Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За жилото на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За жилото на съединителя

    Колеги смених жилото на съединителя. Всичко е ок, но когато загрее колата не искат да взлиат скоростите (като вкл задна се чува хъркане) възможно ли е да несъм го прекарал от правилното място. Някой има ли схема или снимка откъде трябва да минава жилото? Благодаря предварително
    Marea TD100

    #2
    натегни жилото малкопедала да е на нивото на спирачкатадаже малко над нея
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Ами той е около 5мм над нивото на спирачката от самото начало
      Marea TD100

      Коментар


        #4
        Ninj0 написа:
        Ами той е около 5мм над нивото на спирачката от самото начало
        ами колега, нека станат 8-10 мм, а ако си сменил жило щото се е скъсало - приготви и 2-триста лева и за съединител тия дни...Виж и дали има масълце в скороснтата кутия, а и на моята колица скоростие влизат малко странно, но какво да се прави, другия път ще си купя чисто нова кола...
        Brava 1.6 EL, '98
        182A4

        Коментар


          #5
          Да не би соростната кутия да е поела по друг път? (Тампони) Или самите жила които опъват скоростния лост, да не би те нещо да са разхлабени? Като цяло колко е свободния ход на педала, и на колко зацепва?

          Коментар


            #6
            Чакайте малко! По всяка вероятност съединителя ти не отделя. Развий малко гайките. Нека педала ти пропадне малко под педала на спирачката. Трябва да ти отделя почти по средата.
            Fiat PUNTO 75 SLX

            Коментар


              #7
              Че той като пропадне още на долу съвсем няма да отделя бе колега. Недей да даваш погрешни съвети.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                Сигурен ли си? Я да прочетеш пак внимателно,какво съм написал, а!? А, какво става, когато е над педала на спирачката? Или отделя твърде високо? Не кара ли почти на полусъединител? Не е ли износен феродовия?
                Fiat PUNTO 75 SLX

                Коментар


                  #9
                  lov написа:
                  Че той като пропадне още на долу съвсем няма да отделя бе колега. Недей да даваш погрешни съвети.
                  аз съм със сменен съединител и регулиран и педала ми е малко под спирачката няколко милиметра може и сънтиметра.мойта каручка е фиат брао 1.6.16в 96г имах същия проблем мислейки си че е от жилото скъсах 2 и се реших да сменя съединителя нямаше проблеми докато жилото не се протърка в каросерията (кадето влиза в купето благодарение на майстора кадето вкара пласмасата барабар с отверката ) и един ден толкова натегна че ПАК се скъса смених го при момчета кадето разбират от фиатове и сега нямам проблеми извади си изводите но това с регулирането няма да е дълго ако е заминал съединителя
                  1.6 16v 96 г. 103 hp.
                  България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                  Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                  Коментар


                    #10
                    kesten написа:
                    Сигурен ли си? Я да прочетеш пак внимателно,какво съм написал, а!? А, какво става, когато е над педала на спирачката? Или отделя твърде високо? Не кара ли почти на полусъединител? Не е ли износен феродовия?
                    Като запретнеш ръкави и смениш поне едно жило може и да ти стане ясно за какво говорим.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #11
                      Ще се купува нов съединител няма друг начин....
                      Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        Стелката ти да не застава под педала? Колкото и смешно да звучи ако стелката е под него неможе да се натисне достатъчно педала някой път.

                        Коментар


                          #13
                          Свали пластмасата под скорстния лост- много често се цепи в задния край и измества завъртането на жилата.10Х проблем при фиатите със жило-= гаранция! :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            КИМИ написа:
                            Свали пластмасата под скорстния лост- много често се цепи в задния край и измества завъртането на жилата.10Х проблем при фиатите със жило-= гаранция! :D
                            Ще обясниш ли по-подробно? Моля!
                            Fiat PUNTO 75 SLX

                            Коментар


                              #15
                              Колега, и аз имам същия проблем. Като загрее колата в смисъл че, се кара час,два по задръстванията в София почват по-трудно да включват скоростите, и то най-вече първа и задна. Смених маслото и пак е същото. Решил съм да сменям и съединителя.
                              Фиат Пунто 1,2 HSD

                              Коментар

                              Working...
                              X