Колеги здравейте. Вчера след малко ремонт по автомобила, смених и антифриза. Обезвъздуших системата, както трябва, но забелязах, че перката ми се включи по късно от нормалното, т. е. по средата между средата (90 градуса) и сектора Н. От къде може да е тази промяна. Днес като проверих, нивото на течноста беше бая намаляла и долях пак антифриз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо перката се включва по късно.
Collapse
X
-
Грешката е моя. Автомобила е Fia Brava 1.6 16 V - 103 к. с. с климатик. Всички букси са поставени на мястот им.peho написа:Не си споменал каква е колата ти.Проблема може да е от това че не включва първата степен на перката.Възможно е да си откачил буксата при ремонта.Но все пак кажи каква е колата че това сега е само предположение.
Коментар
-
А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
-
Да всичко ще бъде както преди!Аз направих така, наливах докато от пробката на радиатора в горния ляв ъгъл(като стоиш пред колата) не потече плътна струя,Затворих пробката, запалих количката, отворих парното на 6 и оставих колата да поработи докато вклзчи перката два пъти.Капачката на казанчето беше отворена.После затворих и всичко е наред!marto_gp написа:А като махна проблема с въздушната възглавница, дали ще започне да се включва нормално перката.dimmX написа:Сигурно има въздушна възглавница, трябва да обезвъздушиш хубаво и няма да имаш грижи после!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Просто я покрай няколко дена и после си долей, тя сама ще си свърши останалото. Обърни внимание дали няма теч от някъде. Ако има нещо маскирано отпреди и сега със смяната да се прояви ще се разбере до седмица-две. Другото не го мисли.marto_gp написа:А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
-
Аз му сложих пак стоп за радятори, затова предполагам, че няма да има теч. (имах лек теч и затова сложих стоп). Ползвам го вече година и нямам никакви проблеми.wwalker написа:Просто я покрай няколко дена и после си долей, тя сама ще си свърши останалото. Обърни внимание дали няма теч от някъде. Ако има нещо маскирано отпреди и сега със смяната да се прояви ще се разбере до седмица-две. Другото не го мисли.marto_gp написа:А междувременно като истива автомобила, да отварям ли капачката за това, че ако е излязъл въздуха в разширителния съд, да излезе като отворя капачката.wwalker написа:Вероятно е останал въздух при смяната и се самообезвъздушава, като през това време и при мен са държеше така. За няколко дена ще се обезвъздуши сама и ще се нормализира. После си долей колкото трябва.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар