Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Marea 1.6, Пукане във въздушния филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Marea 1.6, Пукане във въздушния филтър

    Здравейте!Колата ми е Fiat Marea 1,6 ; 103 ; Бензин - метан От известно време колата ми изобщо не върви!!! Проблема ми е следния: колата е на метан, но от както спряха газта я карам на бензин. Върви нормално първите 5 мин и щом започне да загрява (да подминава първата чертичка), като натисна газта почва да пука нещо във въздушния филтър и няма мощност, все едно не съм натиснал педала. Ако някои може да ми помогне ще съм му много благодарен...

    #2
    от тия алтернативни горива се получава нагар по клапаните и кви ли още не бели, няма смисъл да хвърляме боб наи добре иди да ти направят една диагностика и ще разбереш от каде е проблема, може да са свещи кабели и кво ли още не.

    Коментар


      #3
      кола

      емулатора за ланда сондата имаш ли виж той понякога прави мизерии откачи +или - за около 20мин и виж каке а за пукането кабели свещи на бензин не трябва да пука
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Сменил съм бобина, свещи и кабели, днес смених и горивен филтър, преди две седмици - въздушен. Ходих на две места на диагностика и на двете нищо и няма..... само температурния датчик пускал третата си степен 1 градус над нормалното (което не мисля че е проблем). ..Ще пробвам сега да го откача и този емулатор да видим, пък дано се оправи, че така неможе да се кара...... незнам възможно ли е от катализатора нещо да прави проблеми?

        Коментар


          #5
          Замери съпротивлението на дюзите. Като застанеш пред колата ще видиш една букса точно под колекторите до бобината. Разкачаш я и мериш буксата откъм колекторите, а не края дето отива към ECU. Средния пин е маса, така че мериш съпротивлението между него и другите 4 един по един. Предполагам проблема е или в кофти инжектор/дюза, или в регулатора на налягането на горивото, дето е пак на рейката.Какви времена ти даваха инжекторите на диагностиката?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Ще ги измеря. Предполагам трябжа да имат едни и също съпротивление всичките? А за времената не ги знам, защото не разбирам много, само ми казаха че нямат проблем.

            Коментар


              #7
              Да, трябва да дават около по 16 Ома всичките. Под 13 Ома се води повреден инжектор, а никакво съпротивление е неработещ. При мен всичките дават по 17 Ома примерно.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                добре, мерси. ще ги пробвам и ще пиша резултата

                Коментар


                  #9
                  skibadee написа:
                  от тия алтернативни горива се получава нагар по клапаните и кви ли още не бели, няма смисъл да хвърляме боб наи добре иди да ти направят една диагностика и ще разбереш от каде е проблема, може да са свещи кабели и кво ли още не.
                  Колега, мой приятел си кара Алфата само на бензин и никога не е вървяла на газ и пак си пука дебитомера му. Едва ли е от алтернативните горива

                  Коментар


                    #10
                    Shefy написа:
                    skibadee написа:
                    от тия алтернативни горива се получава нагар по клапаните и кви ли още не бели, няма смисъл да хвърляме боб наи добре иди да ти направят една диагностика и ще разбереш от каде е проблема, може да са свещи кабели и кво ли още не.
                    Колега, мой приятел си кара Алфата само на бензин и никога не е вървяла на газ и пак си пука дебитомера му. Едва ли е от алтернативните горива
                    на мен до сега никога не ми е пукала кола ако някои ден пропука ще знам от какво е.

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      Да, трябва да дават около по 16 Ома всичките. Под 13 Ома се води повреден инжектор, а никакво съпротивление е неработещ. При мен всичките дават по 17 Ома примерно.
                      Измерих съпротивлениет: 16,6 ома беше на три от пинчетата и 17,2 на четвъртото

                      Коментар

                      Working...
                      X