Ще ви послушам е ще взема да мина някъде да га погледнат да не се случи нещо непредвидено!!п.с. Естествено междувременно се оказа, че имам и някакъв проблем в десния барабан отзад, в събота бях в сервиз - нищо не стана. Днес пак отивам и дано успеят тоя път да го направят щото нещо май работата отива на зле
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартер за Браво
Collapse
X
-
Шегичка ве хора! Нали и аз карам такава бангияVladim написа:Ей, ей... На всички коли на много километри се прехендя бендикса. Имах същия проблем с един много дърт опел. Разглобих го целият стартер след това си намерих само бендикса за към 18-20лв. и готово!me_to_u написа:Спокайно приятел, не се отчайвай!
Отиваш както ти препоръчаха в някой сервиз за стартери и си готов. Както каза Митко, онова зъбно колело, дето му казват бендикс. Стартера си ти върти.
П.С. Така е с тея италиански бангии!
Ама така са известни нашите коли сред масите

Коментар
-
Здравейте, сори че връщам тачава стара тема ама е по-добре от колкото да пускам нова(пък ако никой не се включи ще отворя де
)Та аз имам следния проблем с браво 1.4 98г. Значи като е студена пали без да се замисля, ама като е загряла вие много слабо все едно няма грам ток. Смених акомулатора и пак същото. Дали е от стартера или нещо тоците се бъзикат?!?!Проблем 2:Понеже щайгата е с метан (скоро я купих и е карана доволно в Италия) задницата нещо не е наред. Първо задните гуми са леко наклонени, лявата повечко. Няма тропане и стържене, но всяка дупка се усещта много яко, особено при бавна скорост. При по-висока скорост се усеща лека нестабилност (BTW това ми се струва, че може и да е от лекия луфт на волана, който нямам идея от какво е, правено е диагностика и баланс на преден мост). Та ходих при двама "майстори" които след щателен преглед (небрежен поглед за 2 секунди към разкривените гуми
) дадоха диагнози съответно носачи и лагери!!! И 2те ми се струват твърде невъзможни предвид на това, че кола с прогнили носачи 98г трябва да е кисната в киселина
.(аз съм малко невежа де
).Та ако имате предположения пишете... 10х
Fiat Bravo 1.4, 12V, 1998
Коментар
-
по-добре отиди по-скоро да ти го оправят, че ако е маховика ще ти прецака и стартера.На мойто браво ми правеше така, палеше след като "изжужи" 1-2 пъти и накрая каза само "прас" и се счупи корпуса на стартера, понеже е бил засрещнал 2 зъба и е дал зор.Маховика го намерих в "Анкол" срещу 100 кинта, от там взех и стартер за същата сума.Успех!
Bravo HGT 2001
Коментар
-
Въпроса е, че като колата е студена пали без проблем и никакво "жужене"... дали е това? Притесняваме да не дава грешка при подаването на стартов ток от компютъра, а аз да се изръся за нов стартер (както смених и акомулатораv_a_c_h_o_o написа:по-добре отиди по-скоро да ти го оправят, че ако е маховика ще ти прецака и стартера.На мойто браво ми правеше така, палеше след като "изжужи" 1-2 пъти и накрая каза само "прас" и се счупи корпуса на стартера, понеже е бил засрещнал 2 зъба и е дал зор.Маховика го намерих в "Анкол" срещу 100 кинта, от там взех и стартер за същата сума.Успех!
)10х все пак
Fiat Bravo 1.4, 12V, 1998
Коментар
-
Колега аз пишех на chris той има проблем със стартера, а при теб нямам идея, но може и четките на стартера да са за смяна.pjhugo написа:Въпроса е, че като колата е студена пали без проблем и никакво "жужене"... дали е това? Притесняваме да не дава грешка при подаването на стартов ток от компютъра, а аз да се изръся за нов стартер (както смених и акомулатораv_a_c_h_o_o написа:по-добре отиди по-скоро да ти го оправят, че ако е маховика ще ти прецака и стартера.На мойто браво ми правеше така, палеше след като "изжужи" 1-2 пъти и накрая каза само "прас" и се счупи корпуса на стартера, понеже е бил засрещнал 2 зъба и е дал зор.Маховика го намерих в "Анкол" срещу 100 кинта, от там взех и стартер за същата сума.Успех!
)10х все пак
Bravo HGT 2001
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар