някой знаели точно от каде се получава разликата в конете при 1.8 с вариатор. разликите при фиат алфа и ланча.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.8 16в вариатор
Collapse
X
-
Shefy написа:Абе май не е само от вариатора, защото Фиат Купе 1,8 с вариатора е 131коня, а алфа 156 1,8 е 144 коня. Може би заради повечето свещи - Туин Спарк
Не знаех за алфатаПо принцип говорих за Ланчия.И все пак ме съмнява едни свещи да вдигат с 13 коня
Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
точно за това става дума. принципно/ама само/ еднакви двг а различни коне. дали валовете са взаимно заменяеми.ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизелPREDATORst кой те излъга?Shefy написа:Абе май не е само от вариатора, защото Фиат Купе 1,8 с вариатора е 131коня, а алфа 156 1,8 е 144 коня. Може би заради повечето свещи - Туин Спарк
Коментар
-
Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.PREDATORst написа:Е точно от вариатора идва разликата в конете
Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизелSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Ще потърся инфо по темата!Тва с изместването на валовете ми звучи несериозно ама знам ли.А това с тракането съм го изпитал никой не ме е лъгал,може би пък е явление при по малките мотори на алфаVooDoo написа:Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.PREDATORst написа:Е точно от вариатора идва разликата в конете
Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизелBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Точно това прави вариатора, но не вярвам от него да идват конете- поне не толкова.VooDoo написа:Вариатора няма нищо общо със ъгъла на запалване. Запалването се контролира от ECU-то в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. При обикновените двигатели всмукателните и изпускателни клапани винаги се отварят и затварят при едини същи ъгли. При някои двигатели обаче има механизми , които изместват леко разпределителните валове спрямо коляновия вал и по този начин клапаните се отварят и затварят при различни ъгли. Вариатора служи точно за това. При други марки автомобили също има подобни решения.PREDATORst написа:Е точно от вариатора идва разликата в конете
Той променя ъгъла на запалването и от там повечето коне,ама е кофти че през около 3-4000 км почва да трака все едно караш дизелPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар