Еми отново проблема с паленето, нямаше го около 2-3 седмици и сега пак. Онзи ден сутринта тръгвам да паля и не става, все едно е паднал акумулатора ( а няма както да го харчи ), бутнах и запали. Вчера ставам сутринта и си паля отраз, изкарвам колата от гаража и я гася. След 2 мин я паля пак и отново от раз пали. След 2 мин съм пред будката за вестници отновя гася и паля от раз. И точно на бензиностанцията, зареди и изненада
отново не пали и вие на изтощен акумулатор. Днес следобяд отново не искаше да запали. Мернах с мултицета 12v, след това бутнахме и на запалена кола пак премерих и си показа нормално 14.2vСега съм решил утре да ми доставят нов акумулатор 55ah, сегашния ми е 62ah на Искра и предния собственик каза че бил на макс 2 години
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Просто неще да пали
Collapse
X
-
Re: Просто неще да пали
сигурно имаш утечка приятели аз така докато не разбрах че е от аларматабеше тука има тука немадокато го намеряgamencerista написа:Еми отново проблема с паленето, нямаше го около 2-3 седмици и сега пак. Онзи ден сутринта тръгвам да паля и не става, все едно е паднал акумулатора ( а няма както да го харчи ), бутнах и запали. Вчера ставам сутринта и си паля отраз, изкарвам колата от гаража и я гася. След 2 мин я паля пак и отново от раз пали. След 2 мин съм пред будката за вестници отновя гася и паля от раз. И точно на бензиностанцията, зареди и изненада
отново не пали и вие на изтощен акумулатор. Днес следобяд отново не искаше да запали. Мернах с мултицета 12v, след това бутнахме и на запалена кола пак премерих и си показа нормално 14.2vСега съм решил утре да ми доставят нов акумулатор 55ah, сегашния ми е 62ah на Искра и предния собственик каза че бил на макс 2 години 
-
и това е възможно но ако е така трябва всяко студено палене да е едно и също ,а при теб разбрах е различноgamencerista написа:ама аз алармата изобщо не я ползвам, дори и пред работата си ми я пазят на камери
П.с. Сега един колега ми вика че можело да се четки на стартера, и да съм го бил рециклирал за около 60 лева 
Коментар
-
bivmo -
аз не моа разбера, вие не можете ли да прецените кога една кола не пали от акумулатор, кога не пали от стартер, кога не пали от лиспа на гориво или искра? не е особенно трудно- ако не върти стартера и всички лампи като завъртиш ключа изгасват по таблото или едвам мъждукат- няма ток, ако се чува само цък-цък, но лампите не изгасват- стартера не му изхвърля бубинката и съответно едни пластини вътре не дават контакт да завърти, ако върти бавно и поради нисмките обороти на стартера не може да запали- или затягащ стартер или слаб акумулатор, може и друг проблем, но най-срещани са тези. ако пък върти свежо, но не припалва въобще се тръгва по пътя на следенето какво липсва- дали искрата дали горивото- ако има газ и може да се обърне се прави така и се пробва- ако не запали, но все пак припали, зима е и не всички палят на газ по това време, затова тряа да се познава колата- ако знаете, че пали на газ и на студено и все пак не запали колата търсете искра. и т.н. по редаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Какво значи разпоена ламела? Ламелата е тънка ламаринка или пакет от ламаринки за създаване на магнитното поле в траф или генератор, доколкото знам те не се запояват.bivmo написа:При мен беше така.Разпоена ламела на ротора на стартера!Браво! Добре си го написал, в някои литератури има анализи на повредите и съответно техните причини и отсраняването им, ти си нахвърлял точно това, но много хора не мислят преди да предприемат нещо а направо разглабят и после се оказва че не трябвало да сваля предната а задната броня. Хора, научете се да мислите преди да разглобявате каквото и да било това ще ви спести много нерви, труд и пари. В този ред на мисли ми дойде една идея за една тема за "анализи на повредите и съответно техните причини и отсраняването им", ако модераторите сметнат за удачно нека да я оформим като важна и да я допълваме без излишни спамове.pakumba написа:аз не моа разбера, вие не можете ли да прецените кога една кола не пали от акумулатор, кога не пали от стартер, кога не пали от лиспа на гориво или искра? не е особенно трудно- ако не върти стартера и всички лампи като завъртиш ключа изгасват по таблото или едвам мъждукат- няма ток, ако се чува само цък-цък, но лампите не изгасват- стартера не му изхвърля бубинката и съответно едни пластини вътре не дават контакт да завърти, ако върти бавно и поради нисмките обороти на стартера не може да запали- или затягащ стартер или слаб акумулатор, може и друг проблем, но най-срещани са тези. ако пък върти свежо, но не припалва въобще се тръгва по пътя на следенето какво липсва- дали искрата дали горивото- ако има газ и може да се обърне се прави така и се пробва- ако не запали, но все пак припали, зима е и не всички палят на газ по това време, затова тряа да се познава колата- ако знаете, че пали на газ и на студено и все пак не запали колата търсете искра. и т.н. по редаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар