Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не стига бензин до двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не стига бензин до двигателя

    Зравейте, колата нещо е решила да се разваля и честно да ви кажа всеки ден си я правя... оправих съединителя но до горивната система още не съм стигнал...Та въпроса стои така:Вадя аз маркуча, който снабдява карбуратора (инжекциона) с гориво, махам минуса на аомулатора въртя на контакт и през 5-6 секунди доксвам минуса за да включа бензиновата помпа - релетата цъкат - бензин обаче не идвааа(резервоара е пълен до половината)! Реяих да видя дали не е запушена и засмуках мъркуча - бензин дойде(егати педерастичната еротика стана) Това ме навежда на някоко възможни проблема1 Бензиновата помпа си е заминала2 Захранващите кабели към помпата са прекъснати3. Помпата е запушена с боклуци и не смуче4 Нещо от газовата уредба спира помпата да върти (всички бушони са проверени и са здрави)Предложете някакво решение, защото не се сещам как да процедирам!Бях чувал за някакообръщане на поляритета на тока към помпата, и после като се обърне пак тя заработвала.... но грам не знам как става и кой кабел з какво е...С една дума : ПОМОООООООЩ Благодаря предварително!
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Слои някой да завърти ключа, а ти слушай в багажника дали ще завърти помпата.Вероятно при теб - не. Не разбрах, идва ли напрежение до помпата? Запали на газ и виж дали се подава напрежение с един мултицет.И да знаеш че в двигателния отсек някъде имаш бушон....Ако да, което вярвам, помпата ти е за изхвърляне.Боклук ако влезне не вярвам да я изчистиш, все паке капсулована.Аз имам една стара в нас, ви вопъл ни стон от нея, същите симптоми, не изглежда зле даже.Бях решил да и подам повечко волтаж да видя какво ще стане.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      А някой знае ли как се прави промяната на поляритета ?
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        Rezko написа:
        А някой знае ли как се прави промяната на поляритета ?
        С два проводника дълги около метър и акумулатора в багажника.Въртиш помпата на която си страна искаш.Отваряш капака който покрива достъпа до сондата,изваждаш буксата която осигурява свързването и към ел.системата на автомобила и с двата проводника подаваш напрежение към помпата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          помпа

          като даваш на контакт вярно трябва да се чува как бръмчи катно е отворен капака може да провериш първо с пробна лампа дали има - и после + щото са от различни места или направо + и - с жица например от акумулатора да видиш самото моторче дали работи и ако има + и _ проверяваш самото моторче далиработи идали изкарва бензин с едно маркуче в едно шише например направо от щуцерите / ВНИМАВАИ ЧЕ СА ЧУПАТ КАТО СЕ МАДИ МАРКУЧА/ не обръщай + и - на помпата има клапанче и се затвара то също прави проблем
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар

          Working...
          X