bogidar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор между Пунто и Брава
Collapse
X
-
Проблеми на двигателите като механика Пунто нямат,фаер двигателя е един от най здравите и НЕ МОЖЕ да удари клапани в бутала,няма проблеми с главата и изобщо е един от най здравитеgeorgiarg написа:Аз карам Brava 1,4 12V 1997г и съм много доволен от нея. До сега съм сменил само предните амортесьори, защото не видях една дупка вечерта и се хатресох право в нея. Монтирал съм си газова уредба, което на моноинжекциона става без проблем и до сега не съм имал неприятност с нея. Имам трима колеги с пунтовци, може би е до късмет при покупка на колата, но и тримата имат сериозни проблеми с двигателите като механика.Затова преди да се купи кола на стро е необходимо да и се направи сериозен преглед, за да няма после пазочаровани отзиви.
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
Re: ***
Добре де но защо тук http://www.punto.hit.bg/teh.html нещата седят по друг начин. Дайте някакъв линк където мога да видя характеристиките на различните двигатели...vesko.t написа:1.1 1.2 1.4 1.6.......bogidar написа:Малко глупав въпрос: Пунто бензин до 99г. какви обеми на двигатели има. До 1.2 ли са.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
gdd55
Колега от личен опит искам да кажа 4е брава/браво и мареа имат слабо място в носачите.постоянно касат задния тампон на носа4а това е заради хубажите ни патища, но все пак тва им е слабото място в окачването.Ако не се вземат мерски на време заминава целия носач а от там става лошо защото всички носачи в бг които ги продават са пални боклуци и от там всяка година трябжа да се кихат мангизи
Коментар
-
Е колега какво имаш предвид под "потоянно"? Нашето браво например след 50К километра тука още нищо не е скъсало - само предни амортисьори, ама това за 2 години каране из София си е нормално.Колкото до возията - Бравата е по комфортната кола, както споменахпо горе и стои по-стабилно на пътя някакси.gdd55 написа:Колега от личен опит искам да кажа 4е брава/браво и мареа имат слабо място в носачите.постоянно касат задния тампон на носа4а това е заради хубажите ни патища, но все пак тва им е слабото място в окачването.Ако не се вземат мерски на време заминава целия носач а от там става лошо защото всички носачи в бг които ги продават са пални боклуци и от там всяка година трябжа да се кихат мангизиAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колега,тва дет го казваш за ремъка и спец. ключа( пети) е вярно, обаче за нашият мотор 1.4 12V не е в сила, защото е с един разпределителен вал, (СМЯНАТА СТАВА БЕЗ ПЕТИ)Вярно е и това, че мазането на нашият мотор не е много добро, обаче е и хубаво, че веднага може да се направи проверка на вала (само със свалянето на капака), и съответно да се пазари човек ако е надран.Смяната на колянов вал в ДИНЕКСПРЕС струва около 300лв(труд+вал).Все пак аз залагам на BRAVA-та пред PUNTO-то заради комфорта.Mazgarev написа:проблема идва от неправилно сложен ангренажен ремък... за това смяната на ремъка става само в специализирани сервизи където имат един специален инструмент...FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
колега момчил ще си позволя да поправя една неволно допусната грешка от теб , не се сменя колянов вал а разпределителенМомчил написа:Колега,тва дет го казваш за ремъка и спец. ключа( пети) е вярно, обаче за нашият мотор 1.4 12V не е в сила, защото е с един разпределителен вал, (СМЯНАТА СТАВА БЕЗ ПЕТИ)Вярно е и това, че мазането на нашият мотор не е много добро, обаче е и хубаво, че веднага може да се направи проверка на вала (само със свалянето на капака), и съответно да се пазари човек ако е надран.Смяната на колянов вал в ДИНЕКСПРЕС струва около 300лв(труд+вал).Все пак аз залагам на BRAVA-та пред PUNTO-то заради комфорта.Mazgarev написа:проблема идва от неправилно сложен ангренажен ремък... за това смяната на ремъка става само в специализирани сервизи където имат един специален инструмент...TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:колега момчил ще си позволя да поправя една неволно допусната грешка от теб , не се сменя колянов вал а разпределителенМомчил написа:Колега,тва дет го казваш за ремъка и спец. ключа( пети) е вярно, обаче за нашият мотор 1.4 12V не е в сила, защото е с един разпределителен вал, (СМЯНАТА СТАВА БЕЗ ПЕТИ)Вярно е и това, че мазането на нашият мотор не е много добро, обаче е и хубаво, че веднага може да се направи проверка на вала (само със свалянето на капака), и съответно да се пазари човек ако е надран.Смяната на колянов вал в ДИНЕКСПРЕС струва около 300лв(труд+вал).Все пак аз залагам на BRAVA-та пред PUNTO-то заради комфорта.Mazgarev написа:проблема идва от неправилно сложен ангренажен ремък... за това смяната на ремъка става само в специализирани сервизи където имат един специален инструмент...
Мерси за поправката Stef
FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
gdd55
Ами аз на месец минавам 10 000км с моита мареа 1.9тд 100коня незнам ти за 2 години колко минаваш.А и ажерите ми имат брави и са на са6тото дереже.Всичко е от дупките по патищата но това е нищо един заден тампон е 15 лева.Като започне да издахва се чува зверско домбуркане в предницата и в сервиз фиат ми казаха 4е там им е слабо място.Но ако ти караш много малко или много внимателно естествено 4е няма да сменяш нищо но вярвай ми поне 80процента от тоя форум им дранчат предниците ако не са сменяли тоя тампон.и ланчията е сащата работа/един колега сега тука до мене ми казва/ рано или касно и ти ще рабереш за тоя тампон не сам ти душманин да не си помислиш нещоzgabrovski написа:Е колега какво имаш предвид под "потоянно"? Нашето браво например след 50К километра тука още нищо не е скъсало - само предни амортисьори, ама това за 2 години каране из София си е нормално.Колкото до возията - Бравата е по комфортната кола, както споменахпо горе и стои по-стабилно на пътя някакси.gdd55 написа:Колега от личен опит искам да кажа 4е брава/браво и мареа имат слабо място в носачите.постоянно касат задния тампон на носа4а това е заради хубажите ни патища, но все пак тва им е слабото място в окачването.Ако не се вземат мерски на време заминава целия носач а от там става лошо защото всички носачи в бг които ги продават са пални боклуци и от там всяка година трябжа да се кихат мангизи
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар