Здравейте колеги.Става въпрос за FIAT Stilo 1.9 JTD 03.2004г. 4бр. airbag, ел. пакет, централно , серво, климатик, ABS, лети джанти 16’ Предлагат ми го на много добра цена.Понеже нямам никъкви впечатления за Фиат,моля да дадете някакво мнение за колага като цяло.Моля да ме извините ако не си задавам въпроса в правилния раздел.Ето и снимки на колата.Изгежда доста добра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за покупка на Fiat Stilo
Collapse
X
-
Ама още ли е там колата, какво й се чудиш, хвани някой разбиращ от фиати да я види и я подкарвай, за подробностои относно качествата й ще се изкажат колегите притежаващи такова добиче, но доколкото знам това е един от най добрите двигатели на фиат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Казаха че била доста икономична и пъргаваNikMar написа:Ама още ли е там колата, какво й се чудиш, хвани някой разбиращ от фиати да я види и я подкарвай, за подробностои относно качествата й ще се изкажат колегите притежаващи такова добиче, но доколкото знам това е един от най добрите двигатели на фиат.
.Ще е хубаво да даде и някои мнение което е подкарвал такъв автомобил.Също така може да споделите и от към обслужване как стоят нещата(финансово-не намерих нищо в търсачката).
Коментар
-
Ето в този сайт има цени на много резервни части, повечето са на нормални цени амортисьори около 100-130лв., носачи 100лв., ангренажен комплект 200лв. нищо фрапантно. http://axm-auto.com/ Разхода на този двигател е много добър, ако го коткаш пада под 5л./100км.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Аз съм вече година със Stilo JTD 115 само че 3 врати. Колата ми е първа и нямам база за сравнение, но определено съм много доволен от нея!За една година съм сменил един кантар за еърбега и акумулатор, че стария даде фира.Нека някой който може да ги сравни да ти каже, но не съм срещал много оплаквания, като изключим проблема с датчика за еърбега, който го има при 90 на сто от колегите
)Смяна на масло и филтри около 300 лв с работата. Може и по-малко да ти излезе.Иначе двигателя е звяр, разхода на гориво е без коментар, забравяш кога си ходил да сипваш гориво, стереото е фабрично и радва доста
Има и много други екстри. Тази обаче е комби и може би има други особености, нека все пак някой който има впечатления да ти каже. Но най-важното е да е в добро състояние, да не е удряна или някой пишман майстор да си е оставил ръцете и да ти достави главоболия.Това е от мен. Успех!
FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Благодаря за мнението!Очаквам и други мнения от колегитеcho написа:Аз съм вече година със Stilo JTD 115 само че 3 врати. Колата ми е първа и нямам база за сравнение, но определено съм много доволен от нея!За една година съм сменил един кантар за еърбега и акумулатор, че стария даде фира.Нека някой който може да ги сравни да ти каже, но не съм срещал много оплаквания, като изключим проблема с датчика за еърбега, който го има при 90 на сто от колегите
)Смяна на масло и филтри около 300 лв с работата. Може и по-малко да ти излезе.Иначе двигателя е звяр, разхода на гориво е без коментар, забравяш кога си ходил да сипваш гориво, стереото е фабрично и радва доста
Има и много други екстри. Тази обаче е комби и може би има други особености, нека все пак някой който има впечатления да ти каже. Но най-важното е да е в добро състояние, да не е удряна или някой пишман майстор да си е оставил ръцете и да ти достави главоболия.Това е от мен. Успех!
Коментар
-
Не мога да ти дам съвет, защото нямам впечатление от този модел на Фиат, но като гледам колегите много са доволни. На мен също много ми хареса колата, двигателя е много добър, икономичен, мощен, с потенциал за чип-тунинг... изглежда доста запазена. Успех!Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
Подкрепям колегата . -------Закарай я в сервиз за диагностика и ако ти кажат , че е читава - вземай :D Виждат се и реалните километри на този двигателNikMar написа:Ама още ли е там колата, какво й се чудиш, хвани някой разбиращ от фиати да я види и я подкарвай, за подробностои относно качествата й ще се изкажат колегите притежаващи такова добиче, но доколкото знам това е един от най добрите двигатели на фиат.
Аз ако имах възможност , бих се хвърлил на едно Стило ЖТД 3/5 врати само че
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Къде 300лв.cho написа:Смяна на масло и филтри около 300 лв с работата.....
? Филтър горивен е 20лв., въздушен 15лв.,климатика 20лв., маслен 10лв., масло селенИя ти е 15лв. литъра. За работа макс. 30лв. в най-лошия случай 200лв. като нормално е да ти стигнат 150лв.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Само маслото излезе към 120 тъй като взех 3х2л - разбира се Selenia WR Diesel!А момчетата от сервиза ми укрепваха една кора под двигателя че беше леко провиснала от единия край и затова написах "може и по-малко"!Иначе ако се напъне човек може и до по-малко от 150лв да ги докара, ако си сменя сам всичко и не държи на качествени консумативи...
FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Колега,не ми се иска да те разочаровам,но лично аз съм песимист към твоя избор и ще се аргументирам защо.Аз уважавам много този модел на Фиат,карал съм доста такива и смятам че е един сполучлив модел.Единствената ми забележка към модела е че е доста шумен в купето от към двигател в ниски и средни режими,а при скорости над 120-130 км/час по магистрала се появява и доста голям аеродинамичен шум.Но конкретно за твоя избор:най рисковите коли при покупка са колите на малко години и клм. и на много добра цена.Това да го знаеш като правило.Това,което виждам от снимките ,тази кола е на изключително много клм.Волана е претапицирван.И капака на ербека е протрит ,което е абсурт за кола на обявени 98000клм.Оргиналната рафиловка на воланите на Фиат се протрива след 200000-220000 клм.А за да се наложи автоджанбазина да я претапицира,значи волана е станал по гладък от градински маркуч и повече даже.Това е редовен бизнес номер на нашите автоджанбази от около 2 години насам и най много го практикуват при дизелите.Тези 98000 клм ,които е обявил ми звучът хем смешно,хем зловещо.Аз смятам,че поне една 2-ка е извадена от километража от ляво на цифрите.Освен това са сменявани и гумичките на педалите,защото си личът че са нови.Ако тази кола е тип-топ,98000 клм и на 5 години в Италия няма да ти позволят да я погледнеш под 5000 евро.А тук е обявена за 8000 лв.с всичките му печалби,разходи и транспорт до BG.Това е моето мнение.Бъди много внимателен,когато цената е много изгодна.Казвам това,което виждам от снимките.Отделно трябва много прецизен оглед за пребоядисвани елементи по купето,удари,дали е цялостно пребоядисвана и т.н.Желая ти успех и никога да не купуваш кола с претапициран волан.G_G_ написа:Благодаря за мнението!Очаквам и други мнения от колегите
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар