Колеги някой знае ли каква е подсветката на километража и дневния километраж , за да си купя направо крушка преди да разглобя таблото.По принцип светеше в зелено , но от вчера угасна и не се виждат показанията
Ако някой е разглобявал да каже моля, а дали е възможно да е по сериозна причината от една крушка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За километраж на Мареа
Collapse
X
-
по-добре първо свали една крушка, заедно с фасонгата. иначе рискуваш да купиш такива, които няма да ти станат - продавачите нямат и на идея кои точно за за фиатите!! крушките трябва да ги купиш с фасонгите, защото май не може да се сменят крушките на оригиналните фасонги."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Крушките са най-обикновенни. От тези малите балончета по 1.2 вата. Може да си ги вземеш без фасунга. Моят съвет е да търсиш, качествени крушки на известни марки, а не такива по 50 стотинки. Аз бях взел Philips по 1.60 май някъде... По принцип крушките са две, или три някъде. Може по принцип да си имал само една светеща крушка и да не ти е правило впечатление, че останалите не светят. Най-вероятно в крушката е проблема.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Благодаря
Благодаря ти колега дано това да е проблема ,задължително ще взема маркови крушки , защото и аз съм имал проблеми с някакви евтини крушки.Vladim написа:Крушките са най-обикновенни. От тези малите балончета по 1.2 вата. Може да си ги вземеш без фасунга. Моят съвет е да търсиш, качествени крушки на известни марки, а не такива по 50 стотинки. Аз бях взел Philips по 1.60 май някъде... По принцип крушките са две, или три някъде. Може по принцип да си имал само една светеща крушка и да не ти е правило впечатление, че останалите не светят. Най-вероятно в крушката е проблема.
Коментар
-
За таблото
Споделям резултатаVladim написа:Няма нищо
Хайде, като го разглобиш сподели резултата! 
Таблото се разглобява сравнително лесно с една отвертка звездичка и един шестограм 3 мм и се изважда километража с другите уреди а крушките са на гърба на целия този блок с уреди. Всички крушки са по 1,2 W без цокъл и се слагат във фасунгите в които са старите крушки. Като свалите таблото е добре да подмените всички крушки които са потъмнели защото иначе скоро ще ви се наложи пак да правите същата процедура
Показанията на основния и дневния километраж (на течни кристали) се осветяват само от 1 крушка.
Коментар
-
Re: За таблото
Колко струва една такава крушка от тези, които ти си сложил? (питам, защото в Александър Ауто бях питал и ми казаха, че имат от по 1 лв., но и от по 12 лв. - в зависимост от модела им)KKK написа:Споделям резултатаVladim написа:Няма нищо
Хайде, като го разглобиш сподели резултата! 
Таблото се разглобява сравнително лесно с една отвертка звездичка и един шестограм 3 мм и се изважда километража с другите уреди а крушките са на гърба на целия този блок с уреди. Всички крушки са по 1,2 W без цокъл и се слагат във фасунгите в които са старите крушки. Като свалите таблото е добре да подмените всички крушки които са потъмнели защото иначе скоро ще ви се наложи пак да правите същата процедура
Показанията на основния и дневния километраж (на течни кристали) се осветяват само от 1 крушка.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар