Здравейте колеги,В момента карам Мареа седан и колата ми малее-в момента моето семейство сме трима,но в края на тази година ще станем 4 -ма-живот и здраве!!! :P Даите съвет за FIAT Ulysse -то??Къде са му силните и слабите страни/защото вече имам лошият опит с Мареата/!!Насочил съм се към бензинов двигател,но май най-малкия е 2,0/какъв ли разход ще дава/??Дали може да му се сложи обикновена газова??/в момента на Марията съм с такава и съм много доволен/!!Ако товане не е моята кола насочете ме към подобна/съпоставима с цената на Ulysse -то/Благодаря!! :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT Ulysse-за и против!!!
Collapse
X
-
Ситроен Evasion,Пежо806,Ланчиа Zeta и Фиат Ulysse това всичкото е една кола. Не са хич лоши,единствено е по добре да е с по голям двигател защото с 1.8 се задъхват.Дизелите са им много добри но при положение,че искаш бензин 2.0см3 ще ти е екстра.Другото което знам е че поради големия обем на купето вътре климатика не винаги смогва да охлажда добре и се задъхва.Бензиновите двигатели похарчват повечко за разлика от дизела който е доста икономичен.Има много комфортна возия след мареата ще ти се види направо като лодка.Ако може да е поне след 1997 защото първите екземпляри не са от най добрите.Като цяло не е зле това което си намислил.Отиди разгледай ,покарай и ще решиш общо взето за наши условия са здрави машини и най-хубавото им е че потдръжката им не е по скъпа от тази на лек автомобил.Единствено фиат имат двигател 1.8 другите започват от 2.0 нагоре,при положение че ще слагаш газ не го мисли вземай си бензинка и това е...Marea Wekeend 1999 1.6 16V
-
Подкрепям колегата. Вече става година и половина както карам Зетата(2000ссм, турбо) - много съм доволен. Жената все още не е успяла да я напълниfiatini написа:....не го мисли вземай си бензинка и това е...
. Още като я взех я газифицирах - сложих и газов инжекцион ФОБОС. Като возия - наистина ще се влюбиш в нея, като обем - по горе съм споменал
, климатика се справя добре, но на задните седалки се чувства по-слабо. Като разход - нищо не връща, изгълтва всичко
, а иначе сериозно градско в София(ежедневен маршрут Люлин - 7ми км) около 18-18.5/100 км (трасето е към 20 км и го минавам за час, час и половина), извънградско межди 8.5 и 11 (зависи кой кара по-малкия разход е постигнат от жената :D )
Коментар
-
Re: FIAT Ulysse-за и против!!!
Колега здравей. Взе ли си вече ван. Преди мислех да си търся Espace, но като се загледах в евровановете видях, че ми допадат повече. В момента и аз съм решил да си взема еврован, т. е. да бартеросам Brava-та. Но все още не съм избрал с какъв двигател да търся ван. Той ще ми е автомобил за всекидневие, не за превоз на стока или пътници. Мен най много ме интересува разхода на гориво. В момента карам Brava 1.6 бензин с газ (с обикновена АГУ), като разхода ми е в най добрите случаи 6 извънградско, като говоря за напълно икономично каране, а на бензин 5,5 л./100. За вана знам, че ще гори повече от Brava-та, но поне возията ще е по комфортна, и никога не е излишно да има повече масто за багаж. Доколкото знам е добре да се търси ван поне след 97 г. Та ако можете да ми дадете съвет кой двигател го водят за най здравият и насоки какво и къде да се гледа.andreigg написа:Здравейте колеги,В момента карам Мареа седан и колата ми малее-в момента моето семейство сме трима,но в края на тази година ще станем 4 -ма-живот и здраве!!! :P Даите съвет за FIAT Ulysse -то??Къде са му силните и слабите страни/защото вече имам лошият опит с Мареата/!!Насочил съм се към бензинов двигател,но май най-малкия е 2,0/какъв ли разход ще дава/??Дали може да му се сложи обикновена газова??/в момента на Марията съм с такава и съм много доволен/!!Ако товане не е моята кола насочете ме към подобна/съпоставима с цената на Ulysse -то/Благодаря!! :P
Коментар
-
Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Благодаря за отговора. Този сайт го знам, даже съм си поръчвал части от него. Разликата в цените май е само в окачването, тъй като като съпоставям цените на повечето части (по точно на основните които съм сменял), на Brava-та са по високи. А за носачите, аз в момента съм с рециклирани. Всеки който си е правел на същото място рециклирани шарнири, винаги е бил доволен. Повечето казват че рециклираните им шарнири издържат около 5 г., (зависи от карането).Tornado написа:Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Колега къде си си рециклирал шарнирите ?marto_gp написа:Благодаря за отговора. Този сайт го знам, даже съм си поръчвал части от него. Разликата в цените май е само в окачването, тъй като като съпоставям цените на повечето части (по точно на основните които съм сменял), на Brava-та са по високи. А за носачите, аз в момента съм с рециклирани. Всеки който си е правел на същото място рециклирани шарнири, винаги е бил доволен. Повечето казват че рециклираните им шарнири издържат около 5 г., (зависи от карането).Tornado написа:Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Рециклирах ги тук при един майстор в Оряхово.pecata написа:Колега къде си си рециклирал шарнирите ?marto_gp написа:Благодаря за отговора. Този сайт го знам, даже съм си поръчвал части от него. Разликата в цените май е само в окачването, тъй като като съпоставям цените на повечето части (по точно на основните които съм сменял), на Brava-та са по високи. А за носачите, аз в момента съм с рециклирани. Всеки който си е правел на същото място рециклирани шарнири, винаги е бил доволен. Повечето казват че рециклираните им шарнири издържат около 5 г., (зависи от карането).Tornado написа:Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
В крайна сметка май везните клоният към бензинов двигател с АГУ.2she написа:Служебната ми кола е Ulisse 2.1td 110hp има страхотна возия и много добър разход за такава кола,мотора е на пежо и е доста добър и в ускорение.Климатика си работи нормално имаси ’’духалки’’ и за втория ред седалки.А дали газ или дизел ти си реши.
Коментар
-
Карам Ulysse 2.0 бензин от 3 години и то предимно градско каране, колата е перфектна и няма забележки! Климатроника работи отлично и няма нищо вярно, че не смогва заради голямото купе, напротив задал съм температура 21 или 22 градуса и си я потдържа идеално! Една от многото ми коли за коята не съжалявам че съм си я купил !!!
Коментар
-
Кой е тоя майстор в Оряхово понеже съм от Козлодуй и може и аз да го ползвам.marto_gp написа:Рециклирах ги тук при един майстор в Оряхово.pecata написа:Колега къде си си рециклирал шарнирите ?marto_gp написа:Благодаря за отговора. Този сайт го знам, даже съм си поръчвал части от него. Разликата в цените май е само в окачването, тъй като като съпоставям цените на повечето части (по точно на основните които съм сменял), на Brava-та са по високи. А за носачите, аз в момента съм с рециклирани. Всеки който си е правел на същото място рециклирани шарнири, винаги е бил доволен. Повечето казват че рециклираните им шарнири издържат около 5 г., (зависи от карането).Tornado написа:Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Знаем го като Пашата. Живее под гимназията, ако си идвал насам. Аз другата седмица ще ходя към Козлодуй, ако имаш нещо в предвид можем да се срещнем.sasho_35 написа:Кой е тоя майстор в Оряхово понеже съм от Козлодуй и може и аз да го ползвам.marto_gp написа:Рециклирах ги тук при един майстор в Оряхово.pecata написа:Колега къде си си рециклирал шарнирите ?marto_gp написа:Благодаря за отговора. Този сайт го знам, даже съм си поръчвал части от него. Разликата в цените май е само в окачването, тъй като като съпоставям цените на повечето части (по точно на основните които съм сменял), на Brava-та са по високи. А за носачите, аз в момента съм с рециклирани. Всеки който си е правел на същото място рециклирани шарнири, винаги е бил доволен. Повечето казват че рециклираните им шарнири издържат около 5 г., (зависи от карането).Tornado написа:Относно двигателите на изброените ванове тук във форума няма кой да ти даде съвет защото всичките са френски.Относно окачването линка по долу дава ясна представа.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
Коментар
-
Здравейте на всички. Темата е много стара, но именно заради това реших да я вдигна малко. Харесал съм си го това ванче, но в диапазона 2004-2006 година, но в интернет не намирам мнения за тази генерация, а за по старите модели, където се споменават проблеми с електрониката предимно. Искам да помоля колегите, които имат такова возило, но от посочените години да споделят мнение как е откъм разход за ремонти и надеждност, в смисъл има ли проблемите на стария модел? Харесъл съм си двигател 2.0 HDI, за който чета хубави неща, не съм карал до сега дизел, а бензинови такива не видях....посъветвайте ме ако греша с мотора кой да избера като по евтин от към поддръжка и по непретенциозен.Благодаря предварително и поздрави на всички!
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар