Значи вчера ходих до Варна, и до Сл. Бряг температурата на колата беше на средата, т.е. мисля нормално, обаче като почнах да качвам нагоре балкана и завойчетата, температурата падна на минимума, климатроника ми беше на 26градуса на степен - Ауто, обаче все едно духаше на 15градуса.. навън температура беше 0 градуса, според термометъра на Браво-то, и ми светна лампата за инжекциона мисля, ако не се бъркам една такава иконка, която се появява като паля, изглежда като тръбичка с някакви точки и като дам на контакт се показва за няколко секунди и след това пак изгасва. След това тя светна по време на движение
..и колата ако я карам до 2000 оборота - натискам педала на газта до долу, обаче няма никой
, и колата беше все едно студена..температурата показваше най-долу на минимума.. карах на високи обороти, за да не е спъната толкова. Браво-то е 1,2 16V ’99-та бензин - само на бензин се кара нямам такива метани, газови уредби и т.н.! Та въпроса ми е от какво може да е проблема и дали е опасно..?
Или просто колата понеже е било много студено и не е успяла да загрее..?П.П.: Като спрях на Обзор да си почина малко за 10 мин, дигна температурата на половина пак колкото е нормалното...?Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекциона на Браво..?
Collapse
X
-
също така има термостати който отварят на различна температура а фиатите обикновенно се движат около 90 (бензинките, тракторчетата по нагоре) иначе не е опасно като изключим опасноста за настинка и това че ще ти се вдигне разхода на горивоSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
При нормална работа на термостата градусите стоят винаги на 90. Щом стрелката ти играе значи термостата рано отваря и не затваря после.Дали ще го смениш си е твоя работа.loop написа:Въпроса е, че стана само като беше супер студено..иначе като влезнах във Варна си отиде наполовината 90градуса.. просто явно е от студа, и все пак да си го сменя ли да ми е мирна главата..?
Поздрави.
Коментар
-
Нещо друго се е бъгнало по електрониката по-скоро. Дори да е заминал термостата и да държи отворено, то на тези завои нагоре дето не стигаш до 4-та пак ще загрее колата, че и перката ще тръгне няколко пъти даже. Не е нормално да светва лампата дори на заминал термостат. Отиди на диагностика преди всичко. Отчел е някаква грешка ECU.
Коментар
-
Сега идва въпроса, къде в Бургас да си направя диагностикаwwalker написа:Нещо друго се е бъгнало по електрониката по-скоро. Дори да е заминал термостата и да държи отворено, то на тези завои нагоре дето не стигаш до 4-та пак ще загрее колата, че и перката ще тръгне няколко пъти даже. Не е нормално да светва лампата дори на заминал термостат. Отиди на диагностика преди всичко. Отчел е някаква грешка ECU.
Поздрави.
Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Възможно е да е заминала бубина, при теб има 2 бубини по една за 2 цилиндъра, изхождам от това, че е работила на 2 цилиндъра.superfiata написа:колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
незнайно по каква причина колата престана да се държи така.стабилизира оборотите лампата изгасна и продължи по старо му.аз за всеки случай сипах една от тези добавки инжектор клинър.бях сипал 50 литра бензин от екото минах 160 километра с около 20 литра.предполагам че бензина е мноо кофти и е направил така че ламбда сондата да дава грешна инфирмация на еку-то и затова да прави така.има и нещо друго.като седеше на място работеше 2 мин добре и две мин друсаики мотора и светната лампа на таблото,и така 20 мин.мноо странно.дайте още мнения.van_dal написа:Възможно е да е заминала бубина, при теб има 2 бубини по една за 2 цилиндъра, изхождам от това, че е работила на 2 цилиндъра.superfiata написа:колеги точно преди 30 минути и на мене ми се появи този проблем.на 3-та до 6500 и като вкарах 4-та ми светна лампата на инжекциона и започна да губи обороти.веднага отбих и видях че на место работи като на 2 цилиндара.давам и гас и чак след 3000 започва да набира и то не както трябва.ПОМОГНЕТЕ С НЯКОЙ СЪВЕТ.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
аз моя термостат го смених поради същата причина.взех колата и тръгнах към пловдив,обаче ми направи впечатлене че температурата седи долу.за браво 1.6 е 83 лв.най лесния начин да провериш е да запалиш колата студена ,дигаш капака и през извесно време пипаш маркучите които отиват към радиатора.ако и двата се затоплят значи бягай към магазина за термостат .седи постоянно отворен. не се сменя трудно.аз сам го смених.успех.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар