Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата за р
Collapse
X
-
Re: При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата
Здравей,провери си поплавака в резервоара дали не е заседнал и затова да не показва.bobis написа:Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
-
Re: При пълен резервоар стрелката е на нула и свети лампата
Или може да ти е блокирала стрелката в долно положение. Можеш да свалиш километража (сваля се лесно от няколко винтчета) и да опиташ да я раздвижиш и смажеш.zhelezen написа:Здравей,провери си поплавака в резервоара дали не е заседнал и затова да не показва.bobis написа:Момчета, каква може да е причината.Извадих сондата от резервоара и я почистих измивайки я с гореща вода.Продухах и горивопровода от гумената круша назад към резервоара,като излезе много черна кал.Колата се отпуши супер но сега стрелката е на нула и постоянно свети резервата при пълен резервоар ?/Брава ТД 100/Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :Pvan_dal написа:Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Възможно ли е това за автомобил 1998 година?IvoMarea написа:При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :Pvan_dal написа:Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.
А и колегата едва ли не може да различи физическа стрелка от нарисувана. Очевидно е!
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Нямаше нужда да спамиш по темата на човека с толкова фантастични измислици, ако съм те обидил и имаш нещо към мен на лични. Пък и човека сам си каза, че е свалял помпата, логично е щом преди стрелката му е работела да не е от нея самата, а от контактните връзки.IvoMarea написа:При мен така се оправи, значи ФИАТ е социалистически автомобил! УРА!А иначе в новите автомобили не се използва нито един принцип от старите, колелото например се измисля наново и е с милиони ъгълчета, които го правят почти кръгло, ама не се нарича кръгло, щото е било кръгло при ладите и соц возилата. Стрелката на бензиномера е задължително от няколко микропроцесора - единият е потопен в горивото и следи освен нивото му (което е баламска работа за такъв съвременен процесор), така и химическия състав на горивото, гъстотата му и алармира ако доближи точката му на замръзване. Отделно по много прецизна високоскоростна шина данните се предават на друг процесор, който е на гърба на стрелкичката за горивото. Но не се лъжете, че това е стрелка - стрелка е при москвичите. Тук е цветен 3-измерен дисплей с много висока резолюция и просто той симулира стрелка. Ами аз сам стигнах до отговора - дисплея е за смяна :Pvan_dal написа:Това със километража не ти го препоръчвам изобщо и двете препоръки, които са ти дали колегите важат за някоя лада или соц автомобил, тука даже и поплавък няма. Сигурно датчика не контактува, провери си всички връзки, около помпата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар