Махам филтара и гледам една желязна клапа под него ама не марда като натискам коп4ето натиснах я зверски с ръка изчатка падна надолу и сега ми се гледа вентилатора на парното какво направих дали не и срах отгоре влязах ватре пак натискам копчето за въздуха пак нищо не реагира.А дали въобще тва е било клапата ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помощ голяма бела с клапата за парното
Collapse
X
-
gdd55Етикети: –
-
Re: помощ голяма бела с клапата за парното
малко си я посчупил тая клапа ама нищо те и без тва много рядко има кола на която да и работи изчисти внимателно да не счупи перката на моторчето като го пуснеш и това е не е чак толкова страшноgdd55 написа:Махам филтара и гледам една желязна клапа под него ама не марда като натискам коп4ето натиснах я зверски с ръка изчатка падна надолу и сега ми се гледа вентилатора на парното какво направих дали не и срах отгоре влязах ватре пак натискам копчето за въздуха пак нищо не реагира.А дали въобще тва е било клапата ????TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?Georgi написа:Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклатаМомчил написа:Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?Georgi написа:Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Стеф, как точно да я направя тази процедура, достапът до там с рака е доста ограничен и другият въпрос е знаеш ли какъв е хода на тази клапа, защото при мен се отваря може би около 2см(това достатъчно ли е, или трябва да я натисна със сила надолу за да отвори още повече?stef написа:точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклатаМомчил написа:Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?Georgi написа:Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
при бравата не знам как е но 2см са си малко, на мен на темпрата ми се отваря така че да се види изцяло моторчето/по точно перката на моторчето/ когато си осигуриш досъп до клапата провери отвътре с копчето за рециркулация на въздуха да не би ти да си от малкото късметлии на които клапата си работи ако не помръдва в никоя посока може да я понапънеш малко да я отвориш според мен изцяло отворена е по добрия вариянтМомчил написа:Стеф, как точно да я направя тази процедура, достапът до там с рака е доста ограничен и другият въпрос е знаеш ли какъв е хода на тази клапа, защото при мен се отваря може би около 2см(това достатъчно ли е, или трябва да я натисна със сила надолу за да отвори още повече?stef написа:точно това е , застопори я в отворено положение за да нямаш ядове с изпотяване на стъклатаМомчил написа:Колега,клапата под поленовият филтър ли се намира, че при мен като го махна този филтър има нещо което си се "мандахерца" свободно (имам предвид от едната страна е неподвижно, а от другата се движи свободно), та тва ли е въпроснат клапа?Georgi написа:Не се притеснявай. И аз като теб махнах филтъра и натиснах клапата и тя трудно, но се отвори. Сега не ми се поти предното стъкло. Все пак съм я залепил в отворено положение с двойнолепещо тиксо.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
И при Браво/Брава е така, отваря се изцяло - вижда се моторчето!stef написа:при бравата не знам как е но 2см са си малко, на мен на темпрата ми се отваря така че да се види изцяло моторчето/по точно перката на моторчето/ когато си осигуриш досъп до клапата провери отвътре с копчето за рециркулация на въздуха да не би ти да си от малкото късметлии на които клапата си работи ако не помръдва в никоя посока може да я понапънеш малко да я отвориш според мен изцяло отворена е по добрия вариянтAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
gdd55
kakvo da vi kaja. Чак задните ми стъкла изсахнаха
Ама вече клапа нямам тя въобще за какво ли ми е само главоболия имах с нея.Само че и мойта сега се мандахерца ама нали не ми се запотяват джамеците Чак реотан за задния джам не ползвам той изсахва за секунди
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар