Колеги, странни неща ми се случват тия дни с тоя фар! Като запаля колата преден десен фар ми свети само на габарит и на дълги, първоначално си помислих че е крушката и рекох да я сменям но в последствие докато се опитвах да извадя буксата от старата крушка разбрах че има хлабава връзка а не ми е изгоряла крушката. Угасих фаровете и пак ги запалих и отново същото, пак отварям и размърдвам и отново се оправи, но днес реших да стегна куплонга да прави добър контакт и тотално спря да работи, смених крушката но и с новата не тръгна, и така я заебах че ми беше много студ. Някой имал ли е същия проблем, и дали е възможно да е някое реле или нещо подобно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна аномалия на Фар!! на фиат браво 1.6
Collapse
X
-
Да и аз така си мислех но интересно много време се занимавам с узвочение и съм ел техник по професия пък да не мога да стисна една букса? позачистих я видях че е хлабава и я стиснах малко с клештите и тогава спря. И друго ми направи впечатление че крушката беше понагряла точно там кадето е буксата а не беше работила повече от 10 сек. и тогава си викам гаранция нещо не прави хубав контакт но уви....!
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
Вадиш буксата и с мултицет мериш дали ти идва + към буксата ако има + оголваш малко кабелчето на масата и с друг кабел които е допрян до вече отоления кабел на масата го слагаш на - на акомуклатора. ако ти светне крушката си пускащ 1 масичка от другия фар или слагаш ксенон
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
аз мерих сега с мултицета на буксата директно и имаяе 4 клеми от които само една ми пускаяе 12 волта а друга о.о8 волта и 0.15 и една маса (поне така си мисла) но като мерих по куплонгите на самите круяки ми показа следното - на габарит 11 волта на дълги 10.77 волта а на къси 0.21 и се менеяе посточнно демек беше нестабилен! такаче незнам коя за какво е на самата букса..... а за колегата по горе който ме саветва да салгам ксенон, не разбрах само за какво ми е и каква връзка има?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
Rokambol, ти спомена някаква букса ще уто4ниш ли коя е то4но? аз пробвах да дам маса от акумолатора но не е от това а ми няма + като дам от акумолатора светва но се опитах от самата букса да пробвам и не става но все пак дълги и габарит си светят през буксата. Пробвах с бушините и ми направи странно впе4атление,,,, има два бушона и като извадя и двата ми спира фара който не работи само а другия си свети и без бушони, демек единия се едно си е на отделно електри4ество! за сега не мога да направя много щото ми се прееба мултицета и ще го мисля какво да го правя дове4ера
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
разбрах че нямам ток на самата букса която влиза в фара има три клеми + и една минус и на едната + няма нищо...! някой знае ли каква джаджа има преди буксата между нея и лоста до волана за вкл. и изкл.?АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
При мен (1.8 ) буксите (те са две - "В" и "F") за светлините са навряни на гърба на платката с бушоните. На куплунг "F"(виж схемата) зъбчето беше откъснато, навярно някой "умен" майстор я е дърпал без да го освободи. Аз прекарах една 3mm пластмасова скоба, обхващаща куплунга и част от панела на бушоните, така че в момента откачане нямаFireBlade написа:Rokambol, ти спомена някаква букса ще уто4ниш ли коя е то4но? ...
Имал съм и по-тежък случай - на една 145-ца се оказа, че въпросния куплунг се беше заварил за таблото, в следствие на постоянна лоша връзка и 100W крушки. Там се наложи смяна на част от пинчетата.P.S. Схемата е на таблото с бушоните, гледано отзад.
Коментар
-
Има релеFireBlade написа:разбрах че нямам ток на самата букса която влиза в фара има три клеми + и една минус и на едната + няма нищо...! някой знае ли каква джаджа има преди буксата между нея и лоста до волана за вкл. и изкл.?
Ето ти цялата схема, но е за 1.8. При теб може да има разлика. Червените участъци ги игнорирай, те са за друго и са допълнително чертани от мен. Просто не разполагам с "чиста" схема в момента. 7 е лоста за светлините, 4 - панела с бушоните, 12 - контактния ключ, 5 - смахнатото реле за къси/дълги, 1 и 2 - фаровете. Куплунзите "F" и"B" са на 4, не ги бъркай с тези на 7!
Коментар
-
EE super si rakombul mnogo tenks za shemite
no az si otkrih problema i iskam da kaja 4e sym golqm kior4o i i da se izvinq 4e ne pi6a na kirilica 6tot nqmam v momenta fonetika. az za problema, bil bu6on ama ne sam go videl no i sidito mi sprq mamka mu ama neznam to li e izgorelo ili pak nekade se gubi tok
tepyrva 6te go testvam ! taka hubavo mi zapo4na novata godina, dano na vsiki vas da ne e kato moita kyry6ka
АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар