Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Издръжливост на двигателите
Collapse
X
-
Тойотата добре ама реното за кола ли го имаш колегаstanleyhacker написа:Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Хем голямо нанагорнище, хем с 220? Да не е карал с 2 часа с 20 и сакатлъка да е станал от липса на охлажданеstanleyhacker написа:Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
Иначе на 1,4 двигателя при 140 си около 5К обороти, аз аз често съм карал с подобна скорост и то в продължение на около час.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
навремето има вартбург - четиритактовтакова яко каране не съм правил никогавинаги на максимуми оборотите често над 5000лятото след продължително каране със 140 като пусна на празен ход и лампата на маслото примигваше от прегряванекато покарам малко по леко и се охлаждаше и не светвашено на мотора така и нищо не му стана докато го прадампроблеми имаше на други местано го карах точно 18 годиниФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Подкрепям изцяло колегата - карайте умно, бавно и внимателно, че по пътищата е пълно с безумници и малоумници. Винаги имайте едно наум. А с обороти да плашиш фиатите е се едно жената с х*й да я плашиш или кучето със саламDikata_BG написа:Карай както изскаш но не забрававяи както е писал един колега форумец в подписа си "Н е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата
"
Brava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
А ново 25 :D И аз карах такъв Вартбург и го продадох това лято на 43хил.км. Редовно вземах на ремъкalvanovo написа:навремето има вартбург - четиритактовтакова яко каране не съм правил никогавинаги на максимуми оборотите често над 5000лятото след продължително каране със 140 като пусна на празен ход и лампата на маслото примигваше от прегряванекато покарам малко по леко и се охлаждаше и не светвашено на мотора така и нищо не му стана докато го прадампроблеми имаше на други местано го карах точно 18 години
магистралата Пловдив -София с пълна газ и ако падах под 140-150 това беше заради байра пради тунелите иначе редовно и продължително около 155-160км./ч. защото му е малък километража. Това са обороти 5700-6000 и не се чупеше , защо сметна че двигателите на Фиат ще гръмнат на обороти над 5000 след като този архаичен двигател издържа на повече
На моя Фиат двигателя е 1.6 16В които се води най-добрия двигател 1.6 за времето си.Редовно го карам около тези обороти и не усещам да ми се моли а иска още :D докато на тези обороти един Голфов 1.6 е на колене пред припадък :D и карането на такива обороти за него са сигурно посещение при Хирург-Анестезиолог
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Голямо нанагорнище... имах предвид по-скоро продължително. Това от Девня за Варна. За 220 не съм сигурен, защото не съм бил с него, но за буталата съм сигурен
Ако я е настройвал за по-икономично и е дошла леко бедна сместа, то вероятно са прегрели буталата. Колата е Селика с вдигащите фарове 1,6 16В. Реното е на един бивш колега, 19-ка 2,0 16В , Карал до ламарината и резултатът бил един цилиндър за ремонт, не знам какво точно.
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колега, рено имат много добри двигатели. Имам приятел с Рено 19, на около 300000 км, и мога да ти кажа, че работи перфектно, като не са полагани особено големи грижи за подръжката му.Dikata_BG написа:Тойотата добре ама реното за кола ли го имаш колегаstanleyhacker написа:Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Е колега какво направи ти бе със 140 на 5 хиляди оборота аз с 5100 оборота карам със 160км/ч.Lane Staley написа:Хем голямо нанагорнище, хем с 220? Да не е карал с 2 часа с 20 и сакатлъка да е станал от липса на охлажданеstanleyhacker написа:Такъв проблем може да възникне при каране на газ и особено ако не е добре настроена. Един познат си стопи буталата при изкачване на голямо нанагорнище с пълна газ. Каза че карал с 220. Така че внимателно с газта... Един колега пък си счупил биелата при пълна газ на магистралата. Верно че и двете не са фиат, а тойота и рено , но ... все пак по-леко.
Иначе на 1,4 двигателя при 140 си около 5К обороти, аз аз често съм карал с подобна скорост и то в продължение на около час.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ами така сме ние с малолитражки бензин...jenshen73 написа:На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
е защо да не кара продължително веме с над 5000 оборота?jenshen73 написа:На двигателите произвеждани от FIAT най-добре им се отразява престоят в гараж. По възможност - на 0 оборота.Ей, като почнат малоумните въпроси и ... после що форума бил пълен с малкоумни отговори... Аз лично не виждам човек дето ще кара продължително каквато и да е кола над 5000 оборота - тя главата бръмва (на водача, не двигателя му е през колекторите)...Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар