На какво се дължи това почукване при десен завой? Каре ли е или нещо друго? Таратайката е от подписа! няма да се обидя на никой ако заринете темата от мнения!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От ляво започна да почуква равномерно и ясно в десен завои??
Collapse
X
-
От ляво започна да почуква равномерно и ясно в десен завои??
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
И аз имам такива съмнения за каре. И ако каре, коя е наи голямата мизерия която мойе да ми направи в движение докато го сменя ?Inessita написа:Аз мисля, че е каре.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Може да се счупи и да останеш на пътя.Ако обаче се случи с висока скорост немам идея кви мизерии може да сътвориmancuzo написа:И аз имам такива съмнения за каре. И ако каре, коя е наи голямата мизерия която мойе да ми направи в движение докато го сменя ?Inessita написа:Аз мисля, че е каре.Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Re: ~
Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.MITAKA S написа:почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Re: ~
А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьорmancuzo написа:Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.MITAKA S написа:почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Re: ~
Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?PREDATORst написа:А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьорmancuzo написа:Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.MITAKA S написа:почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Re: ~
Като завиеш колата се накланя и пружината разпъва докрай изпусналия амортисьор и потропва,абе млати си сериозно.За да пробваш дали е каре навий на място пълен и потегли по рязко ако е каре ще почне да тракаmancuzo написа:Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?PREDATORst написа:А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьорmancuzo написа:Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.MITAKA S написа:почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Re: ~
Ще го пробвам тожа с пулния волан и ще кажа !PREDATORst написа:Като завиеш колата се накланя и пружината разпъва докрай изпусналия амортисьор и потропва,абе млати си сериозно.За да пробваш дали е каре навий на място пълен и потегли по рязко ако е каре ще почне да тракаmancuzo написа:Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?PREDATORst написа:А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьорmancuzo написа:Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.MITAKA S написа:почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
карето тропа при бавна скорост и завит напълно волан... така - чат-чат-чат
за пунтьо е към 85-90 пари бройката и за смяната по около 20 лв... причина за заминаване на карето е
или ако ти се е скъсал маншона - лесно се познава ако е хвърлило грес по подкалника.... п.п. и аз си мисля, че не е каре както го описваш.....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Карето освен че тропа при бавна скорост, и завит напълно волан.... така - "чат-чат"... тропа и при съвсем леко навит волан, при по-висока скорост. Като се качвах лятото към Рилския, карето ми тамън се беше разтропало. При бавна скорост трбяваше много да се навие волана, но при 50 км/ч беше достатъчно да отместя волана на около 45-60 градуса наляво, и се чуваше " р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р"donnna написа:карето тропа при бавна скорост и завит напълно волан... така - чат-чат-чат
за пунтьо е към 85-90 пари бройката и за смяната по около 20 лв... причина за заминаване на карето е
или ако ти се е скъсал маншона - лесно се познава ако е хвърлило грес по подкалника.... п.п. и аз си мисля, че не е каре както го описваш.....
Та при мен дясното каре тропаше предимно в ляв завой, а само при пълен волан надясно - и в десен. (Много е яко да обясняваш звук с текст ! ) М/у другото Ники Слависта ме съветваше да го сменя чак като започне да тропа и направо като се движа, поне той така бил направил. Но аз го смених при първа възможност дето се вика.
Коментар
Реклама
Collapse

има време докато затропа и направо!!

Коментар