Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?

    Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензин
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Бензиновата ти помпа не качва достатъчно налягане, или някакви утечки по бензиновата магистрала.
    FIAT TIPO 1.4 i.e.

    Коментар


      #3
      рамп написа:
      Бензиновата ти помпа не качва достатъчно налягане, или някакви утечки по бензиновата магистрала.
      Това ако е така се хваща лесно - даваш на контакт и чакаш 3...4 сек - помпата трябва да е напълнила за това време ако "дърпа" въздух отнякъде.

      Коментар


        #4
        Сменял ли си горивния филтър?

        Коментар


          #5
          1115 написа:
          рамп написа:
          Бензиновата ти помпа не качва достатъчно налягане, или някакви утечки по бензиновата магистрала.
          Това ако е така се хваща лесно - даваш на контакт и чакаш 3...4 сек - помпата трябва да е напълнила за това време ако "дърпа" въздух отнякъде.
          Помпата я чувам като дам на контакт и след 2 сек спира, чакам да угасне и дюзата и чак тогава паля.бензинов филтър нямам.Да взема да я сменя помпата а?Опаричил съм се сега и искам да купя нещо на колата.Дали ще пали от първото щракване сутрин като я сменя?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            За да си сигурен: към карбуратора ти или инжекцията отиват две маркучета от резервоара. Разкачаш това за обратния ход към резервоара и даваш на стартер. Ако за 30 сек напълни съдче с 1/2 литър бензин значи помпата е горе долу добре. Ако напълни много по-малко - значи за смяна. Ако искаш пък иди майстор да ти замери налягането което създава помпата с манометър. Така е най-сигурно. Но не знам колко точно трябва да бъде за твоя модел. Майстора ще знае.
            FIAT TIPO 1.4 i.e.

            Коментар


              #7
              Не се вкарвай в некфи филми бе момче...

              Коментар


                #8
                И аз мисля, че излишно се вкарвате в разходи! Щом искате си проверете помпата, но едва ли тя прави този проблем, ако изобщо може да се нарече проблем. Щом изключва значи е качила налягането. Освен това ако е повредена, ще си е повредена и няма да има претенции дали старта е сутрешен или не. Мен ако питате обърнете внимание на горивото, пък после чоплете по колата.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  По-добре сложи добавка за чистене на дюзи, прегледай свещите и кабелите (ако имаш такива) . Чак пък помпа....
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар


                    #10
                    Re: Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?

                    infineon написа:
                    Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензин
                    Май искаш да запали като и покажеш ключа. :D При тия температури и влажност на въздуха моето Пунто пали на втория-третия път.чичо Нено
                    Fiat Punto 1,1- 1996г.
                    газ-бензин , "Lovato"

                    Коментар


                      #11
                      Никви филми бе момче,Това си беше жив случай при мен преди 8-9 месеца.Влачих се така 3 месеца. През зимата сутрин въртях по 10-15 оборота докато запали. При второ и трето палене всичко беше наред. Ходих три пъти на елкон и ми взеха пари и ми казаха - нищо ти нема.докато не замерих помпата/съответно смених/ нещата не се оправиха.и аз го карам човека само да провери, не да я сменя без да е проверил.При мен като разкачиха маркуча за обратен ход на бензина и цял ден да въртя никъв бензин не изтече. а като замериха налягането на помпата вместо 1,6 атм показа 0,7 атм. тва е положението при мен. жив случай.
                      FIAT TIPO 1.4 i.e.

                      Коментар


                        #12
                        Ти говориш за 10-15 оборота. Човека говори за 2-3.

                        Коментар


                          #13
                          Моята като е студена винаги тървия път пали след 3 4 секунди въртене,втория път на четвърт.Според мен това е добре за двигателя че не пали от раз като е студен,развърта си маслото и от втория е запалила.
                          Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                          Коментар


                            #14
                            Re: Сутрин пали чак от 2-3 оборота - защо?

                            Neno Er написа:
                            infineon написа:
                            Нормално ли е при първото палене за деня колата да върти около 2-3 оборота докато запали?При палене след 6 часа след това колата още с щракването на ключа пали?Дали може да се появи сериозен проблем от това?Какво трябва да се смени за да пали и сутрин така?браво 1.6 бензин
                            Май искаш да запали като и покажеш ключа. :D При тия температури и влажност на въздуха моето Пунто пали на втория-третия път.чичо Нено
                            Значии предната ми кола беше точно такова Пунто 1.2 като твойто и дори да е стояло 2 седмици зимата си пали от първото докосване на ключа, А бравото трябва да му задържиш ключа мъничко за да запали.Необичам излишно въртене на стартер че да си нямам проблеми с акумулатора.Колата си няма проблеми с вървенето на високи скорости 5000 об/мин на 5 та тъй че мисля че не е от помпата.В бензина винаги сипвам добавка- лики моли или редекс и си върви перфектно.Всъщност не съм сигурен колко оборота прави двигателя докато запали- задържам ключа около 1 до 2 секунди най много.Още един въпрос- Паля колата без да натискам газта т.е на затворена дроселова клапа. Нали така е правилно?
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              И натиснат съединител!
                              F31 BMW 320d

                              Коментар

                              Working...
                              X