Здравейте , значи искам да попитам точно какво се прави зада се смени радиаторчето за парното ,понеже лятото докато карах с вода нямаше проблеми, но от както сложих антифриз ми изби през водната помпа , а също и в купето от ляво .Секцияра със смяна на силиконовите оплътнители я видях , но ако не помогне .Някои ако е сменял радиаторчето да сподели как се сваля , прави ли се нещо с таблото.?или да търся такива течности за пушене на дупки както е писал един колега...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за смяната на радиаторчето за парното на Пунто 1
Collapse
X
-
добре дошъл в станата на изненадите
тук има всичко по твоя въпрос - алгоритъм и снимки http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13483п.п. само нема се пуашиш
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Връзките между радиаторчето и маркучите са в отсека на ДВГ/виждат се много добре за проверка/, ако теча е оттам, ще намалява антифриза, но няма да има теч в купето.От личен опит, ако теча не е голям временно решение за зимата е добавка, използвал съм "Radiator stop leak " на Valvoline, течна, синя на цвят, няма опасност да задръсти системата, за разлика от прахо и стружко образните...Истинското решение на проблема е смяна на радиаторчето/ с неизбежния демотаж и монтаж на цялото табло/, както е описано и илюстрирано в линка.Тези радиаторчета са едно от слабите места на марката-среден живот ~ 6г. от годината на производство.Fiat_Punto11 написа:Значи ще е добавка
, и ако не се опраи вече ще яде отферките
А за смяна на оплатненията или добавяне на силиконови прастенчета може ли да мине номера без демонтиране на таблото ?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар