Колеги смених жилото на съединителя. Всичко е ок, но когато загрее колата не искат да взлиат скоростите (като вкл задна се чува хъркане) възможно ли е да несъм го прекарал от правилното място. Някой има ли схема или снимка откъде трябва да минава жилото? Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За жилото на съединителя
Collapse
X
-
ами колега, нека станат 8-10 мм, а ако си сменил жило щото се е скъсало - приготви и 2-триста лева и за съединител тия дни...Виж и дали има масълце в скороснтата кутия, а и на моята колица скоростие влизат малко странно, но какво да се прави, другия път ще си купя чисто нова кола...Ninj0 написа:Ами той е около 5мм над нивото на спирачката от самото начало
Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
аз съм със сменен съединител и регулиран и педала ми е малко под спирачката няколко милиметра може и сънтиметра.мойта каручка е фиат брао 1.6.16в 96г имах същия проблем мислейки си че е от жилото скъсах 2 и се реших да сменя съединителя нямаше проблеми докато жилото не се протърка в каросерията (кадето влиза в купето благодарение на майстора кадето вкара пласмасата барабар с отверката ) и един ден толкова натегна че ПАК се скъса смених го при момчета кадето разбират от фиатове и сега нямам проблемиlov написа:Че той като пропадне още на долу съвсем няма да отделя бе колега. Недей да даваш погрешни съвети.
извади си изводите но това с регулирането няма да е дълго ако е заминал съединителя
1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Като запретнеш ръкави и смениш поне едно жило може и да ти стане ясно за какво говорим.kesten написа:Сигурен ли си? Я да прочетеш пак внимателно,какво съм написал, а!? А, какво става, когато е над педала на спирачката? Или отделя твърде високо? Не кара ли почти на полусъединител? Не е ли износен феродовия?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар