Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От ляво започна да почуква равномерно и ясно в десен завои??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От ляво започна да почуква равномерно и ясно в десен завои??

    На какво се дължи това почукване при десен завой? Каре ли е или нещо друго? Таратайката е от подписа! няма да се обидя на никой ако заринете темата от мнения!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    Аз мисля, че е каре.

    Коментар


      #3
      Inessita написа:
      Аз мисля, че е каре.
      Ха с това мнение карам фиат!!!!!

      Коментар


        #4
        Inessita написа:
        Аз мисля, че е каре.
        И аз имам такива съмнения за каре. И ако каре, коя е наи голямата мизерия която мойе да ми направи в движение докато го сменя ?
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          А това не го знам вече!!!! Колегите ще кажат. Аз не съм чак толкова компетентна още

          Коментар


            #6
            mancuzo написа:
            Inessita написа:
            Аз мисля, че е каре.
            И аз имам такива съмнения за каре. И ако каре, коя е наи голямата мизерия която мойе да ми направи в движение докато го сменя ?
            Може да се счупи и да останеш на пътя.Ако обаче се случи с висока скорост немам идея кви мизерии може да сътвори
            Bravo 1.2 16v
            Lancia Dedra 1.8 16v
            Suzuki GSXR250R

            Коментар


              #7
              ~

              почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
              ~Hustlin Team~

              Коментар


                #8
                Re: ~

                MITAKA S написа:
                почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
                Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  !

                  ами на мен ми тропаше на ляв! сега вече и на десен има време докато затропа и направо!!
                  ~Hustlin Team~

                  Коментар


                    #10
                    Re: ~

                    mancuzo написа:
                    MITAKA S написа:
                    почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
                    Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.
                    А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьор
                    Bravo 1.2 16v
                    Lancia Dedra 1.8 16v
                    Suzuki GSXR250R

                    Коментар


                      #11
                      Re: ~

                      PREDATORst написа:
                      mancuzo написа:
                      MITAKA S написа:
                      почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
                      Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.
                      А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьор
                      Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #12
                        Re: ~

                        mancuzo написа:
                        PREDATORst написа:
                        mancuzo написа:
                        MITAKA S написа:
                        почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
                        Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.
                        А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьор
                        Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?
                        Като завиеш колата се накланя и пружината разпъва докрай изпусналия амортисьор и потропва,абе млати си сериозно.За да пробваш дали е каре навий на място пълен и потегли по рязко ако е каре ще почне да трака
                        Bravo 1.2 16v
                        Lancia Dedra 1.8 16v
                        Suzuki GSXR250R

                        Коментар


                          #13
                          Re: ~

                          PREDATORst написа:
                          mancuzo написа:
                          PREDATORst написа:
                          mancuzo написа:
                          MITAKA S написа:
                          почти сигорно е че е кара в повечето случеи е то! можеш да караш така докато се разтропа и на ляв и десен завои! лошото е че има варянт и да ти блокира колелото !рядко но! кофтии..
                          Ей тази мисъл ми хареса. Поради факта че имам да и правя бронята, фара , предния капак и какво ли още не в следствие на леко ударче, каретата малко ще зачакат. Пък и тропа от 2 дена само! Ще я разкофтя още малко и после ще ги сменям.
                          А люлее ли се предницата?Щот има някъв вариант да е амортисьор
                          Люлее се зверски предницата. И двата предни са изпуснали по мое мнение. Но пък това каква роля играе с тропането в десен завой?
                          Като завиеш колата се накланя и пружината разпъва докрай изпусналия амортисьор и потропва,абе млати си сериозно.За да пробваш дали е каре навий на място пълен и потегли по рязко ако е каре ще почне да трака
                          Ще го пробвам тожа с пулния волан и ще кажа !
                          CSI in the CAR !!!
                          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                          Коментар


                            #14
                            карето тропа при бавна скорост и завит напълно волан... така - чат-чат-чат за пунтьо е към 85-90 пари бройката и за смяната по около 20 лв... причина за заминаване на карето е или ако ти се е скъсал маншона - лесно се познава ако е хвърлило грес по подкалника.... п.п. и аз си мисля, че не е каре както го описваш.....
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #15
                              donnna написа:
                              карето тропа при бавна скорост и завит напълно волан... така - чат-чат-чат за пунтьо е към 85-90 пари бройката и за смяната по около 20 лв... причина за заминаване на карето е или ако ти се е скъсал маншона - лесно се познава ако е хвърлило грес по подкалника.... п.п. и аз си мисля, че не е каре както го описваш.....
                              Карето освен че тропа при бавна скорост, и завит напълно волан.... така - "чат-чат"... тропа и при съвсем леко навит волан, при по-висока скорост. Като се качвах лятото към Рилския, карето ми тамън се беше разтропало. При бавна скорост трбяваше много да се навие волана, но при 50 км/ч беше достатъчно да отместя волана на около 45-60 градуса наляво, и се чуваше " р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р" Та при мен дясното каре тропаше предимно в ляв завой, а само при пълен волан надясно - и в десен. (Много е яко да обясняваш звук с текст ! ) М/у другото Ники Слависта ме съветваше да го сменя чак като започне да тропа и направо като се движа, поне той така бил направил. Но аз го смених при първа възможност дето се вика.

                              Коментар

                              Working...
                              X