му регистрация.blader написа:И аз да се оптам да помогна за километрите и аз се съмнявам преди близо година си взех браво ’97 и бе на "реални" 119 000(самия търговец каза гаранция не давам за километрите и той не може да знае дали в Италия не са пипани), отностно Еърбег-а и АБС-а --споко и моята няма - това са си екстри за тая 96-97 година, не мога да кажа от коя година са стандартно оборудване.Успех!vesko написа:Да прщаваш, ама ми е много трудно да не го подложа на съмнение. Кой си купува кола за ~30000 марки за да я кара по 750 км на месец и накрая да я продаде за макс. 1500 марки за да стигне до теб на 4400? Пък и ДИЗЕЛ? Пък и без АБС и еърбег - също съмнително, в тая връзка - откъде е внесена колата, та 96-та година няма АБС и възд. възглавница? БЕгай бърЖе във Вантото...Извини ме, не искам да се заяждам, още по-малко да ти развалям кефа от придбивката, ама по-добре да си мнителен като купуваш и да ти е спокойно след това, отколкото обратното, ще се съгласиш...81 000 km (това да кажем, че не го подлагаме на съмнение)Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Ами благодаря за всички съвети. Наистина не очаквах такава активност, защото темата е доста банална.Относно хидравлика ще проверя какво е положението с хидравличната течност, дано това да е причината.За километрите на колата, разбира се, че не ги взимам за чиста монета, но поне съм напълно сигурен, че за последните почти 5 години са навъртяни само около 20 000км. А самата кола е вкарана през 2001 от Австрия. Там колко е карана наистина няма гаранция, но за 4г. се надявам да не е чак толкова много. Вероятно е била нещо чукната като са я внесли.Сега ме притеснява малко само тази история с AirBag-a. До сега не бях виждал Marea без възглавница и с такъв волан (хванат на 3 точки вместо на 4). Но пък "blader" ме успокои като каза, че и неговото Bravo няма AirBag и ABS. Явно наисти се водят екстра и не са във серииното оборудване.Иначе на Test drive колата се държа много добре. Чак не ми се вярваше че това е 75к.с. дизел.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
За да ти внеса още успокоение - моето Браво 1.4 от 03/98 (по e-per) внос от Италия също е без AirBag!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар