Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото гасне като включа светлините

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото гасне като включа светлините

    Колеги, много моля за помощ .Колата е Типо 1.4 и.е. катализатор.Колата си пали нормално, но когато включа светлините двигателя гасне. Всичко е угаснало - няма чистачки, няма аварийни, няма обаче и изгорели бушони. Ако пробвам втори път след минута-две и имам късмет си пали нормално. и ако включа светлините пак гасне.Гасне също и радиото и иска след това да въведа отново код - сиреч токовете тотално са изключили.Насочиха ме да проверя кабелите от акумулатора. Направих го - няма резултат.Отидох на ел. техник - колата се оправи, имало скъсани жици и др. Но минаха 3-4 дена и проблема отново се появи.Така че много моля за съвет, какво да търся .Благодаря предварително за помощта!
    FIAT TIPO 1.4 i.e.

    #2
    Според мен проблема не е в силовите вериги, а в управляващите. Може би да се огледа под таблото за повредени кабели!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Благодаря, ще направя всички възможни проверки!
      FIAT TIPO 1.4 i.e.

      Коментар


        #4
        замери ли на колко ти зарежда динамуто ако не зарежда достата4но и пуснеш фаровете консумациата се вдига с о6те 1V а волтажа на акомулатора пада и ако си инжекциа или моно колата гасне аз имам са6тия проблем с vw passat и се налага да сменям вклу4ватела на които седат 4етките на динамото не зарежда достата4но а трябва да зарежда малко над 13.00 V
        запалиха двигателя и тогава той чу 4-римата да работят в перфектен синхрон, 1.6литровия 16клапанов Фиат Браво леко ръмжеше доволен от това че са го събудили

        Коментар


          #5
          Demon4eto написа:
          замери ли на колко ти зарежда динамуто ако не зарежда достата4но и пуснеш фаровете консумациата се вдига с о6те 1V а волтажа на акомулатора пада и ако си инжекциа или моно колата гасне аз имам са6тия проблем с vw passat и се налага да сменям вклу4ватела на които седат 4етките на динамото не зарежда достата4но а трябва да зарежда малко над 13.00 V
          Извинявай колега, но това не се чете, камо ли да се разбере.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Колега, прав си за динамото. Ако не зарежда може да няма достатъчно напрежение за компа и да не ми дава ток към бобината/свешите изобщо. Затова и колата се дави и свешите са целите мокри с бензин.Ама... Проверих динамото - зарежда си добре: 13,8 на празен ход, 14,5 при настъпване малко педала на газта.Друго се питам!? Може ли да е от паднал акумулатор - окъсила клетка (от време на време) и дава 10-11 волта -> компа не сработва и не дава искра.Защото акумулатора ми вече показва рога. Два три пъти сутрин не щя да завърти. а един път току що я угасих и като завъртях каза ъ-ъ - няма 1/4 оборот и толкоз.
            FIAT TIPO 1.4 i.e.

            Коментар


              #7
              Моето мнение-слаба връзка ,проблем в контактен ключ;имобилайзер на допълнително слагана аларма.Ако няма аларма си провери контактния ключ.Когато включиш фаровете се вдига консумацията и ако алармата има проблем с имобилайзера същия гаси мотора.Успех

              Коментар


                #8
                Провери си ремъка на генератоа.Може да е хлабав.

                Коментар


                  #9
                  Аларма имаше, ама е свалена. Имобилайзер не е имала.Сега смених клемите не акумулатора, сигурен съм че контакта е железен (айде оловен).Ремъка го провериха - ОК.Остава контактния ключ или все пак акумулатора е сдал багажа.Ама дали от него (ниско напрежение при по-голямо натоварване) може да ми гасне???
                  FIAT TIPO 1.4 i.e.

                  Коментар


                    #10
                    Колега, може да е от акумулатора. При мен се получи нещо подобно преди да си замине съвсем. На два пъти по подобен начин ми угасна колата, и то при включване на фаровете за мъгла, помня че беше един порой и с включването им колата си угасна. След няколко седмици в един прекрасен ден я спрях и след това отказа съвсем. Купих нов акумулатор и всичко си е ОК.
                    FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                    Коментар


                      #11
                      cho написа:
                      Колега, може да е от акумулатора. При мен се получи нещо подобно преди да си замине съвсем. На два пъти по подобен начин ми угасна колата, и то при включване на фаровете за мъгла, помня че беше един порой и с включването им колата си угасна. След няколко седмици в един прекрасен ден я спрях и след това отказа съвсем. Купих нов акумулатор и всичко си е ОК.
                      Благодаря ти много Чо. Натам отива работата (нов акумулатор)
                      FIAT TIPO 1.4 i.e.

                      Коментар


                        #12
                        Едва ли е от акомулатора.По-скоро от клемите на акомулатора.Имам същата кола и със най умрялия акомулатор карах малко от зимата.Смени клемите 1-2 лв. преди да смениш акомулатора 130-160лв.
                        Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                        ZFA16000002608488

                        ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                        Коментар


                          #13
                          Голям процент от колите могат да работят с откачен акумулатор, разбира се вредно е, но не и невъзможно, изпробвано е на москвич, нисан примера, пежо 405, сеат марбела, вярно на типо не съм пробвал, но предполагам, че става. Искам да кажа, че едва ли проблема ти е от акумулатора. Хм, като цяло случая е много странен, защо не пробваш с друг консуматор(реотан зад. стъкло, вентилатор) дали и тогава ще гасне, ако не да се търси нещо по веригата на фаровете.
                          --Старата ръжда любов не хваща!--
                          156 sportwagon 1,9 jtd 115
                          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                          Коментар

                          Working...
                          X